Bekijk volle/desktop versie : Dit liedje is zo mooi



Pagina's : [1] 2

06-04-2012, 22:06
Die luisterde ik vroeger altijd met mn ex als we in elkaars armen lagen op de bank.

[video=youtube;Oextk-If8HQ]http://www.youtube.com/watch?v=Oextk-If8HQ&ob=av3e[/video]


06-04-2012, 22:15


Aaah dat liedje is zo mooi he.

06-04-2012, 22:30

Citaat door Unkown_:
Aaah dat liedje is zo mooi he.
ja he!! Het doet wel wat met me

06-04-2012, 22:38

Citaat door makelovenowar:
ja he!! Het doet wel wat met me
Jaa ind. Hou echt van dat soort liedjes! Vooral als je dan goed naar de tekst luistert.

06-04-2012, 22:54



Citaat door Unkown_:
Jaa ind. Hou echt van dat soort liedjes! Vooral als je dan goed naar de tekst luistert.
Ik vond het vroeger ook mooi, maar de teksten in alle muziek getuigen van dwaling. Je wordt langzaam gebrainwasht. Meestal kun je gewoon de doelloosheid uit de tekst halen.

SubhanAllah, ik herinner me de lyrics nog. Ik ga niet eens terugluisteren.

[B]This could be the end of everything, so why don't we go, somewhere only we know...[/B]

Dus als de aarde vergaat, wat ga je dan doen?!? Als je bijna sterft, wat ga je dan doen?

Ik zeg niet dat je de lyrics gaat volgen, als ze al die betekenis hebben, maar je vergeet wel wat je geloof zegt, want je luistert meer muziek dan Koran.

Sorry for the rant. Insha Allah Ghair.

06-04-2012, 22:57

Citaat door AbdurAlWadud:
Ik vond het vroeger ook mooi, maar de teksten in alle muziek getuigen van dwaling. Je wordt langzaam gebrainwasht. Meestal kun je gewoon de doelloosheid uit de tekst halen.

SubhanAllah, ik herinner me de lyrics nog. Ik ga niet eens terugluisteren.

[B]This could be the end of everything, so why don't we go, somewhere only we know...[/B]

Dus als de aarde vergaat, wat ga je dan doen?!? Als je bijna sterft, wat ga je dan doen?

Ik zeg niet dat je de lyrics gaat volgen, als ze al die betekenis hebben, maar je vergeet wel wat je geloof zegt, want je luistert meer muziek dan Koran.

Sorry for the rant. Insha Allah Ghair.
Indd.

06-04-2012, 22:59
Bedankt voor het delen. Mooi liedje!

06-04-2012, 23:08
Sweet child o' mine..

06-04-2012, 23:50

Citaat door Jibrael:
Bedankt voor het delen. Mooi liedje!
Graag gedaan !

06-04-2012, 23:51

Citaat door AbdurAlWadud:
Ik vond het vroeger ook mooi, maar de teksten in alle muziek getuigen van dwaling. Je wordt langzaam gebrainwasht. Meestal kun je gewoon de doelloosheid uit de tekst halen.

SubhanAllah, ik herinner me de lyrics nog. Ik ga niet eens terugluisteren.

[B]This could be the end of everything, so why don't we go, somewhere only we know...[/B]

Dus als de aarde vergaat, wat ga je dan doen?!? Als je bijna sterft, wat ga je dan doen?

Ik zeg niet dat je de lyrics gaat volgen, als ze al die betekenis hebben, maar je vergeet wel wat je geloof zegt, want je luistert meer muziek dan Koran.

Sorry for the rant. Insha Allah Ghair.
Kvind bepaalde delen van de lyrics mooi, maar muziekteksten dien je sowieso niet te letterlijk te nemen. Het versterkt je gevoel soms gewoon. Zoals liefde of gemis naar een persoon. Of herinnering aan momenten waar je het liedje gehoord hebt

06-04-2012, 23:52

Citaat door AbdurAlWadud:
Ik vond het vroeger ook mooi, maar de teksten in alle muziek getuigen van dwaling. Je wordt langzaam gebrainwasht. Meestal kun je gewoon de doelloosheid uit de tekst halen.

