Bekijk volle/desktop versie : Dominante of Zachte man ?



Pagina's : [1] 2

03-04-2012, 20:09
Wil je een man die heel zacht en niet echt vaak zn eigen zin doordringt of wil je een man die wel dominant is en zo nu en dan de touwtjes in handen neemt.

03-04-2012, 20:10



Citaat door Utrechtjuh:
Wil je een man die heel zacht en niet echt vaak zn eigen zin doordringt of wil je een man die wel dominant is en zo nu en dan de touwtjes in handen neemt.
Dominant mag wel maar dat extreme is erg.. K maak t zelf mee

03-04-2012, 20:16
Ik wil gewoon een lieve man, waarmee ik een rustig leven kan leiden zonder teveel problemen. Hij moet natuurlijk wel zijn mening hebben.

03-04-2012, 20:16
Hij moet zacht en lief zijn en een tikkeltje dominant.

03-04-2012, 20:16


Dominantie (met mate) is wat de man siert, het is de mannelijke manier van laten blijken dat hij om je geeft.

03-04-2012, 20:18
Voor mij een dominante man graag!

Mannen die te aardig en zacht zijn trekken mij niet zo aan, ik irriteer me eerder aan hun.

03-04-2012, 20:20

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Voor mij een dominante man graag!

Mannen die te aardig en zacht zijn trekken mij niet zo aan, ik irriteer me eerder aan hun.
Hahaha neem je woorden terug! je gaat hier spijt van krijgen later als je temaken krijgt met n extreem dominante man

03-04-2012, 20:25

Citaat door OnbekendeVlndr:
Hahaha neem je woorden terug! je gaat hier spijt van krijgen later als je temaken krijgt met n extreem dominante man
Vertel eens jou verhaal dan.
Krijg je ook klappen van hem?

03-04-2012, 20:25

Citaat door OnbekendeVlndr:
Hahaha neem je woorden terug! je gaat hier spijt van krijgen later als je temaken krijgt met n extreem dominante man
Chill out lady!

Neen ik neem mijn woorden niet terug, want ik heb hier ook nergens over een extreme dominante man.
Alles waar extreem voor staat hoeft voor mij ook niet.

Heb je daar zelf ervaring mee wella?

03-04-2012, 20:26

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Chill out lady!

Neen ik neem mijn woorden niet terug, want ik heb hier ook nergens over een extreme dominante man.
Alles waar extreem voor staat hoeft voor mij ook niet.

Heb je daar zelf ervaring mee wella?
Helaas wel jaa,

03-04-2012, 20:27

Citaat door DiepOngelukkig_:
Vertel eens jou verhaal dan.
Krijg je ook klappen van hem?
Moet ik nu lachen ofsow?

03-04-2012, 20:29

Citaat door OnbekendeVlndr:
Moet ik nu lachen ofsow?
Ik stel je gewoon een vraag.
Jij zegt dat je ervaring hebt met een dominante man.

Maar ik hoef het al niet te weten.
Meisjes zoals jij zoeken die dominante flikkers zelf op.
Dan moet je ook de conseqenties aanvaarden.

03-04-2012, 20:30



Citaat door OnbekendeVlndr:
Helaas wel jaa,
Oh meskiena..

mmm Moge Allah subhana wata3allah het voor je vergemakkelijken, dat lijkt me wel erg jah als hij ook nog eens losse handen heeft.

Hopelijk valt alles nog mee.

03-04-2012, 20:32
Een lieve man, passen we perfect bij elkaar.

03-04-2012, 20:33

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Oh meskiena..

mmm Moge Allah subhana wata3allah het voor je vergemakkelijken, dat lijkt me wel erg jah als hij ook nog eens losse handen heeft.

Hopelijk valt alles nog mee.
Nee nee hmdl heeft hij geen losse handjes.. Maar t is moeilijk om met zo'n persoon te leven en op een lijn te staan, want ze willen altijd hun gelijk..

Pagina's : [1] 2