Bekijk volle/desktop versie : Boeken

Pagina's : [1] 2

04-04-2012, 12:35
Het is bijna vakantie, dat betekent voor mij meestal boeken, boeken en nog eens boeken lezen.

Iemand tips?

Ik lees bijna alles, behalve stripboeken.

04-04-2012, 15:34

't wordt toch weer gewoon weer een stapeltje margriets en libelles ben ik bang.

04-04-2012, 17:18
Here name was sarah!!

04-04-2012, 18:22

Citaat door halwa:
Here name was sarah!!
Heb ik al gelezen....

04-04-2012, 18:27

Citaat door Rebel_1963:
Heb ik al gelezen....
Je hebt nu ook een nieuw boek..ik heb hem nog niet gelezen..maar recensie's zijn goed

Süskind..van alex van Galen

04-04-2012, 18:42

Citaat door halwa:
Je hebt nu ook een nieuw boek..ik heb hem nog niet gelezen..maar recensie's zijn goed

Süskind..van alex van Galen
Je bedoeld hetzelfde genre? Ik ken de schrijver niet, maar ik zal eens googlen.

04-04-2012, 18:50

Citaat door Rebel_1963:
Je bedoeld hetzelfde genre? Ik ken de schrijver niet, maar ik zal eens googlen.

Ja..gaat over een joodse verzetsheld die allemaal joodse kinderen heeft gered uit de hollandse schouwburg

04-04-2012, 18:55
Iets heel anders één van Hakan Nesser.
De stilte naar sarah..

04-04-2012, 19:18
Paolo Coelho boeken zijn vaak aanraders en stellen zelden teleur

05-04-2012, 09:51
Thrillers van Mo Hayder zijn ook altijd wel leuk voor op vakantie.

05-04-2012, 23:26
De verzwegen soldaat' is de debuutroman van Sylvia Pessireron. Het is een verhaal van een vader en een dochter, van heimwee en strijdvaardigheid en van loyaliteit en niet nagekomen beloften. Over Molukkers, hun komst hierheen, eerst voor een paar maanden. Inmiddels al 60 jaar. Over het leven in de kampen, waar voorheen de joden wachten op deportatie. Marcel Möring noemde het boek 'bestseller-waardig' en verplichte kost voor middelbare scholieren. En dat is waar. Dit boek verteld het verhaal wat verzwegen is, maar wel een onderdeel is van de Nederlandse geschiedenis.

Echt een aanrader!

06-04-2012, 21:17

Citaat door Rebel_1963:
Het is bijna vakantie, dat betekent voor mij meestal boeken, boeken en nog eens boeken lezen.

Iemand tips?

Ik lees bijna alles, behalve stripboeken.

KanjerGuusje - de mensen om me heen staan zo wat in de rij om 'm te lenen. Het vierde beest van Tom Holland, vind ik ook wel wat. HhhH van Laurent Binet was spannend en intrigerend.

Mocht je van een beetje fantasy houden, de reeks over Nicolas Flamel van Michael Scott is een aanrader.

In bestelling Ons betere ik van Steven Pinker. Maar die haal ik pas op wanneer mijn vakantiegeld binnen is.

07-04-2012, 12:55

Citaat door Raven:
HhhH van Laurent Binet was spannend en intrigerend.
Heb ik vorig jaar op vakantie gelezen, inderdaad intrigerend boek.

Binnenkort op vakantie en ik heb pas twee boeken: Shantaram en de Lonely Planet city guide.

08-04-2012, 21:37
Wil je eens een prachtig boek lezen? Dan raad ik iedereen het volgende aan:

'Wat de dag verschuldigd is aan de nacht'. Geschreven door Yasmina Khadra.

Prachtig, echt prachtig!

09-04-2012, 09:49

Citaat door LesDennis:
Heb ik vorig jaar op vakantie gelezen, inderdaad intrigerend boek.

Binnenkort op vakantie en ik heb pas twee boeken: Shantaram en de Lonely Planet city guide.
Ben benieuwd naar wat je van Shantaram vindt, ik heb er drie keer mee in mijn handen gestaan, maar heb hem toch steeds weer teruggezet.

Pagina's : [1] 2