Bekijk volle/desktop versie : Baz.



Pagina's : [1] 2

05-04-2012, 02:01
Laatste keer dat ik hier om adviezen o.i.d. ga vragen. Er loopt hier van alles rond, behalve moslims, lijkt het.
Atheïsten, agnostici, koranieten, joden, christenen, sjiieten, etc.
Heb je er eentje ontmaskerd, dan komen ze weer met een nieuwe nickname foute informatie verspreiden.

Het kost anderen en mij teveel energie om te bekijken welke personen op de juiste manier vanuit de sunnah en de Quran handelen.

Dit is dus een waarschuwing voor degenen die informatie klakkeloos overnemen.

05-04-2012, 02:08


Bedoel je dat mensen zich voordoen als moslims?

05-04-2012, 02:10
Haha sommige namen zijn onderhand wel bekend wie de salafies zijn en de khawaarij en atheisten zijn ook bekend.. natuurlijk zijn er ook een hoop die nieuwe namen maken, maar die verraden zichzelf binnen no time

05-04-2012, 07:53

Citaat door salaf:
Haha sommige namen zijn onderhand wel bekend wie de salafies zijn en de khawaarij en atheisten zijn ook bekend.. natuurlijk zijn er ook een hoop die nieuwe namen maken, maar die verraden zichzelf binnen no time
Kost dat niet zoveel energie?!

Even serieus, ik ben dit zo zat.


Nu net weer een Jehova's Getuige en een soefi onderuit moeten halen.

05-04-2012, 07:53



Citaat door Eylia:
Bedoel je dat mensen zich voordoen als moslims?
Dat ook, ja.


Of ze proberen verwarring te zaaien door met hun 'bewijzen' te komen.

05-04-2012, 11:09
Heel verstandig, wist niet wat me overkwam toen ik hier voor het eerst kwam mee gluuren.

05-04-2012, 11:34
Islamhoekje is niet meer te vertouwen. Alhamdoulilah kan ik de juiste en onjuiste informatie nog wel onderscheiden, maar voor nieuwe leden is dit zeker een gevaar. Gayr in sha Allah!

05-04-2012, 12:46
Welkom op m.nl : )

Zoals eerder is aangegeven, kennis moet je vooral niet opdoen via een forum, maar bij de echte mensen van kennis die het juiste pad bewandelen.
Daarentegen heb je soms wel leerzame filmpjes of korte stukjes teksten (met bronvermelding) die worden geplaatst.

Maar de titel van je topic heeft mij wel even laten lachen : D

Moge Allaah ons allen leiden en behouden op het rechte pad, Ameen!

Wa Salaamoe3leikoem.

05-04-2012, 12:48

Citaat door Verhalenster:
Islamhoekje is niet meer te vertouwen. Alhamdoulilah kan ik de juiste en onjuiste informatie nog wel onderscheiden, maar voor nieuwe leden is dit zeker een gevaar. Gayr in sha Allah!
Was het maar het hoekje dat niet te vertrouwen is : P
Moslims zijn vandaag de dag haast niet meer te vertrouwen en waaien met alle winden mee. Moeilijke toestand waarin wij ons als Ummaah vandaag de dag in bevinden (AlhamduLIlah) , moge Allaah ons genadig zijn ameen.

Inscha Allaah!

05-04-2012, 12:48
En jij moet je informatie niet uit je poepleraren halen! Ga ECHTE kennis opdoen!
Jullie hebben niet eens sheikhs.

[video=youtube;tuLDGRry_LQ]http://www.youtube.com/watch?v=tuLDGRry_LQ[/video]

05-04-2012, 14:05

Citaat door hani_ibn_urwa:
as selaamou aleikoem,

U hoort eigenlijk ook niet informatie te krijgen van een forum. Ik zie heel vaak vragen hier fout worden beantwoord. Alleen omdat de persoon sheik als naam heeft wordt er vanuit dat hij verstand heeft overigens zie je heel veel hadiths voorbij komen waarvan je zegt dit gelooft de persoon zelf niet. Maar ja als u toch verder wilt met vragen stellen kunt er vanuit gaan dat u om de tuin wordt geholpen door mensen .

Wa selaamou aleikoem wa Rahmetu Allah,
Jij moet niet praten smerige poepetende raafidi, jij bent precies de type waar zij het over heeft.

05-04-2012, 14:13

Citaat door salaf:
Jij moet niet praten smerige poepetende raafidi, jij bent precies de type waar zij het over heeft.
Let aub op je taalgebruik broeder, het siert de moslim niet om vulgair te spreken. Barak Allaahoe feek.

05-04-2012, 14:16



Citaat door AmmatoelAziz:
Let aub op je taalgebruik broeder, het siert de moslim niet om vulgair te spreken. Barak Allaahoe feek.
barak allaahu fiekie, maar dat is hun aqiedah, liegen uitwerpselen eten mut3ah plegen en zelfkastijden

05-04-2012, 15:20

Citaat door salaf:
barak allaahu fiekie, maar dat is hun aqiedah, liegen uitwerpselen eten mut3ah plegen en zelfkastijden
Wa feek. Ik snap wat je bedoeld maar we moeten ons niet gaan verlagen tot dat niveau. Khayr Inscha Allaah.

05-04-2012, 18:58

Citaat door hani_ibn_urwa:
Zuster ik ben nooit beneden geweest dat iemand zich moet verlagen tot mijn niveau. Wat betreft de stijl van schrijven als men niet met bewijzen komen dan beginnen de shubuhat altijd een teken van zwakte. Zulke mensen zijn een reactie niet waard ze weten zelf niet eens wat ze zeggen.
“His (the Imam’s) feces are far better smelling than the fragnance of musk.” [Reported by Ahmad b. Muhammad b. Sa’eed al-Kufi who narrated from Ali b. al-Hasan b. Fidaal, from his father from Abul-Hasan Ali b. Musa al-Ridha] Source: “Manlaa Yahdurhul-Faqeeh” (For Him Who Has No Access to A Scholar), vol.4, page 418, narration # 5914

“There’s nothing (impure) in the urine of the infallibles: their blood, urine and feces (are free of) any filth or dirtiness…nor there is any stink in their urine or feces, rather both are like the Musk. Nay, (in fact) whoever drinks and eat their urine, feces and blood, Allah forbids fire on him, and cause him to enter paradise…the urine and feces of the Imams doesn’t carry impurities or stench, but they are like musk, and whoever drank their urine and feces and their blood, Allah will make Hell fire Haram on them and their admission to Heaven becomes must.” (Anwaar al-Wilayah, p.440)

Abu Jafar said: “For the Imam there are 10 signs: He is born pure and circumcized….and if he farts the smell is of musk.” (Al-Kafi 1/319 Book of Hujja - Chapter on Birth of Imam)


[video=youtube;ouauto3Y5Qc]http://www.youtube.com/watch?v=ouauto3Y5Qc[/video]

Kijk is genoeggg bewijs, waar is de shubuhaat? Ik zie alleen maar duidelijkheid, heb je effe iets om een nachtje over wakker te blijven zeg!

Pagina's : [1] 2