Bekijk volle/desktop versie : Ik maak een hele jaartaak in m'n ééntje terwijl ZIJ mij moet helpen



04-04-2012, 12:53
[omdat we met 2 daar aan moeten werken, maar wat doet mevrouw? NIKS! Ik heb alle informatie bijelkaar gezocht, ik heb alles overgetypt, ik heb voor boeken gezorgd, ik heb alles uitgeprint IK IK IK IK ALLEEN! Dacht er eerst aan om OOK niks te doen maar dan verlies ik ook punten (taak staat op 70punten).
Ben het zo ZAT! Ik heb nu 2 weken vakantie en ipv wat leuks te gaan doen met familie/vriendinnen zit ik thuis m'n jaartaak te maken en ZIJ met haar vriendje weet ik veel waar. Ik verklik niet graag mensen maar dit zal ik de leerkracht gewoon vertellen want anders krijgt zij punten die ze niet eens verdient.]


Bah, marginale Belgen.

04-04-2012, 13:06


Gatver. Ik zou haar doodstalken.

04-04-2012, 13:09

Citaat door S_B:
Gatver. Ik zou haar doodstalken.
Ik heb haar zo vaak verteld dat ze mee moet werken, zo vaak gesmst, zo vaak een berichtje gestuurd op fb, zo vaak gemaild, ALLES!
Elke keer is het: "Oh ik heb nu geen zin" of "Maar ik heb met mijn vriend afgesproken"

STEEK DIE VRIEND VAN U TOCH IN BRAND, BITCH! xtelt tot 10x

Wollah van haar krijg ik echt stress, oef.

04-04-2012, 13:10
Ik zou dat al in het begin gezegd hebben. Fuck haar.

04-04-2012, 13:12



Citaat door Sihaaam-:
Ik heb haar zo vaak verteld dat ze mee moet werken, zo vaak gesmst, zo vaak een berichtje gestuurd op fb, zo vaak gemaild, ALLES!
Elke keer is het: "Oh ik heb nu geen zin" of "Maar ik heb met mijn vriend afgesproken"

STEEK DIE VRIEND VAN U TOCH IN BRAND, BITCH! xtelt tot 10x

Wollah van haar krijg ik echt stress, oef.
Dus? Haar vriend weet toch dat ze op school zit en opdrachten moet maken?
Ik zou haar vandaag nog een keer bellen en zeggen, ik heb ook geen zin en heb vook vakantie. maar dit moet gebueren en ik wil niet alles alleen doen, lui varken.

04-04-2012, 13:19

Citaat door marruecos87:
Ik zou dat al in het begin gezegd hebben. Fuck haar.

Ge moet mij nu is zien zeg, zoveel stress & zie er uit als een monster. Als ze nu voor mij stond had ik haar zonder twijfel opgegeten.

Citaat door S_B:
Dus? Haar vriend weet toch dat ze op school zit en opdrachten moet maken?
Ik zou haar vandaag nog een keer bellen en zeggen, ik heb ook geen zin en heb vook vakantie. maar dit moet gebueren en ik wil niet alles alleen doen, lui varken.
Denk je dat haar vriend dat begrijpt? 't Is ook zo'n marginale Belg.
Een laatste kans geef ik haar zeker niet meer, heb meer gedaan dan dat ik kon doen. Ik maak die taak af en vertel de leerkracht dat ik er helemaal alleen aan heb gewerkt. Ze moet er vooral niet van verschieten als ze een onvoldoende krijgt op haar rapport dan ga ik haar zwaar uitlachen.

04-04-2012, 13:20
Je laat serieus over je heen lopen! Eerlijk is eerlijk. Het is juist aan jou om de taken eerlijk te verdelen en haar opdrachten toe te wijzen. Een opdracht maken in groep betekend teamwork. Dit ga je hoogstwaarschijnlijk vaker in uw leven tegenkomen dan je zelf denkt, dus verman jezelf en spreek haar aan! Probeer toch assertief te blijven zo krijg je zeker wat je wilt! Als dit niet helpt, gewoon naar de leerkracht gaan en alles uitleggen..

Heeeeeeeeeeeeeel veel succes ladyy!

04-04-2012, 13:26
Heel simpel ik doe alles ik verdien alle credits. Als zij niks heeft gedaan (Zonder een geldige/begrijpelijke reden) dan zeg je dat of schrijf je het op, ik laat niet zomaar iemand over me heen lopen.

04-04-2012, 13:28

Citaat door Numb_By_Pain:
Je laat serieus over je heen lopen! Eerlijk is eerlijk. Het is juist aan jou om de taken eerlijk te verdelen en haar opdrachten toe te wijzen. Een opdracht maken in groep betekend teamwork. Dit ga je hoogstwaarschijnlijk vaker in uw leven tegenkomen dan je zelf denkt, dus verman jezelf en spreek haar aan! Probeer toch assertief te blijven zo krijg je zeker wat je wilt! Als dit niet helpt, gewoon naar de leerkracht gaan en alles uitleggen..

Heeeeeeeeeeeeeel veel succes ladyy!

Dat heb ik gedaan! Ze wilt maar niet meewerken, haar probleem!

Citaat door Jibrael:
Heel simpel ik doe alles ik verdien alle credits. Als zij niks heeft gedaan (Zonder een geldige/begrijpelijke reden) dan zeg je dat of schrijf je het op, ik laat niet zomaar iemand over me heen lopen.
Jep, dit ga ik doen!