Bekijk volle/desktop versie : Barcelona zonder messi was denk ik nu zelfs beter dan ze nu zijn



Pagina's : [1] 2 3

05-04-2012, 17:38
kom op, Iniesta-xavi-puyol-abidal-pique-Tello-Sanchez-fabregas, wrm is ibrahimovic en henry weg gegaan ze mochten niks doen, omdat messi zou gaan huilen, henry wou elke penalty nemen maar dan ging messi huilen, mensen denken dat messi goed is, Barcelona heeft gewoon goede spelers, ook zonder messi kunnen ze goed presteren, mischien wel beter, soms zie ik iniesta bijna een goal scoren en dan geeft hij af op messi en die penaltys die messi altijd neemt, in mijn ogen moet Iniesta of puyol ze nemen, dat zijn de konings van barca....Iniesta de belangrijkste speler van barca en geen messi


Kijk alleen naar spanje ze winnen wk en ek zonder messi maar wel met veel barca spelers

05-04-2012, 17:47


Bojan 1 van de grootste talenten onder rijkaard, komt guardiola heel die cariere van bojan verknalt, Barcelona is goed ook zonder messi mischien zelfs beters

05-04-2012, 19:07
Je zegt het op een rare manier maar ik snap je.
Vergelijk dit Barcelona met het Barcelona van 2009.(die 6 prijzen)
Toen gingen ze meer langs de flank en nu combineren ze meer centraal, wat soms saai zal zijn.
Ook leunde ze toen niet zoveel op Messi omdat Henry en Etoó ook zovéél scoorden. Nu leunen ze veel op Messi.
Toen was Yaya toure er ook op het middenveld, echt een hare werker. Busquets tikt misschien beter maar ik haat het als hij duikelt.
Yaya was echt hard.
En Bojan...tja die kan nog terugkomen als hij weer top begint te presteren, ze hebben terugkoop-optie.
Real deed dat ook vaak bv met Granero,Pedro Leon en volgens mij ook Callejon.

05-04-2012, 19:12
Barcelona is niks zonder iniesta, en niet barcelona is niks zonder messi, zonder messi en met iniesta hadden ze mischien nu zelfs meer gewonnen

05-04-2012, 19:13


eerst zonder messi: misschien. Maar op dit moment heb je Messi gewoon nodig.

05-04-2012, 19:17
ook nu kan barcelona beter presteren zonder messi, messi denkt alleen aan zn eigen, soms zie ik hem slalons maken hij denkt dat die een slang is ofzo, iniesta denkt aan het team en maakt niet van die onzin solos die meestal de hele team zn aanval verpesten

05-04-2012, 19:23

Citaat door clichy_Riffie:
ook nu kan barcelona beter presteren zonder messi, messi denkt alleen aan zn eigen, soms zie ik hem slalons maken hij denkt dat die een slang is ofzo, iniesta denkt aan het team en maakt niet van die onzin solos die meestal de hele team zn aanval verpesten
Messi mag dat ook, als je kijkt wat voor acties hij soms maakt lijkt hij ook echt op een slang
Iniesta is soms onzichtbaar, Messi is nu gwn in top-top-topvorm.

05-04-2012, 19:24
messi in top vorm, omdat die penaltys scoort zeker iniesta is 1000000000000000000x beter dan messi en 10000000000000x belangrijker voor barcelona, geef gewoon toe

05-04-2012, 19:28
Zo belangrijk is Iniesta ook buiten barca, messi is alleen goed en afhankelijk bij barca, hier kan messi eeuwen van dromen, cope del mundo beslissen, messi kan nie eens 2 de ronde copa america halen ein eigen land



[video=youtube;I9rz7zxU2Js]http://www.youtube.com/watch?v=I9rz7zxU2Js&feature=relmfu[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=I9rz7zxU2Js&feature=relmfu


0 gouden ballen wel gek he

05-04-2012, 19:30

Citaat door clichy_Riffie:
messi in top vorm, omdat die penaltys scoort zeker iniesta is 1000000000000000000x beter dan messi en 10000000000000x belangrijker voor barcelona, geef gewoon toe
Even serieus, omdat messi nu 2 penaltys scoorde ga je dat telkens herhalen?
En niks over Ronaldo die vorig jaar 12 penaltys ofzo scoorde.
Messi heeft in laatste 14 duels shi 27 keer gescoord.
Iniesta is belangrijk maar jij doet alsof Messi niks voorstelt en dat Barca zonder hem alles gaat winnen.
Stop met dat Messi-gehaat en zie gewoon in hoe goed hij is.

05-04-2012, 19:32

Citaat door clichy_Riffie:
Zo belangrijk is Iniesta ook buiten barca, messi is alleen goed en afhankelijk bij barca, hier kan messi eeuwen van dromen, cope del mundo beslissen, messi kan nie eens 2 de ronde copa america halen ein eigen land



[video=youtube;I9rz7zxU2Js]http://www.youtube.com/watch?v=I9rz7zxU2Js&feature=relmfu[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=I9rz7zxU2Js&feature=relmfu


0 gouden ballen wel gek he
Vergelijk Spaans elftal met Argentijns. Bij Argentina moet Messi bal aannemen, loopactie maken,terugkomen, langs de lijn gaan, kaatsten, voorzetten en zelf afwerken
Je begrijpt toch dat je wedstrijden niet in je eentje wint?

05-04-2012, 19:33
clichy jongen...ik kom online en gelijk, pats boem...een kk harde topic!

je weet we zijn islamitische berberbroeders, net als issy hitman, ibi en zidane. maar toch wil ik jou even wijzen op de manier waarop spanje wereldkampioen is geworden...ze scoorden heel het toernooi heel moeilijk. xavi, iniesta en messi zijn gewoon een de gevaarlijkste driehoek ter wereld. als één van hun wegvalt, levert dat een derde minder kwaliteit op

toch geef ik jou 5 sterren voor deze!

05-04-2012, 19:35


Argentinie had in 2010 geen slechte team vriend, zelfs beter dan NL, maar NL deed het beter, Messi is gewoon poep geef gewoon toe


argentinie: messi-aguero-higuain-zenetti-cambiasso-di maria-riquelme niet gek he

05-04-2012, 19:40

Citaat door clichy_Riffie:
Argentinie had in 2010 geen slechte team vriend, zelfs beter dan NL, maar NL deed het beter, Messi is gewoon poep geef gewoon toe


argentinie: messi-aguero-higuain-zenetti-cambiasso-di maria-riquelme niet gek he
Waren er niet eens bij
Jij praat over dingen waar je niks over weet. Kijk Copa 2007, Riquelme en Messi waren gruwelijk.
Iedereen speelde als poep op WK, niet alleen Argentinie, ook Frankrijk,Italie,England speelde bagger.
Maar nooit topics openen over Ribery,De Rossi of Rooney. Alleen Messi.
Jij hebt veel haat in je omdat je gewoon niet tegen kan.

05-04-2012, 19:41

Citaat door clichy_Riffie:
Argentinie had in 2010 geen slechte team vriend, zelfs beter dan NL, maar NL deed het beter, Messi is gewoon poep geef gewoon toe


argentinie: messi-aguero-higuain-zenetti-cambiasso-di maria-riquelme niet gek he
een rijtje grote namen betekent niet automatisch een goed team. nederland had misschien niet zoveel grote namen maar waren echt wel een beter team

ik wil messi wel eens in een argenitinie zien met alleen maar nobody's, net als maradona. tot nu toe heeft ie alleen driftkikkertjes als tevez om zich heen gehad die 'em voor de voeten lopen

Pagina's : [1] 2 3