Bekijk volle/desktop versie : Stel je hebt een Marokkaanse partner/vriend(in)



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2012, 21:11
[ZOU jij dan vragen welk lid/leden hij is op deze site?! Wil je dit dan wel weten?]


Ik zit in een dilemma!

04-04-2012, 21:11


Niet relevant.

04-04-2012, 21:13

Citaat door crazygirl8291:
Niet relevant.


Please explain. Bedoel je dat je het niet wilt weten?

04-04-2012, 21:15
Wil je dat zelf dan? Perse alles weten? Ik iig niet.

04-04-2012, 21:20



Citaat door _Hanane_:
Wil je dat zelf dan? Perse alles weten? Ik iig niet.
Ja. Ik ben een control freak.

04-04-2012, 21:26

Citaat door Addorable:
[ZOU jij dan vragen welk lid/leden hij is op deze site?! Wil je dit dan wel weten?]


Ik zit in een dilemma!
Hey addo, hoe is ie?

Man aan de haak geslagen zie ik haha.

Nee het is niet bepaald relevant eerlijk gezegd, al weet je dat hij een lid op dit forum is en dan.

04-04-2012, 21:29

Citaat door Jibrael:
Hey addo, hoe is ie?

Man aan de haak geslagen zie ik haha.

Nee het is niet bepaald relevant eerlijk gezegd, al weet je dat hij een lid op dit forum is en dan.
Hey Jibrael! Ja goed hmdl en met jou?

Haha, ja jij wilde niet he! Just joking Ja vind je, ik denk dan juist dat je dan beter weet hoe hij is?

04-04-2012, 21:32

Citaat door Addorable:
Hey Jibrael! Ja goed hmdl en met jou?

Haha, ja jij wilde niet he! Just joking Ja vind je, ik denk dan juist dat je dan beter weet hoe hij is?
El hemduilah.

Lol gek mens.

Misschien krijg je dan een heldere beeld van hem maar je accepteert hem toch hoe die nu is? Maak helder water niet troebel.

04-04-2012, 21:34

Citaat door Addorable:
Ja. Ik ben een control freak.
Accepteert hij een een control freak dan? Bedoel als hij dat niet prettig vindt moet je het laten voor wat het is....

04-04-2012, 21:38

Citaat door Jibrael:
El hemduilah.

Lol gek mens.

Misschien krijg je dan een heldere beeld van hem maar je accepteert hem toch hoe die nu is? Maak helder water niet troebel.


Hmm daar zit wat in ja. Waarom moet jij altijd alles zo complex maken?



Citaat door _Hanane_:
Accepteert hij een een control freak dan? Bedoel als hij dat niet prettig vindt moet je het laten voor wat het is....
Weet ik niet, heb het ook nog niet gevraagd.

04-04-2012, 21:39
Als ik haar hier leer kennen dan weet ik dat al en anders zou ik het niet willen weten. Ieder z'n verleden.

04-04-2012, 21:40

Citaat door Addorable:

Weet ik niet, heb het ook nog niet gevraagd.
Hahaha als je het vraagt, krijg je sws nee. En dan heeft hij bewijs dat je het weet dat hij het niet leuk vindt. Nu heb je nog vrij spel .

04-04-2012, 21:46



Citaat door _LacheBekkie_:
Als ik haar hier leer kennen dan weet ik dat al en anders zou ik het niet willen weten. Ieder z'n verleden.
Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht!


Citaat door _Hanane_:
Hahaha als je het vraagt, krijg je sws nee. En dan heeft hij bewijs dat je het weet dat hij het niet leuk vindt. Nu heb je nog vrij spel .
Ik begrijp je niet. Hoe bedoel je: 'hij heeft bewijs dat je weet dat hij het niet leuk vindt en ik vrij spel heb'?


Citaat door __Esmaatje__:
Wat is er?

04-04-2012, 21:47
Een die dame waarbij ik een glimlach bij tover. Daar doe ik het voor

04-04-2012, 21:48

Citaat door Addorable:


Ik begrijp je niet. Hoe bedoel je: 'hij heeft bewijs dat je weet dat hij het niet leuk vind en ik vrij spel heb'?

Als je het hem vraagt, dan weet je dus dat je niet alles moet checken. En aangezien jij een controlfreak bent, ga je dat sws wel doen.
Nu je niet weet of hij dat prettig vindt of niet, heb je vrij spel omdat je niet weet of hij dat niet prettig vindt. Snappie?
Zo niet, vergeet wak heb gezegd .

Pagina's : [1] 2 3