Bekijk volle/desktop versie : Gevoelens?!



Pagina's : [1] 2

03-04-2012, 21:49
Meiden hoe voelen jullie je
nu het bekend is dat jullie bijna gaan trouwenn

Hebben jullie ook last van slapeloze nachtenn
steeds denken wie je gaat nemen en hoe je
alles gaat regelen en je toekomstige die heel relaxed is iedere keer
zegt dat alles wel goed komt

Let's talk about it even je gevoelensss uitenn


03-04-2012, 21:58


Ik denk dat elk bruidje dat heeft, ik zelf was een control freak dubbele mobile, ipad, 1000 x afspraken maken .. Alles moest puntje precies en me schoonmoeder en moeder moesten mee! Mijn man was zo relaxed dat ik hem wel kon schieten .. hij zei op alles ja, ik wist niet wat ik ermee aan moest! Als hij komt goed, flipte ik de pan uit. En de hele grap we hebben vanaf de verloving alles laten vast leggen door mijn moeder op camera .. de tranen, de lach alles staat erop. Zelfs mijn fijne scheldpartijen tegen iedereen psychochik .. maar het is echt een leuk idee om alles vast te laten leggen

03-04-2012, 22:04
hahaha! herken mij zelf hier zeker in!!!
en voooral wanneer je dan hoort "schat we hebben nog een jaar"
dan flip ik idd ook echt helemaal! Wel heel leuk dat je alles vast hebt laten leggen...
Denk dat je er nu alleen maar om kunt lachen en zie dat je inshaAllah binnenkort gaat bevallen

04-04-2012, 19:43
Niemand?

04-04-2012, 19:57



Citaat door Ikram20__:
Ik denk dat elk bruidje dat heeft, ik zelf was een control freak dubbele mobile, ipad, 1000 x afspraken maken .. Alles moest puntje precies en me schoonmoeder en moeder moesten mee! Mijn man was zo relaxed dat ik hem wel kon schieten .. hij zei op alles ja, ik wist niet wat ik ermee aan moest! Als hij komt goed, flipte ik de pan uit. En de hele grap we hebben vanaf de verloving alles laten vast leggen door mijn moeder op camera .. de tranen, de lach alles staat erop. Zelfs mijn fijne scheldpartijen tegen iedereen psychochik .. maar het is echt een leuk idee om alles vast te laten leggen
Hahha leuk idee zeg om alles vanaf de verloving vast te leggen!! Leuk idee!!

04-04-2012, 20:24
Het was zeker een goed idee, en de camera ging ook niet uit in mijn vreselijke boze buien.. Hilarisch om terug te zien, het is echt een idee voor de toekomstige bruidjes.. of je gesprekken met de negaffa;s enzo. Hoe krom je kan doen ..

Yasmine_Casawia: het klopt, ik ga bijna bevallen .. waar kom je vandaan uit casa? Ik ben zelf ook casawia

04-04-2012, 20:26

Citaat door Ikram20__:
Het was zeker een goed idee, en de camera ging ook niet uit in mijn vreselijke boze buien.. Hilarisch om terug te zien, het is echt een idee voor de toekomstige bruidjes.. of je gesprekken met de negaffa;s enzo. Hoe krom je kan doen ..

Yasmine_Casawia: het klopt, ik ga bijna bevallen .. waar kom je vandaan uit casa? Ik ben zelf ook casawia
Ja echt leuk!! Je brengt me echt op het idee om dat bij mezelf te doen!! Alles vanaf het begin vast te leggen inshallah!!

Inshallah zal je bevallen goed verlopen, en zal je bevallen van een gezond baby!!

04-04-2012, 20:27
jaaa echt super leuk! misschien dat ik dat ook ga doen haha :P
Nou spannend hoor hoelang ben je al getrouwd?
Wij komen uit hay mohamedi en jij??

05-04-2012, 12:54

Citaat door Yasmine_Casawia:
jaaa echt super leuk! misschien dat ik dat ook ga doen haha :P
Nou spannend hoor hoelang ben je al getrouwd?
Wij komen uit hay mohamedi en jij??
Ik ben sinds juni 2011 getrouwd, zolang is het nog niet hihi .. Wij komen uit anfa, tegenover lacote.Trouw je met iemand uit Casablanca of andere stad?

05-04-2012, 13:02
Ikram20_ spannend hoor, inshaAllah zal je bevallen van een gezonde baby.
Waqfa sahla

05-04-2012, 13:16
Ik weet ook van men eigen "nu" dat ik een bridezilla was!! echt verschrikkelijk!! dan vroeg ik raad en als het niet de zelfde idee was als die van mij begon ik te flippen! aan men man vroeg ik niets wat dat was toch altijd in men ogen verkeerd !!

maar elhamdoelillah heb wel een top bruiloft gehad

ghair inchallah

05-04-2012, 14:42
hier meld zich nog eentje.
Pfff wat een geregel en gestress,,
en manlief roept aah schatje het komt wel goed

05-04-2012, 15:25



Citaat door Zijn_lieveling:
Ikram20_ spannend hoor, inshaAllah zal je bevallen van een gezonde baby.
Waqfa sahla
Amien schatje en voor jou allah kemal bigier, geniet ervan het is de mooiste dag van je leven.. en die dag gaat zo voorbij!

'Loves

05-04-2012, 18:07

Citaat door Ikram20__ :
Ik ben sinds juni 2011 getrouwd, zolang is het nog niet hihi .. Wij komen uit anfa, tegenover lacote.Trouw je met iemand uit Casablanca of andere stad?
Dat is idd niet lang geleden hahaha nog vers in je geheugen :P
Mijn verloofde is berbers en hebben gelukkig echt de zelfde denkwijze
scheelt een hoop :P:P
Is jouw man wel arabisch of spreek je met je handen en voeten bij je schoonouders hahaha

05-04-2012, 18:45

Citaat door Ikram20__:
Ik ben sinds juni 2011 getrouwd, zolang is het nog niet hihi .. Wij komen uit anfa, tegenover lacote.Trouw je met iemand uit Casablanca of andere stad?
shab bidawa ;sjans yoepiiiii hierzo wegda men derb sultan

Pagina's : [1] 2