Bekijk volle/desktop versie : 'Ajax, Milan en Barça de sterkste teams uit de laatste vijftig jaar'



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2012, 17:14
'Ajax, Milan en Barça de sterkste teams uit de laatste vijftig jaar'
Dinsdag, 3 april 2012 om 16:05
AC Milan hoopt dinsdagavond voor een verrassing te kunnen zorgen in de kwartfinale van de Champions League. I Rossoneri gaan op bezoek bij Barcelona, dat in de ogen van velen de favoriet is voor deze kraker. Adriano Galliani, vicevoorzitter van Milan, denkt daar ook zo over: "We zijn verheugd dat we zo'n mooie wedstrijd mogen spelen tegen de beste ploeg ter wereld."

Galliani weet dat zijn club niet de beste papieren heeft om door te bekeren: "Het Ajax van Cruijff uit de jaren zeventig, het Milan van Sacchi en het Barcelona van nu: dat zijn de drie beste ploegen van de afgelopen vijftig jaar", zei de sportbestuurder in Corriere dello Sport. "Het wordt lastig, maar er is geen duidelijke favoriet. Barcelona en Milan zijn allebei grote ploegen."
"Zei Cruijff dat hij verwacht dat Barcelona zal winnen? Nou, Cruijff was een geweldige voetballer en hij heeft recht op zijn eigen mening", vervolgde Galliani. "Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt. Ik zag Zlatan vandaag nog en hij zag er erg gemotiveerd uit. Wraak? Nee, ik denk niet dat dit speelt bij hem. Ik hoop dat hij wat moois kan laten zien in het Camp Nou."


http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162493

Gek geen Real madrid

03-04-2012, 17:33


Zo grappig, hoe NL'ers zulke lap teksten publiceren in de hoop dat men echt gaat denken dat Ajax nog steeds wat voorstelt.


In elk normale land, staat er ipv Ajax RM, maar Nederlanders willen zich zelf en de rest van de joden even blij maken.

03-04-2012, 17:37
Lol. Ajax boven Real madrid. Yeah right, niet dus.

03-04-2012, 17:37
ik snap niet waarom Real Madrid niet word genoemd, hebben NL 'ers hekel aan Real ofzo??

03-04-2012, 17:42


Amsterdam heerst, Media = Amsterdam of omgeving Amsterdam.. Amsterdam=Ajax Ajax=Cruijff, Cruijff = Amsterdam Ajax + Barcelona. Dat bij elkaar opgeteld krijg je.. Media + Ajax = Cruijff Barcelona.

Media s gevaarlijk, je merk gewoon hoe sommige het voetbal van Barcelona proberen te verkopen.. Als of ze live een orgasme krijgen..

03-04-2012, 17:55

Citaat door UrMuejesty.:
Amsterdam heerst, Media = Amsterdam of omgeving Amsterdam.. Amsterdam=Ajax Ajax=Cruijff, Cruijff = Amsterdam Ajax + Barcelona. Dat bij elkaar opgeteld krijg je.. Media + Ajax = Cruijff Barcelona.

Media s gevaarlijk, je merk gewoon hoe sommige het voetbal van Barcelona proberen te verkopen.. Als of ze live een orgasme krijgen..

03-04-2012, 17:59

Citaat door UrMuejesty.:
Amsterdam heerst, Media = Amsterdam of omgeving Amsterdam.. Amsterdam=Ajax Ajax=Cruijff, Cruijff = Amsterdam Ajax + Barcelona. Dat bij elkaar opgeteld krijg je.. Media + Ajax = Cruijff Barcelona.

Media s gevaarlijk, je merk gewoon hoe sommige het voetbal van Barcelona proberen te verkopen.. Als of ze live een orgasme krijgen..
je vergeet media = joods , ajax = joods

03-04-2012, 18:03

Citaat door Barcasmooth:
Real Madrid hahahaha 9 Champions League gewonnen en zitten niet in de top 3, Visca Barca
Liverpool de afgelopen 50 jaar 5 Chapions league gewonnen waarom die ook niet boven Barca en Ajax????

03-04-2012, 18:03

Citaat door PSVamzy.:
je vergeet media = joods , ajax = joods
Dat ook nog, Hitler zei het al..

03-04-2012, 18:43
real heeft de cups in oertijd gewonnen toen voetvballers semi-profs waren.

ajax is gewoon 1 van beste clubs ter wereld. vraag het maar aan alex ferguson.

het team van sacchi heb ik bewust meegemaakt, ook dat was gruwelijk elftal dat iedereen afslachtte.

het barca van nu is beste team aller tijden dus wees gezegend dat je dit mee mag maken!!

het artikel klopt gewoon die 3 teams zijn de beste. ajax van cruijff, ac milan van sacchi en huidig barca wonnen alles wat er te winnen valt met mooi, aanvallend en dominant voetbal.

03-04-2012, 18:55

Citaat door alborada:
real heeft de cups in oertijd gewonnen toen voetvballers semi-profs waren.

ajax is gewoon 1 van beste clubs ter wereld. vraag het maar aan alex ferguson.

het team van sacchi heb ik bewust meegemaakt, ook dat was gruwelijk elftal dat iedereen afslachtte.

het barca van nu is beste team aller tijden dus wees gezegend dat je dit mee mag maken!!

het artikel klopt gewoon die 3 teams zijn de beste. ajax van cruijff, ac milan van sacchi en huidig barca wonnen alles wat er te winnen valt met mooi, aanvallend en dominant voetbal.
en Liverpool dan 5 CL gewonnen de afgelopen 40 jaar??? george Best Man United????? en Bayern Munchen dan van Beckenbauer 4 CL waar van 3 achterelkaar?????

03-04-2012, 18:59
Real Madrid met Zamorano-Davur suker-Fernando Hierro-Helgura ben je die vergeten????

[video=youtube;SjzLS-W7kYY]http://www.youtube.com/watch?v=SjzLS-W7kYY[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=SjzLS-W7kYY

03-04-2012, 19:04


Het is de mening van Adriano Galliani. Moeilijk he begrijpend lezen? Maar ik ben het wel met hem eens.

03-04-2012, 19:07

Citaat door Elcabron:
Het is de mening van Adriano Galliani. Moeilijk he begrijpend lezen? Maar ik ben het wel met hem eens.
Wollah, waar slaat die OT van jou op?

03-04-2012, 19:08

Citaat door Elcabron:
Het is de mening van Adriano Galliani. Moeilijk he begrijpend lezen? Maar ik ben het wel met hem eens.

Pagina's : [1] 2 3