Bekijk volle/desktop versie : Weer seriemoordernaar actief in Frankrijk



Pagina's : [1] 2 3 4

06-04-2012, 23:22
Parijs vreest seriemoordenaar op scooter
In de zuidelijke voorsteden van Parijs is mogelijk een seriemoordenaar aan het werk, zei minister van Binnenlandse Zaken Claude Guéant vandaag.
Vandaag werd een 47-jarige vrouw doodgeschoten bij haar huis door een schutter op een scooter. De politie vermoedt dat er een verband is met enkele andere moorden in hetzelfde gebied in de afgelopen 5 maanden. 'We doen er alles aan om dit uit te zoeken', zei Guéant in een radiointerview.

Gisteren was een vrouw van Algerijnse origine doorgeschoten in de hal van haar appartementencomplex. Vorige maand werd een 81-jarige man gedood door een kogel van hetzelfde kaliber.

In februari en november waren ook al zulke moorden, hoewel voor die twee zaken verdachten zijn opgepakt.

Vorige maand werd de Zuid-Franse stad Toulouse opgeschrikt door een man die zeven moorden pleegde. De 23-jarige schutter Mohamed Merah, die zei een aanhanger van terreurnetwerk al-Qaeda te zijn, werd na een langdurige omsingeling door de politie gedood
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3237098/2012/04/06/Parijs-vreest-seriemoordenaar-op-scooter.dhtml

06-04-2012, 23:27


het wordt steeds gekker daar joh

06-04-2012, 23:41
ALLAH yahfadhna

06-04-2012, 23:42
zijn de Israeliers weer bezig. klootzakken!

06-04-2012, 23:45



Citaat door pizatie:
zijn de Israeliers weer bezig. klootzakken!
false flag ik weet zeker en heel toevallig net voor de verkiezingen...

06-04-2012, 23:46
En nu maar hopen dat ze hem rap vinden.

06-04-2012, 23:51

Citaat door Pist_Aches:
En nu maar hopen dat ze hem rap vinden.
ameen

06-04-2012, 23:52
Apart dat ik in de Nederlandse euh laat ik zeggen de AD een nationaliteit lees van een van de slachtoffers in de nieusmedia die ik hier in Frankrijk lees staat er geen Nationaliteit bij.... misschien wel in andere franse media die ik niet lees, dat kan.....

06-04-2012, 23:56

Citaat door Gitane:
Apart dat ik in de Nederlandse euh laat ik zeggen de AD een nationaliteit lees van een van de slachtoffers in de nieusmedia die ik hier in Frankrijk lees staat er geen Nationaliteit bij.... misschien wel in andere franse media die ik niet lees, dat kan.....
oh je woont in frankrijk?cool heb daar ook gewoond

07-04-2012, 00:01

Citaat door ghayradeen:
oh je woont in frankrijk?cool heb daar ook gewoond
Ah, en waar heb je gewoond dan ? Ik woon in Normandië.... aan de kust...

07-04-2012, 00:02

Citaat door Gitane:
Ah, en waar heb je gewoond dan ? Ik woon in Normandië.... aan de kust...
ik in marseille

07-04-2012, 00:03

Citaat door ghayradeen:
ik in marseille
volgijns mij ben je dan nederlands want er wonen aan die kant geen noord-afrikanen dacht ik

07-04-2012, 00:04



Citaat door ghayradeen:
ik in marseille
Ach ja Marseille daar wordt tegenwoordig ook veel geschoten.... Maar verder wel een mooie omgeving, mooi weer ook vaak, bij mij is het net als in Nederland, koud en vaak regenachtig, daarintegen wordt er bij ons minder vaak geschoten...

07-04-2012, 00:06

Citaat door ghayradeen:
volgijns mij ben je dan nederlands want er wonen aan die kant geen noord-afrikanen dacht ik
Laten de verkeerde mensen niet mee lezen..... maar bij ons wonen ook wel noord afrikanen hoor maar het merendeel van de "buitenlanders" is Engels.......eneuh inderdaad ik ben nog Nederlands, officieel... maar er zitten hier heel weinig Nederlanders....

07-04-2012, 00:06

Citaat door Gitane:
Ach ja Marseille daar wordt tegenwoordig ook veel geschoten.... Maar verder wel een mooie omgeving, mooi weer ook vaak, bij mij is het net als in Nederland, koud en vaak regenachtig, daarintegen wordt er bij ons minder vaak geschoten...
hahah ja idd...

Pagina's : [1] 2 3 4