Bekijk volle/desktop versie : Wat is dat negativeteit altijd over de kinderdagverblijf



03-04-2012, 17:49
Ik snap dat niet
hoorde gister op de radio dat een creche zijn vergunning is kwijt geraakt van Kind en gezin in Belgie omdat een personeel een peuter onderste boven hield uit het raam.
En even later komt haar andere collega met een andere peuter die het zelfde deed.

Een man zag dat en heeft het gefimt en is er mee naar de politie geweest.

krijg nu te horen dat die twee zijn vrijgelaten onder voorwaarden en dat de creche zijn vergunning kwijt is maar wel open mag blijven

03-04-2012, 18:04


Vandaag heb ik ook iets vreselijks meegemaakt kind stikt zowat in voedsel spuugt het uit vervolgens geef leidster een klap en stopt het gekotste voedsel terug in de mond zo BAM.

03-04-2012, 18:08
Daarom heb ik nooit mijn kind toevertrouwt aan een creche of peuterspeelzaal..
hamdl redden wij het prima met 1salaris, maa rik begrijp dat sommige gezinnen genoodzaakt zijn hun kind naar een creche of psz te brengen..geen haar op mijn hoofd om dit vrijwillig te doen terwijl ik makkelijk thuis kan blijven..niemand is meer te vertrouwen helaas.

03-04-2012, 18:09

Citaat door HOceima_:
Vandaag heb ik ook iets vreselijks meegemaakt kind stikt zowat in voedsel spuugt het uit vervolgens geef leidster een klap en stopt het gekotste voedsel terug in de mond zo BAM.
En? je stond erbij en keer er naar of heb je er wat van gezegt?
sorry hoor maar als ik iemand zie die een klein kind onrecht aan doet zal ik die persoon er altijd op aanspreken, het had net ook jou kind kunnen zijn geweest.

03-04-2012, 18:12



Citaat door HOceima_:
Vandaag heb ik ook iets vreselijks meegemaakt kind stikt zowat in voedsel spuugt het uit vervolgens geef leidster een klap en stopt het gekotste voedsel terug in de mond zo BAM.
oh mijn god dat meen je niet????
waar was dit ergens?

ECHT VRESELIJK, alah ister echt bijna elke dag hoor je dit
baby dood gevonden
kinderen misbruikt
kinderen mishandeld
kinderen verkacht
kind vermoord

echt waar gaat dit naar toe

03-04-2012, 18:21

Citaat door HOceima_:
Vandaag heb ik ook iets vreselijks meegemaakt kind stikt zowat in voedsel spuugt het uit vervolgens geef leidster een klap en stopt het gekotste voedsel terug in de mond zo BAM.





Waar ?? Ik zou hier maar ff melding van gaan maken als ik jou was.