Bekijk volle/desktop versie : sihr of boze oog?



05-04-2012, 11:39
slm broeders en zusters


ik voelde me een tijdje niet goed waardoor ik roqya begon te doen maar hoe kun je nu weten of je nu bezeten bent of niet en wat je hebt dus sihr of boze oog?
ik ben een maandje terug bij een vrouw geweest alhamdoelah doet ze dat alleen met hulp van koraan en zei dat k wel degelijk ziek was en dat het boze oog was en ben dus ook bezeten maar ik vind dat raar dat ze niet meer zegt bv hoeveel djinns of welke soort djinns bv is het een verliefde djinne ofzo

als ze op mij leest dan slaat mijn hart echt hard en zij begint dan te boeren en te gapen wat betekent dat ?


ik neem aan dat ik van buiten bezeten ben omdat ik niet begint te trillen en te roepen enzo.....

en dus ben ik nu intens met roqya bezig maar is dat normaal dat je dan slecht voelt buikpijn spierpijn wazig zien
en in mijn droom word ik lastig gevallen door djinns maar ben meestal sterker dan hun bv er kwam mij een lastig vallen en ik had hem weggeduwd en dan kwam hij aan de andere kant en had hem gebeten is dit een goed teken of...
en ben ook soms onbeschoft tegenover mij man hij kan maar niks goed doen in mijn ogen ik vind dat hij mij niet genoeg steunt en krijg ideeen om van hem weg te gaan .. heeft iemand aub ervaring hierin of advies is ook welkom