Bekijk volle/desktop versie : met schoonouders wonen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

06-04-2012, 18:42
Mijn schoonouders zijn 3maand op bezoek gekomen. De eerste maand viel heel goed mee , had het wel heel druk omdat ik ook nog 2kindjes heb maar na 1 maand begon ik het niet meer aan te kunnen. Ik had ook men privé niet meer.... En ze irriteerden mij... heel raar pfff

Ik raad niemand aan om met zen schoonouders te leven. Er komen zeker en vast problemen van.

Ze gaan binnenkort weg. Wie heeft dit wel eens meegemaakt??

06-04-2012, 18:54


Lijkt me ook heel zwaar! 3 maanden is gewoon te veel.

06-04-2012, 19:00

Citaat door lbibina:
Mijn schoonouders zijn 3maand op bezoek gekomen. De eerste maand viel heel goed mee , had het wel heel druk omdat ik ook nog 2kindjes heb maar na 1 maand begon ik het niet meer aan te kunnen. Ik had ook men privé niet meer.... En ze irriteerden mij... heel raar pfff

Ik raad niemand aan om met zen schoonouders te leven. Er komen zeker en vast problemen van.

Ze gaan binnenkort weg. Wie heeft dit wel eens meegemaakt??
ik heb de eerste anderhalf jaar met mijn schoonouders gewoond.
ik was jong en had het zwaar onderschat.
idd je hebt geen privacy en daar komen de komen de irritaties door.

06-04-2012, 19:02
Nou nou als je het hele jaar door geen last van hun hebt behalve die 3 maanden,kun je best beetje sbar hebben. Het blijven de ouders van je Man. Mijn schoonouders komen ook af en toe vanuit marokko voor een maand

06-04-2012, 19:02


wie heeft je het meeste ge-irriteert je schoonma of schoonpa?

06-04-2012, 19:06
je kan al raden wie alle 2 maar het meest schoonmoeder

06-04-2012, 19:10
en heb ook de laatste weken men zoon getraind voor zindelijkheid dat was ook heel lastig maar alhamdoelilah hij kan het al een beetje

06-04-2012, 19:15
...ik weet niet wat voor type schoonmoeder je hebt, maar in welke zin irriteerd ze jou ?? ik bedoel... privacy kunnen we wel ff wegdenken voor 3 maanden, misschien minder seks, minder spontane kusjes van je man oke minder knuffelen minder samen op de bank hangen... maar je hebt je kindjes en je schoonmoeder zal zich vast ook dood irriteren aan jullie leefwijze?

Als zij op een gegeven moment gaat stoken in je huwelijk en zo grote ruzies veroorzaakt tussen jou en je man, zou ik je volledig begrijpen en zou ik ook flippen....maar soms is het ff zwaar omdat je gehecht bent aan je leventje met je man en kindjes en daar kan niks extra's bij, en nu met de schoonouders erbij is het ff wennen....

veel suc6 , nog 2 maandjes

06-04-2012, 19:21

Citaat door supersoesje:
...ik weet niet wat voor type schoonmoeder je hebt, maar in welke zin irriteerd ze jou ?? ik bedoel... privacy kunnen we wel ff wegdenken voor 3 maanden, misschien minder seks, minder spontane kusjes van je man oke minder knuffelen minder samen op de bank hangen... maar je hebt je kindjes en je schoonmoeder zal zich vast ook dood irriteren aan jullie leefwijze?

Als zij op een gegeven moment gaat stoken in je huwelijk en zo grote ruzies veroorzaakt tussen jou en je man, zou ik je volledig begrijpen en zou ik ook flippen....maar soms is het ff zwaar omdat je gehecht bent aan je leventje met je man en kindjes en daar kan niks extra's bij, en nu met de schoonouders erbij is het ff wennen....

veel suc6 , nog 2 maandjes
wat een wijze woorden

check je hoekje

06-04-2012, 19:24
in nederland is het onmogelijk met ze te leven inmarokko kan dat wel maar meestal krijgen de mensen dan aparte etages in het huis dan kan het wel

06-04-2012, 19:30

Citaat door Ghariebatinou:
in nederland is het onmogelijk met ze te leven inmarokko kan dat wel maar meestal krijgen de mensen dan aparte etages in het huis dan kan het wel
voor 3 maanden aparte etages nodig?
Atisa3 f alghater of hoe ze dat ook noemen hihi

06-04-2012, 19:32

Citaat door FATIMAZOHRA85:
wat een wijze woorden

check je hoekje
dank je ik ben echt onervaren op dit gebied, maar soms zie ik dat we echt moeilijker doen om niks, in marokko op vakantie hou ik het ook nooit vol en ben ik na 3 dagen al klaar ermee, elke dag bezoek , mensen die blijven eten, shab Algerije die dan de hele maand nog blijven.. en dit al nog bij mn ouders.... denk dat dit ook zo is met schoonouders... gewoon ff volhouden, de kaken in de smile-status en sabri... na deze periode kun je weer die smile losschroeven en weer leven..


...en hierbij ook de uitzondering als ze gaan stoken of ruzie veroorzaken, dat is een ander verhaal....
wij hebben serieus "echt geluk" als we het hebben over privacy of iets dergelijks, het gemiddelde meisje in maroc woont standaart in bij dr schoonouders, hoe houden die het vol??

06-04-2012, 19:33



Citaat door hijaab_dragende:
voor 3 maanden aparte etages nodig?
Atisa3 f alghater of hoe ze dat ook noemen hihi
tisaa3 fel qalb

06-04-2012, 19:51
supersoesje ik hoor je graag terug als je getrouwd bent, jou denkwijze had ik toen ik nog vrijgezel was maar nu ik getrouwd ben snap ik de getrouwde vrouw van toen veel beter.

Drie maanden is echt veel vooral omdat er echt een generatiekloof is

06-04-2012, 19:51
7shouuuma het zijn je schoonouders ,beschouw haar als je moeder .

zonder haar was je nu niet met zoon getrouwd ...je zou het later ook niet leuk vinden als je so word behandelt door je schoondochter

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8