Bekijk volle/desktop versie : zomer breekt weer aan en half naakte mensen



Pagina's : [1] 2

06-04-2012, 13:26
zien we weer tevoorschijn komen. Vooral onze zusters die dan driekwart broek aandoen
met een witte hijaab, en dan met een kinderkar lopen, dan denk ik bij me zelf, waar gaat dit heen.
Of een zuster met een knotje met een korte rokje, gewoon te erg om te zien.
en dan die koeffar hoe ze erbij lopen. Ik voel me altijd zo depressief in de zomer, ik kan niet genieten
van de heerlijke weer gewoon puur omdat ik het huis niet uit kan. Is gewoon teveel fitnah.
Als ik een keer wandeling langs de strand wil doen, dan kan dat niet, alleen in de winter, waarom? omdat er dan geen half naakte mensen rond liggen zwemmen.

en dan die broeders die rond deze tijd en in de hitte zomer naar scheveningen gaan waar vrouwen topless liggen die varkens, en dan kijken ze naar hen, en dan die zusters met khimaar zelfs niqaab die daar tussen die naakte mensen lopen. Onder het mom van ' ik laat me niet wegjagen' , ik word gewoon depressief jongens, ik durf gewoon niet meer naar buiten te gaan omdat ik gewoon helemaal in het zwart ben.

Om moedeloos van te worden zeg

06-04-2012, 13:28


hahaha je houdt vast aan de hete kolen van de soennah, ga zo door. I'm out, jumu3a time. Wa salaam

06-04-2012, 13:32

Citaat door salaf:
hahaha je houdt vast aan de hete kolen van de soennah, ga zo door. I'm out, jumu3a time. Wa salaam
ja inderdaad en wat een brandende kolen, lastig hoor, inshaa Allah krijg je veel zegeningen voor de jumoe3a
khair salaam

06-04-2012, 13:32
Ik heb daar geen problemen mee dat ze halfnaakt rondlopen.
Is toch hun probleem

06-04-2012, 13:36



Citaat door Zonsopkomst.:
Je hebt geen problemen met haram en kufr in het openbaar? Is de mentaliteit van de sahaba/sahabayat?


Nee wat ik ermee bedoel is, is dat ik niet thuis ga blijven omdat er
buiten in de zomer halfnaakte mensen rondlopen.

06-04-2012, 13:41
Moge Allaah azza wa djal hen leiden..

Ik denk precies het zelfde.
Ik ben benieuwd wat voor blikken we dit jaar krijgen in de zomer, haha
Ilove mijn ghimaar in de zomer helemaal in het zwart. uff Hamdoullilaah het geeft mijn een heerlijke gevoel!

06-04-2012, 13:43

Citaat door Zonsopkomst.:
Hmm je moet het ook niet opzoeken en zoals je het nu zegt is wat anders dan voorheen.


Nee wat ik daarjuist ook zei klopt ook. Het doet me niets als ik vrouwen halfnaakt
zie rondlopen. Aangezien ik het al heel mijn leven al dat soort gedrag al gezien heb.
Maar ik ga ook niet thuis zitten omdat er buiten er zo rondlopen.

06-04-2012, 13:53

Citaat door farah_driouch:
Moge Allaah azza wa djal hen leiden..

Ik denk precies het zelfde.
Ik ben benieuwd wat voor blikken we dit jaar krijgen in de zomer, haha
Ilove mijn ghimaar in de zomer helemaal in het zwart. uff Hamdoullilaah het geeft mijn een heerlijke gevoel!
Ameen zuster, ik denk dat we weer een seizoen vol met commentaar gaan krijgen en blikken die kunnen doden.
Maar alhamdoelilah krijgen we hassanaats daarvoor.
Ik blijf lekker thuis schat, ik ben het zat om naar buiten te gaan met deze warmte en dan die mensen.
Pff ik voel me soms zo moedeloos.

06-04-2012, 15:47
Je overdrijft. mezelf opsluiten omdat er mensen bij lopen hoe ze willen

06-04-2012, 15:52
ik vertrtouw die nour al haya helemaal niet.

06-04-2012, 15:56

Citaat door Onbestemd:
Je overdrijft. mezelf opsluiten omdat er mensen bij lopen hoe ze willen
Loop jij er geheel bedekt bij zuster? Zo nee, dan weet je niet hoe men zich kan voelen tenzij je er zelf ook zo bij loopt.
Ik zeg niet dat zusters zichzelf moeten opsluiten of dat ik mezelf opsluit omdat mensen als naakte varkens buiten loopt, nee, ik vind het
een walgelijke iets om te zien. Je wordt er angstig van daar heb ik het over, vooral als je in een boerendorp woont.
Weet je wat ik overdreven vind? dat het 10 graden is met een zon erbij en dat mensen naakt huppelend door de stad gaan en weet je wat ik overdreven vind vrouwen die zogenaamd een hoofddoekje om hebben die eigenlijk de koeffar na doen met die belachelijke kleding. Naakt maar toch gekleed.

06-04-2012, 16:01
la 7awla qawata illabilah
Moge Allah ta3ala hun vergeven inchallah..ik heb me juist altijd lekker gevoeld juist in de zomertijden met lange kleding en hijab hamdoliallah
ben van plan om die scheenghimaars te dragen inchallah iemand enig idee waar ze te koop zijn??

06-04-2012, 16:04



Citaat door Dienaresje.:
la 7awla qawata illabilah
Moge Allah ta3ala hun vergeven inchallah..ik heb me juist altijd lekker gevoeld juist in de zomertijden met lange kleding en hijab hamdoliallah
ben van plan om die scheenghimaars te dragen inchallah iemand enig idee waar ze te koop zijn??
ameen, ja islamitischekleding.nl kun je ze kopen

wa bi-llaahi tawfeeq geliefde zuster

06-04-2012, 17:31
Ja, allaahou elmousta3aan. Maarja, wat kunnen we doen.

[video=youtube;Nwvjm7T3MoA]http://www.youtube.com/watch?v=Nwvjm7T3MoA[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=Nwvjm7T3MoA

Fa toobah lil ghurabaa, Fa toobah lil ghurabaa, Fa toobah lil ghurbaa.
Moge Allaahou ta3alaa ons beschermen tegen het slechte van onze zielen en tegen het kwade van onze handelingen.
Allaahoumma amien.

06-04-2012, 17:36
scheenghimaar wat is dat?

Pagina's : [1] 2