Bekijk volle/desktop versie : Jeetje, doe gewoon normaal



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-04-2012, 20:13
Waarom gaat het er zo overdreven aan toe in het marokkaanse trouwpartijen hoekje? ''En toen ik mijn man voor het eerst zag werd ik verblind door zijn schoonheid..onze bruiloft was heel groot, we hadden zelfs tijgers, leeuwen en olifanten als act. Hans Kazan kwam ook even langs om een act op te zetten. We werden met helikopter naar Schiphol vervoert waar we met onze prive jet (die had hij geregeld) naar de Malediven vlogen...blabla en nu krijgen we onze liefdesbaby blabla.. en... ''

Iedereen in koor: wauw, masha'Allah..wat mooi!

''Hopelijk krijgen jullie ook zo'n lieve man wiens poep zelfs naar lavendel ruikt, want ik ben oh zo gelukkig met mijn hubby!''


Er verandert hier ook niks hé, gare marokkanen

09-04-2012, 20:15




Heb jij dan niet zo'n bruiloft gehad of heb jij dan niet zo'n man ?

09-04-2012, 20:23
Haterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

09-04-2012, 20:26
Wollahila, en als je er wat van zegt ben je gelijk jaloers

09-04-2012, 20:29


wat een fantasie hebben mensen. En jij trapt erin?

09-04-2012, 20:29

Citaat door Poetica:
Waarom gaat het er zo overdreven aan toe in het marokkaanse trouwpartijen hoekje? ''En toen ik mijn man voor het eerst zag werd ik verblind door zijn schoonheid..onze bruiloft was heel groot, we hadden zelfs tijgers, leeuwen en olifanten als act. Hans Kazan kwam ook even langs om een act op te zetten. We werden met helikopter naar Schiphol vervoert waar we met onze prive jet (die had hij geregeld) naar de Malediven vlogen...blabla en nu krijgen we onze liefdesbaby blabla.. en... ''

Iedereen in koor: wauw, masha'Allah..wat mooi!

''Hopelijk krijgen jullie ook zo'n lieve man wiens poep zelfs naar lavendel ruikt, want ik ben oh zo gelukkig met mijn hubby!''


Er verandert hier ook niks hé, gare marokkanen
Ja Ja,Hoogmoedigheid.

09-04-2012, 20:30
Thuis worden ze geslagen, maar hier zijn ze echt vol lof over hun hubbies.

09-04-2012, 20:32
Hahaha gekke meiden proberen elkaar allemaal te overtreffen.

09-04-2012, 20:32
En als je dan zegt dat het erop lijkt dat ze het uit haar duim zuigt of dat ze het dramatiseert krijg je reacties te horen zoals: waarom moet alles zo negatief. Het kan toch waar zijn?!

09-04-2012, 20:32

Citaat door _Soumia:
Haterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
wie is hater????

09-04-2012, 20:50
haha maak je niet druk over een paar maanden komen ze hier met: Help mijn man is niet meer de man die ik leerde kennen!

09-04-2012, 20:52
En binnen een paar maanden openen ze hier een topic

09-04-2012, 20:55



Citaat door Loginomdehoekin:
Thuis worden ze geslagen, maar hier zijn ze echt vol lof over hun hubbies.

09-04-2012, 21:19


Soms klik ik per ongeluk op dat hoekje en denk ik dus dat ik bij dwvdmv zit.. Serieus, eerste paar sec denk ik: wtf is hier gebeurd!!

Tot dat ik zie dat ik tussen die trouwfreaks zit.

09-04-2012, 21:31
Wesh ben je jaloers dat ik je niet heb uitgenodigd of wat?

Ewa ja, pech voor jou dat je zijn schoonheid niet live hebt kunnen aanschouwen. Maja, dat is dan ook een eer die ik alleen aan mijn beste vrienden schenk

Pagina's : [1] 2 3 4 5