Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Clip-in hairextensions



09-04-2012, 21:21
Ik wil die binnekort kopen. Voor meer volume en langer haar.

Ik twijfel nu over welke clip-in extensions ik ga kopen.
Heeft iemand een goede aanrader?
En heeft iemand ervaring met de clip-in extensions van http://www.luxuryforprincesses.com ??

09-04-2012, 22:43


Iew, doet de gedachte dat je iemand anders haar op je hoofd hebt dan niet gelijk bij elkaar krimpen?

Verder zie ik op die website van jou nergens staan uit welk land het haar komt. Ik ga er vanuit dat jij een Marokkaanse bent dus ik zou gaan voor Indisch haar dan. Liefst virgin remy als het kan, gezien virgin betekent dat het haar puur natuur is, het is niet bewerkt, gekleurd etc geweest. Zou je Europees haar kopen zou het dus vooral blond haar zijn uit Rusland verkregen dat zwart of bruin geverfd is om zo aan meerdere mensen te kunnen verkopen. Maar die verf zal er ook uit gaan als je het wilt wassen.

Dat is het zo denk ik. En oh het is haram moest dat je boeien, maar ik wijs je er enkel op. Ik wilde het een tijdje ook kopen maar gewoon enkel de gedachte dat het haar van iemand is geweest vind ik niet fijn. Had er onlangs een docu over gezien dat ze zelfs huidschilfers van de haardonor op het haar vonden best vies.