Bekijk volle/desktop versie : Fiscalist gezocht



04-04-2012, 15:06
Hallo, ik ben bijna afgestudeerd (WO), maar ik ben aan het twijfelen waar ik wil gaan solliciteren. Heb je ervaring met een belastingadvieskantoor/advocatenkantoor en zou je mij daar meer over kunnen vertellen? Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd niet uit naar een BIG 4 kantoor.

Alvast bedankt.

04-04-2012, 15:21


probeer Meeuwssen Ten Hoopen. Goed middelgroot kantoor.

04-04-2012, 15:31

Citaat door Gerrie_Hassan:
probeer Meeuwssen Ten Hoopen. Goed middelgroot kantoor.
Weet je wat ze ongeveer betalen?

04-04-2012, 15:32

Citaat door Nightaudit:
Weet je wat ze ongeveer betalen?
durf ik je niet te zeggen. maar de markt voor fiscalisten is enorm goed. je kan meerdere werkgevers naast elkaar zetten en kiezen. als je nu je cv online zet, dan heb je binnen 1 uur 10 bedrijven aan de lijn hangen voor een afspraak.

04-04-2012, 15:37



Citaat door Gerrie_Hassan:
durf ik je niet te zeggen. maar de markt voor fiscalisten is enorm goed. je kan meerdere werkgevers naast elkaar zetten en kiezen. als je nu je cv online zet, dan heb je binnen 1 uur 10 bedrijven aan de lijn hangen voor een afspraak.
Misschien spiegel jij het beeld iets te rooskleurig af, maar het klopt idd dat je als fiscalist niet lang hoeft te wachten op een baan. Daarom twijfel ik ook omdat er best wel veel keus is. Bij PwC betalen ze rond de 3300 eu. Ik weet dat salaris niet alles is, maar ik richt toch wel op 3000+...

04-04-2012, 15:40

Citaat door Nightaudit:
Misschien spiegel jij het beeld iets te rooskleurig af, maar het klopt idd dat je als fiscalist niet lang hoeft te wachten op een baan. Daarom twijfel ik ook omdat er best wel veel keus is. Bij PwC betalen ze rond de 3300 eu. Ik weet dat salaris niet alles is, maar ik richt toch wel op 3000+...
nee hoor. als jij je telefoonnr aan mij pm't dan zorg ik ervoor dat je minimaal 10 aanbiedingen krijgt binnen dit uur Ben zelf namelijk ook werkzaam in de sector, dus ik weet wat er te koop is.

3000+ voor een starter ? hmz. wel enorm optimistisch. Voor PwC begrippen is 3300,- niet veel. Als je het terugrekent naar je inzet en het aantal uren die je werkt....is het niet veel. Bij een kleiner kantoor krijg je minder, maar hoef je ook minder te doen.

04-04-2012, 15:51
Valt wel mee hoor. Startsalaris voor een fiscalist begint ongeveer bij 2900 eu. Daarnaast heb ik ook extra dingen gedaan. Heb stages gelopen en heb een extra bachelor Economie en Bedrijfseconomie afgerond. Nogmaals, ik kijk mij niet blind op het salaris hoor. Het is 'slechts' een belangrijk punt.

Trouwens, ik vind het niet erg om (veel) te werken. Ik ben nog jong. En zo kun jezelf in de picture spelen. Ik heb geen baan voor ogen met een 9-5 mentaliteit.

04-04-2012, 16:03
succes als je wilt doorgroeien dan is ernst en young wel een goed kantoor.

04-04-2012, 17:58
Denk dat je op het fok forum meer reacties krijgt als je daar een topic opent.
http://forum.fok.nl/forum/35

04-04-2012, 18:51
Fiscale Economie.