SubhanAllah, ik herinner me de lyrics nog. Ik ga niet eens terugluisteren.

[B]This could be the end of everything, so why don't we go, somewhere only we know...[/B]

Dus als de aarde vergaat, wat ga je dan doen?!? Als je bijna sterft, wat ga je dan doen?

Ik zeg niet dat je de lyrics gaat volgen, als ze al die betekenis hebben, maar je vergeet wel wat je geloof zegt, want je luistert meer muziek dan Koran.

Sorry for the rant. Insha Allah Ghair.
.

07-04-2012, 00:08

Citaat door AbdurAlWadud:
Ik vond het vroeger ook mooi, maar de teksten in alle muziek getuigen van dwaling. Je wordt langzaam gebrainwasht. Meestal kun je gewoon de doelloosheid uit de tekst halen.

SubhanAllah, ik herinner me de lyrics nog. Ik ga niet eens terugluisteren.

[B]This could be the end of everything, so why don't we go, somewhere only we know...[/B]

Dus als de aarde vergaat, wat ga je dan doen?!? Als je bijna sterft, wat ga je dan doen?

Ik zeg niet dat je de lyrics gaat volgen, als ze al die betekenis hebben, maar je vergeet wel wat je geloof zegt, want je luistert meer muziek dan Koran.

Sorry for the rant. Insha Allah Ghair.
Klopt,je hebt gelijk. Het kan je ind gewoon brainwashen. Ik weet dat het misleidend is, en ik neem de teksten ook niet te letterlijk, alleen soms zeggen ze wat je voelt. Dan luister je een bepaald liedje als je bepaalde emotie's hebt.. Ik ben ook echt veel te verslaafd aan muziek,luister het bijna op elk moment dat het maar even kan. Moet het ook echt iig gaan minderen,en uiteindelijk gewoon mee kappen. Maakt niet uit, dankje voor je wijze woorden!

07-04-2012, 00:09


knap als jullie kunnen stoppen met muziek luisteren. Ik leef met muziek. Als ik buiten loop luister ik muziek, als ik thuis ben zet ik muiek op, als ik sport luister ik muziek, als ik op mn werk ben zet ik de radio op. Mohiem, weinig momenten dat ik geen muziek luister ! Music addicted

07-04-2012, 00:12

Citaat door Unkown_:
Klopt,je hebt gelijk. Het kan je ind gewoon brainwashen. Ik weet dat het misleidend is, en ik neem de teksten ook niet te letterlijk, alleen soms zeggen ze wat je voelt. Dan luister je een bepaald liedje als je bepaalde emotie's hebt.. Ik ben ook echt veel te verslaafd aan muziek,luister het bijna op elk moment dat het maar even kan. Moet het ook echt iig gaan minderen,en uiteindelijk gewoon mee kappen. Maakt niet uit, dankje voor je wijze woorden!
Shoekran. Ik vond het ook echt verslavend. Het is net als een drug, het geeft je een goed gevoel als je down bent.

Bij een depressie, zoals ik zelf heb gehad, leidt het ertoe dat je de bron van het probleem niet aanpakt, omdat je de symptomen bestrijdt en niet de oorzaak.

07-04-2012, 00:22

Citaat door AbdurAlWadud:
Shoekran. Ik vond het ook echt verslavend. Het is net als een drug, het geeft je een goed gevoel als je down bent.

Bij een depressie, zoals ik zelf heb gehad, leidt het ertoe dat je de bron van het probleem niet aanpakt, omdat je de symptomen bestrijdt en niet de oorzaak.
Inderdaad..
Hamdoulilah dat je uit die depressie bent!

Pagina's : [1] 2