Bekijk volle/desktop versie : Øvrebø: 'Als ik terugkijk, zou ik bepaalde dingen zeker anders hebben beoordeeld'



Pagina's : [1] 2 3 4

05-04-2012, 22:08
'Krijg jaarlijks nog drie à vier haatmails van Chelsea-fans'
Donderdag, 5 april 2012 om 18:35

De scheidsrechters die op 18 en 24 april de wedstrijden Chelsea - Barcelona en Barcelona - Chelsea mogen fluiten, mogen de borst natmaken. Na de ontmoeting tussen Barcelona en AC Milan van afgelopen dinsdag klonk er aan de zijde van AC Milan veel kritiek op Björn Kuipers, die twee strafschoppen toekende aan de Catalanen. Voor de scheidsrechter die straks de tweestrijd tussen the Blues en los Culés fluit, wordt het helemaal spannend.
/

De supporters van Chelsea zijn volgens Tom Henning Øvrebø namelijk nogal fanatiek in hun benadering van de scheidsrechter. De 45-jarige Noor floot in mei 2009 de returnwedstrijd tussen de Engelsen en de Spanjaarden in de halve finale van de Champions League. In Camp Nou werd het 0-0 en op Stamford Bridge koos Øvrebø ervoor liefst vier claims van Chelsea-spelers om een strafschop af te wijzen. Uiteindelijk ging Barcelona dankzij een 1-1 remise door naar de finale, die het uiteindelijk ook won.

Øvrebø kreeg in de nasleep van dat hectische duel diverse doodsbedreigingen en zegt nu in The Guardian dat er nog steeds wel eens sprake is van verbaal geweld aan zijn adres. “Het gebeurt nog steeds, ik krijg nog zo'n drie à vier haatmails van Chelsea-supporters per jaar”, aldus de arbiter. “Niet leuk, maar het is ook niets ernstigs. Ik laat mezelf of mijn gezin er niet door van de wijs brengen. Ze weten er ook niet veel van, ik laat ze de e-mails niet lezen.”

Over de controversiële wedstrijd van bijna drie jaar geleden zegt Øvrebø nu dat hij het anders zou hebben aangepakt in Londen. “Als ik erop terugkijk, zou ik bepaalde dingen zeker anders hebben beoordeeld. Ik heb van die ervaring heel erg veel geleerd. Maar alle scheidsrechters zullen je zeggen dat ze goede en minder goede momenten meemaken. Het hoort erbij. Ik kan niet altijd spijt blijven houden van die wedstrijd, mijn leven moet ook door.”


05-04-2012, 22:11





waaa3333 !!boegaboega !!!! be3333333333 !!!!!!!!!

05-04-2012, 22:21
kk jood dat ie is.

05-04-2012, 22:22
Stel je voor hij had gezegd: "Ik heb alles goed gedaan en zou niks veranderen." ahhahahaha
Maar ff serieus,deze man heeft Chelsea hard genaaid. Drogba had hem paar klappen moeten geven, Chelsea had 3/4 penalty's moeten krijgen en jood Pique nog een rode kaart omdat hij handbal ging spelen.

05-04-2012, 22:25



Citaat door heffelini:
Stel je voor hij had gezegd: "Ik heb alles goed gedaan en zou niks veranderen." ahhahahaha
Maar ff serieus,deze man heeft Chelsea hard genaaid. Drogba had hem paar klappen moeten geven, Chelsea had 3/4 penalty's moeten krijgen en jood Pique nog een rode kaart omdat hij handbal ging spelen.
heel de wereld weet dat die motherfucker chelsea heeft genaaid , maar de barcasletjes willen het nog steeds niet toegeven.

05-04-2012, 22:25
Chelsea wordt er weer uit geknald, finale onwaardig, Visca Barcelona ! RMadried effe door bayern dan hebben we een historische finale...

05-04-2012, 22:30

Citaat door 33875:
Chelsea wordt er weer uit geknald, finale onwaardig, Visca Barcelona ! RMadried effe door bayern dan hebben we een historische finale...
ga knikkeren eh kleuter, barca zal de finale bereiken alleen als ze geholpen worden met hun theater.

als chelsea de finale niet haalt, dan hoop ik dat R madrid gehakt maakt van fc hollywood.

05-04-2012, 22:31

Citaat door moesje:
heel de wereld weet dat die motherfucker chelsea heeft genaaid , maar de barcasletjes willen het nog steeds niet toegeven.
Toegeven is iets wat ze heel moeilijk vinden. Altijd er om heen lullen.

05-04-2012, 22:44
Hij heeft die wedstrijd velen belachelijke beslissingen gemaakt, daar valt in elk geval niet over te twisten. Ik vind die dreig-mailtjes wel wat overdreven, we zijn inmiddels 3 jaar verder.

05-04-2012, 22:54

Citaat door onbekendje55:
Hij heeft die wedstrijd velen belachelijke beslissingen gemaakt, daar valt in elk geval niet over te twisten. Ik vind die dreig-mailtjes wel wat overdreven, we zijn inmiddels 3 jaar verder.
Als dit in Colombia was, is ie waarschijnlijk neergeknald door iemand nu

05-04-2012, 22:55

Citaat door moesje:
ga knikkeren eh kleuter, barca zal de finale bereiken alleen als ze geholpen worden met hun theater.

als chelsea de finale niet haalt, dan hoop ik dat R madrid gehakt maakt van fc hollywood.
Barca gaat jouw rotclubbie helemaal op tikken... Jeshuuus man wat haat ik die kutclub... Gewoon bom erop.

05-04-2012, 22:55

Citaat door 33875:
Als dit in Colombia was, is ie waarschijnlijk neergeknald door iemand nu
Of dat 'n gegeven is waar over te lachen valt weet ik niet.. vind het eerder triest.

05-04-2012, 22:57



Citaat door 33875:
Barca gaat jouw rotclubbie helemaal op tikken... Jeshuuus man wat haat ik die kutclub... Gewoon bom erop.
ja met de hulp van de scheidsrechter.

05-04-2012, 22:59

Citaat door moesje:
heel de wereld weet dat die motherfucker chelsea heeft genaaid , maar de barcasletjes willen het nog steeds niet toegeven.
was je toen al chealski fan ??

05-04-2012, 22:59

Citaat door moesje:
ja met de hulp van de scheidsrechter.
Is ook goed, als ze maar niet winnen, finale onwaardige 3aziclubje..

Pagina's : [1] 2 3 4