Bekijk volle/desktop versie : Klik



09-04-2012, 16:41
Salaam, Dit is het account van mijn vriendin en die gebruik ik dus effe.
Ik wil liever anoniem blijven. Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb sinds een paar weken een hele lieve vriend. We hebben al seks gehad en het was echt super lekker met hem! Maar ik heb iets aan m'n linkerzei waar ik me eigen diep voor schaam. Maar zoals elke vraag/meid wil ze wel eens een keertje een sexy lingerietje aan doen en dan uitdagend doen. Maar ik voel me eigen totaal niet sexy. Ik zit wel eens op internet te kijken naar van die sexy rokjes en van die sexy setjes. Om te bestellen en dan hem te verleiden, maar dan denk ik bij me eigen ik doe het toch nooit, want ik voel me eigen niet sexy. Hij accepteerd mijn lichaam wel, maar ik zelf niet. Het ziet er niet strak uit ofzo. Weten jullie misschien een andere manier om sexy te zijn voor je vriend???
Alvast bedankt!!

09-04-2012, 17:04



Citaat door SweetGirl___:
Salaam, Dit is het account van mijn vriendin en die gebruik ik dus effe.
Ik wil liever anoniem blijven. Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb sinds een paar weken een hele lieve vriend. We hebben al seks gehad en het was echt super lekker met hem! Maar ik heb iets aan m'n linkerzei waar ik me eigen diep voor schaam. Maar zoals elke vraag/meid wil ze wel eens een keertje een sexy lingerietje aan doen en dan uitdagend doen. Maar ik voel me eigen totaal niet sexy. Ik zit wel eens op internet te kijken naar van die sexy rokjes en van die sexy setjes. Om te bestellen en dan hem te verleiden, maar dan denk ik bij me eigen ik doe het toch nooit, want ik voel me eigen niet sexy. Hij accepteerd mijn lichaam wel, maar ik zelf niet. Het ziet er niet strak uit ofzo. Weten jullie misschien een andere manier om sexy te zijn voor je vriend???
Alvast bedankt!!

Blijf jezelf en straal zelfvertrouwen uit. Daar houden mannen van. Als je goed in bed bent en weet wat hij heerlijk vindt. Zal hij niet klagen. Let op! Dit neemt niet weg dat een man een jager blijft. Geen garantie dat ie andere vrouwen niet sexy vindt.

09-04-2012, 17:09

Citaat door hartendief-:
Blijf jezelf en straal zelfvertrouwen uit. Daar houden mannen van. Als je goed in bed bent en weet wat hij heerlijk vindt. Zal hij niet klagen. Let op! Dit neemt niet weg dat een man een jager blijft. Geen garantie dat ie andere vrouwen niet sexy vindt.
Dankje wel broeder, dit had ik effe nodig

09-04-2012, 17:11

Citaat door SweetGirl___:
Dankje wel broeder, dit had ik effe nodig
Geen dank , graag gedaan

09-04-2012, 18:09



Citaat door SweetGirl___:
Salaam, Dit is het account van mijn vriendin en die gebruik ik dus effe.
Ik wil liever anoniem blijven. Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb sinds een paar weken een hele lieve vriend. We hebben al seks gehad en het was echt super lekker met hem! Maar ik heb iets aan m'n linkerzei waar ik me eigen diep voor schaam. Maar zoals elke vraag/meid wil ze wel eens een keertje een sexy lingerietje aan doen en dan uitdagend doen. Maar ik voel me eigen totaal niet sexy. Ik zit wel eens op internet te kijken naar van die sexy rokjes en van die sexy setjes. Om te bestellen en dan hem te verleiden, maar dan denk ik bij me eigen ik doe het toch nooit, want ik voel me eigen niet sexy. Hij accepteerd mijn lichaam wel, maar ik zelf niet. Het ziet er niet strak uit ofzo. Weten jullie misschien een andere manier om sexy te zijn voor je vriend???
Alvast bedankt!!
Waarom gebruik je de salaam ? Kom niet zeggen dat je moslima bent ? Want dan hou jij je zelf erg voor de gek namelijk.. Jij bent een dame die zina loopt te plegen dus hoe kan jij nog met de salaam gaan komen. Wat moet er van jou terecht komen als je later zelf kinderen hebt? Ga je het ook toestaan dat je dochter voor het huwelijk ontmaagd wordt door een vreemde jongen? Wat ik hoop is dat hij flink van je profiteert en dat je dan een harde rot schop van hem krijgt om zo weer te realiseren waarom Allah het verboden heeft om sex voor het huwelijk te hebben.

09-04-2012, 18:12

Citaat door hartendief-:
Blijf jezelf en straal zelfvertrouwen uit. Daar houden mannen van. Als je goed in bed bent en weet wat hij heerlijk vindt. Zal hij niet klagen. Let op! Dit neemt niet weg dat een man een jager blijft. Geen garantie dat ie andere vrouwen niet sexy vindt.


Marokkaanse vrouwen zijn dus 1 en al gebruik materiaal hun denken dat ze de enige zijn en zijn zo naief als de pest als het om een leuke jongen gaat dat ze staan bekend als de grootste rotzooi die hier op de nederlandse bodem rondloopt.