Bekijk volle/desktop versie : DE PIL! hebben jullie hier ook last van!



05-04-2012, 20:36
Hi dames die aan de pil zijn, een vraagje aan jullie...

Ik gebruik sinds februari de pil, en moet je zeggen dat ik nu sinds 1,5 week totaal anders ben,
soort van depri... terwijl ik voorheen echt vrolijk en zoveeel energie had..

Nu word ik al moe van t lopen op de trap...
K ben een jonge meid van 22, weeg 57 kg. ( dus ben niet moe omdat ik dik ben als jullie dat dachten)

Ook mn eetlust is weg...
Kan wel janken elke dag...


Komt jullie dit bekend voor?
Miss moet ik maar langs de dokter, om miscchien een andere pil te gaan gebruiken?!!

Liefs hommaissa.

05-04-2012, 20:48


Misschien heb je last van stress of ben je erg gespannen om iets of heel erg druk

05-04-2012, 20:49
oh ik zie het je gaat over 3 weken trouwen al haha Het is vast de spanning meid

05-04-2012, 21:01
nee ben niet zwanger, zoals je kunt lezen trouw ik pas over 3weken.
En hou ik met netjes aan de regels. Al Hamdoulilah..

Ja het zullen de zenuwen dan wel zijn, Pffff.... word er super gek van!

05-04-2012, 21:14



Citaat door Hommaissa:
Hi dames die aan de pil zijn, een vraagje aan jullie...

Ik gebruik sinds februari de pil, en moet je zeggen dat ik nu sinds 1,5 week totaal anders ben,
soort van depri... terwijl ik voorheen echt vrolijk en zoveeel energie had..

Nu word ik al moe van t lopen op de trap...
K ben een jonge meid van 22, weeg 57 kg. ( dus ben niet moe omdat ik dik ben als jullie dat dachten)

Ook mn eetlust is weg...
Kan wel janken elke dag...


Komt jullie dit bekend voor?
Miss moet ik maar langs de dokter, om miscchien een andere pil te gaan gebruiken?!!

Liefs hommaissa.



Welke pil gebruik je als ik vragen mag?
Ik had laatst ook een patient die microgynon 30 gebruikte sindskort en daar ook last van had..
Dus het zou best kunnen dat het door die pil komt, misschien kan je veranderen van pil en kijken of je het nog steeds hebt.
En zoiezo zijn natuurlijk hormonen wat je slikt de 1 is er gevoeliger voor dan de ander. Maar ik denk inderdaad ook dat het een beetje te maken heeft met 't trouwen over 3 weken.

06-04-2012, 01:05
Hai Homaissa,
Ik slikte microgynon 20 en heb ook last van de dingen die je zegt.. Ik kan om alles wel janken, me borsten zijn heel erg hard en gevoelig.. Ben ervoor naar de dokter gegaan, hij vertelde dat het aan de hormonen ligt en heeft me nu een zwaardere pil gegeven van 30, dit moest ik 3 maanden ff aankijken hoe het gaat. Inmiddels zit ik in me 2e maand en de klachten zijn er nog steeds.. Als ik jou was zou ik de arts bezoeken wellicht kan hij je een andere pil geven.. Ik hoor van vriendinnen dat ze baat hebben bij yasmina.
En dat je over 3 weken gaat trouwen brengt stress met zich mee en ook kun je daardoor die klachten krijgen.. Khair inchallah meid.. xx
Citaat door Touzine_Dame:
Welke pil gebruik je als ik vragen mag?
Ik had laatst ook een patient die microgynon 30 gebruikte sindskort en daar ook last van had..
Dus het zou best kunnen dat het door die pil komt, misschien kan je veranderen van pil en kijken of je het nog steeds hebt.
En zoiezo zijn natuurlijk hormonen wat je slikt de 1 is er gevoeliger voor dan de ander. Maar ik denk inderdaad ook dat het een beetje te maken heeft met 't trouwen over 3 weken.