Bekijk volle/desktop versie : Hahahaah



Pagina's : [1] 2 3

08-04-2012, 22:56
[video=youtube;1cHxHn2PLVA]http://www.youtube.com/watch?v=1cHxHn2PLVA&feature=player_embedded[/video]
HAHAHA zij komt zooooo van het oosten van Marokko! Berdi 3la bergagaaaa

08-04-2012, 22:58


[video=youtube;4CazfKFqSYU]http://www.youtube.com/watch?v=4CazfKFqSYU&feature=relmfu[/video]
DEel 2!!

08-04-2012, 23:03
li ma d7ak ma 3ando humorrr klaaaaaaaaaaarr!!!! hahahahah

08-04-2012, 23:13
ja deze ken ik al haha.. ze had ook eentje dat ze3ma een wannebe mj langs kwam haha

08-04-2012, 23:17


nee die heb ik niet gezien haha heb haar net pas ontdekt ga later haar filmpjes bekijken. ik vond hem zo grappig echt typisch s7ab oujda taourirt la3youn enzo enzo

08-04-2012, 23:21

Citaat door LaiiLaa_:
nee die heb ik niet gezien haha heb haar net pas ontdekt ga later haar filmpjes bekijken. ik vond hem zo grappig echt typisch s7ab oujda taourirt la3youn enzo enzo
nee hoor ze komt uit casa

08-04-2012, 23:24

Citaat door si_al3arbi:
nee hoor ze komt uit casa
haha echt? ze praat niet zo bekakt, wa baz haha

08-04-2012, 23:27
shab casa praten ook niet bekakt?

09-04-2012, 10:46

Citaat door si_al3arbi:
shab casa praten ook niet bekakt?
wallahila, als er EEN volk is dat NIET bekakt praat dan zijn het de Casaouiyien wel

alles behalve bekakt....dat woord komt volgens mij niet eens voor in hun vocabulair

maar ontopic, zij is idd echt grappig!

09-04-2012, 11:01
Echt komisch dit, dit kende ik niet. Is dit opgezet op 2m of echt gewoon interview en zo.

Kan je mij de links van youtube sturen per pm ajb, anders moet ik elke keer inloggen op marokko.nl als ik het wil laten zien aan iemand.

09-04-2012, 11:28
Even een vraag ik heb even een paar filmpjes bekeken. Alleen wie is nou die hanane fadili, is dat die mooie presentactrice of ook die andere acteurs en actrices in het filmpje?

09-04-2012, 11:30
Djennah: hahah een stomme vooroordeel. Ik dacht echt dat ze daaro mshiykin praatten enzo. Maar goed das dus niet zo..

Waarombenikzo; als je rechts onderaan het filmpje klikt op die youtube teken dan kom je op de site terecht!
Haha jaa het is opgezet, het is dezelfde vrouw zij doet dit altijd met haar "gasten" je gaat helemaal stuk

09-04-2012, 11:40



Citaat door LaiiLaa_:
Djennah: hahah een stomme vooroordeel. Ik dacht echt dat ze daaro mshiykin praatten enzo. Maar goed das dus niet zo..

Waarombenikzo; als je rechts onderaan het filmpje klikt op die youtube teken dan kom je op de site terecht!
Haha jaa het is opgezet, het is dezelfde vrouw zij doet dit altijd met haar "gasten" je gaat helemaal stuk
Dus die mooie vrouw is degene die zich verkleed en acteert. Dus zij is ook die bergaga of niet?

09-04-2012, 11:56

Citaat door waarombenikzo:
Dus die mooie vrouw is degene die zich verkleed en acteert. Dus zij is ook die bergaga of niet?
Jaaa juistem!!! En al die andere filmpjes dat is ook gewoon die presentatrice!

09-04-2012, 12:02

Citaat door LaiiLaa_:
Jaaa juistem!!! En al die andere filmpjes dat is ook gewoon die presentatrice!
nee dat meen je niet, ik dacht echt shie marokkaanse travo die die bergaga nadoet.

Als presentactrice is het echt een hele mooie en knappe lady, maar in die andere outfits wel eng.


Maar hoe kan ze dan vragen stellen als presentatrice en ook bergaga spelen.

Het lijkt wel of ze een beeld laat zien van de marokkanen een soort draadstaal van nederland, ken je dat?

Pagina's : [1] 2 3