Bekijk volle/desktop versie : Welke Herhaaldelijk begane zonde?



Pagina's : [1] 2

14-01-2003, 22:40
Salaam aleikom.......

Mijn vraag is aan welke zonde ben jij altijd het meest schuldig..? Tis zo dat Allah SWT houdt van de goede daden die je veel herhaalt, Dus kan je uit concluderen dat de meest gehaatte zonde is, de zonde die je weer vaak herhaalt......

Nou is het voor een moslim niet toegestaan om zondes door te vertellen, mee te pronken etC... Dus daarom stem anoniem!! Geen reactie met die of die zonde...!

Boodschapper van Allah zei: ''Ieder van mijn mensen zal vergeven worden, behalve degenen die hun zonden openbaar maken. Het openbaar maken omvat ook de man die s'nachts een zonde heeft verricht en s'morgens heeft Allah die verborgen. De man verteld zijn zonde door. S'nachts had zijn Heer het verborgen en in de ochtend nam de man de bedekking zelf weg die Allah voor hem aangebracht had'' (Boekhaarie en Moeslim)

Aleikom salaam

14-01-2003, 23:06


6 mensen hebben de topic al bekeken..... Zit jullie zonde er niet tussen of waT??

SchrooM Niet en STeM!!!

14-01-2003, 23:07
mensen willen niet opbiechten

14-01-2003, 23:07
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe echt heeeeel soms..mijn ouders niet gehoorzamen......maar dat is echt zelden...



14-01-2003, 23:09


hahhaah broeder w8 en lees me topic het heet de grote zonde ik haal hem wel naar boven oke

14-01-2003, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
hahhaah broeder w8 en lees me topic het heet de grote zonde ik haal hem wel naar boven oke
Are Ya talking to me.....? KbeN een ZusteR

MaaR komt dat van het boek DoenoeB el KabieR...? Die Topic heb ik wel vakeR hier gezien jaH.......

14-01-2003, 23:15
o oeps sorry hahaha bedoelde zuster maar lees me topic heb hem naar voren gehaald

15-01-2003, 00:59

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe echt heeeeel soms..mijn ouders niet gehoorzamen......maar dat is echt zelden...


EN BIJ MIJ DAN???

15-01-2003, 01:37
iedereen zit vol met zondes jij ook en ontkent ze dus aub hou op met onzin schrijfen

15-01-2003, 01:47
Het lukt mij niet altijd om op tijd te bidden, vooral als ik op school zit of aan het werken ben

15-01-2003, 11:07
Mijn grote zonde is dat ik smokkel met het gebed! Vroeger was ik heel trouw aan het gebed. Maar de laatste jaren niet meer. Het komt door de drukte....maar dat is natuurlijk geen goed excuus. Ik weet het...daarom is mijn goede voornemer voor 2003 op meer aandacht aan het gebed te besteden.

15-01-2003, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door helleau
ik stem nooit en ik zet sowieso geen privedingen hiero doess
Nee ik heb ook duidelijk vermeld Stem AnoNiem! en PLAATS JE ZONDE NIET!

Enne voor diegene die zei ''Iedereen zit vol zondes, dus ontken niet'' Wie ontkent dan dat ie zondeloos is...!? Alleen onze Profeet saws was zondeloos..! Wij zijn daar zwaar ver vandaan........

Maarre resultaat valt me tegen.... Kzou bijna denken dat we inderdaad zondeloos zijn.....

15-01-2003, 14:08



Citaat:
Origineel gepost door DESPERADA
Nee ik heb ook duidelijk vermeld Stem AnoNiem! en PLAATS JE ZONDE NIET!

Enne voor diegene die zei ''Iedereen zit vol zondes, dus ontken niet'' Wie ontkent dan dat ie zondeloos is...!? Alleen onze Profeet saws was zondeloos..! Wij zijn daar zwaar ver vandaan........

Maarre resultaat valt me tegen.... Kzou bijna denken dat we inderdaad zondeloos zijn.....
Salaam,


Je had er een meerkeuze vraag van moeten maken....

15-01-2003, 14:15
Heel veel oegtie, gebed, gehoorzaamheid ouders etc!

Zwak nietig individuutje!

Ik ben blij dat je deze topic hebt gestart, want dan herinner je ons er weer aan!

15-01-2003, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door helleau
nee was dat maar waar zonden maken is menselijk
Beste zondaar is degene die berouw toont voor zijn zonde

kenitriya, Jah meid je hebt gelijk.....

Pagina's : [1] 2