Bekijk volle/desktop versie : Apothekersassistente



Pagina's : [1] 2

04-04-2012, 19:59
Wie doet dit of heeft dit gedaan? en wat raden jullie me aan doen of niet?

04-04-2012, 20:08



Citaat door nour-jeblia:
Wie doet dit of heeft dit gedaan? en wat raden jullie me aan doen of niet?
ik zou zeggen doen, het is geen gemakkelijke opleiding alleen als je gewoon je best doet lukt het wel. Het is verder vooral een meisjes opleiding wat ik persoonlijk heel erg fijn vind.

04-04-2012, 20:12

Citaat door MiisLarache:
ik zou zeggen doen, het is geen gemakkelijke opleiding alleen als je gewoon je best doet lukt het wel. Het is verder vooral een meisjes opleiding wat ik persoonlijk heel erg fijn vind.
hmmm okee dan, jaah vind ik zelf ook erg fijn aan de opleiding. Ik denk dat ik er gewoon voor ga

07-04-2012, 16:36
Salaam,

Weet iemand of je het opleiding apotheekassistente ook deeltijd kan volgen, en zo ja waar.
De opleiding zelf is 3 jaar, weet iemand ook of je de opleiding ook kunt verkorten tot 1.5 jaar inshallah.

Ik hoor het graag van jullie...

07-04-2012, 18:46


Nou ik persoonlijk zou het iedereen afraden maar das mischien ook omdat ik geen geluk heb met mijn stage .Dat komt overigens omdat ik het te hoog in me bol heb en voor geen goud zal slijmen al weet ik dat ik me diploma dan niet mee krijg verder is het een leerzame opleiding.Hmdl haal ik mijn toetsen in een keer moeilijk is het niet maar praktijk vind ik het minste aan de opleiding .Maar meid als je iets wil dan lukt het.

07-04-2012, 18:50
je kan de opleiding versneld doen .maar dan moet je boven de achtien zijn das wat ik weet.De duur van de opleiding is dan ander half jaar.

07-04-2012, 18:55

Citaat door Yasmiene:
je kan de opleiding versneld doen .maar dan moet je boven de achtien zijn das wat ik weet.De duur van de opleiding is dan ander half jaar.
Ok, dus je kan de opleiding inkorten en ander half jaar over doen.

Want weet je ook welke ROC scholen dat heeft in de regio Zuid-Holland.

Alvast bedankt.

07-04-2012, 19:22
albeda college zit zelf ook in zuidholland de school waar ik zit kan het te.Had er zelf ook voor ingeschreven maar was nie aangenomen omdat ik 16was haha wel grappig kreeg gelijk de reactie je bent nog jong waarom zo een haast.maar Hmdl ben nu ook bijna klaar doe de 2en half jaar opleiding .

26-06-2012, 19:32
En iemand nog sollicitatietips? Het is alweer lang geleden voor mij.

24-08-2012, 16:11

Citaat door nour-jeblia:
Wie doet dit of heeft dit gedaan? en wat raden jullie me aan doen of niet?
ik ben benieuwd of je het wel hebt gedaan?zo ja, hoe bevalt het?

24-08-2012, 17:15

Citaat door baladiya:
ik ben benieuwd of je het wel hebt gedaan?zo ja, hoe bevalt het?


ja ik heb er wel voor gekozen. Tot nu toe bevalt het me zeker. de lessen vind ik erg interessant en zeker wel gezellig met allemaal meiden. Dus tot nu toe geen spijt

zijn er meerdere die dit jaar met de opleiding zijn begonnen?

24-08-2012, 17:42
ik doe ook deze opleiding maar dan zelfstandig vanuit huis, via de LOI.... in november inshallah doe ik mn eerste examens en in dec moet ik al een stageplek hebben geregeld ....dan hoop ik dat ik het ook gezellig heb met al die dames...echt een vrouwenwerk

28-08-2012, 14:57



Citaat door baladiya:
ik doe ook deze opleiding maar dan zelfstandig vanuit huis, via de LOI.... in november inshallah doe ik mn eerste examens en in dec moet ik al een stageplek hebben geregeld ....dan hoop ik dat ik het ook gezellig heb met al die dames...echt een vrouwenwerk
Salamo 3alaykom
hoelang duurt het bij de loi?
en is het niet moeilijk?

30-08-2012, 18:49
wa aleikom salam, bij loi is het 24maanden.. en je krijgt er nog's 2jaar de tijd om het af te ronden dus het ligt helemaal aan jezelf.
pff of het nou moeilijk of makkelijk is dat kan ik nog niet zeggen...dat zie ik wel als ik de examen doe! de leerstof is wel te doen,heel begrijplijk en duidelijk.

30-08-2012, 22:00

Citaat door Lamiyaaatje:
Ok, dus je kan de opleiding inkorten en ander half jaar over doen.

Want weet je ook welke ROC scholen dat heeft in de regio Zuid-Holland.

Alvast bedankt.
Salam oegtie, ik ben ook pas begonnen met deze opleiding. Bij ons op school kun je 2 trajecten doen. Een in 2 jaar een in 3 jaarige traject.Alles hangt af van je cijfers etc.

Een ROC, Zadkine Rotterdam.

Pagina's : [1] 2