Bekijk volle/desktop versie : silverlight plugin loopt vast



02-04-2012, 19:07
Haai
wie kan me helpen ik kan GTST niet meer kijken via RTL.nl.. Bij internet explorer krijg ik elke keer een tabrecovery en bij Google Chrome geeft tie aan dat silverlight plugin vast loopt.. Ik heb al een paar keer geprobeerd om dat programma te verwijderen en opnieuw te installeren.. Maar helaas lukt het nog niej.. Wie o wie kan me helpen!

02-04-2012, 20:42


Salaam,

en als je nou Microsoft Silverlight helemaal verwijderd vanuit je programmalijst, lukt dat dan wel?
Welke versie van Windows en welke versie van IE gebruik je?

Als het verwijderen niet lukt, welke foutmelding krijg je te zien? Kun je dat dan posten in je volgende reactie?

02-04-2012, 20:52

Citaat door Balkon:
Haai
wie kan me helpen ik kan GTST niet meer kijken via RTL.nl.. Bij internet explorer krijg ik elke keer een tabrecovery en bij Google Chrome geeft tie aan dat silverlight plugin vast loopt.. Ik heb al een paar keer geprobeerd om dat programma te verwijderen en opnieuw te installeren.. Maar helaas lukt het nog niej.. Wie o wie kan me helpen!
Dit is de laatste tijd een veel voorkomende probleem. Dit heeft te maken met de nieuwe versie van Silverlight. Voor de meeste website´s en zeker voor RTL is een update een vereiste.

Download de nieuwe versie van Silverlight via de onderstaande link en start opnieuw je browser op
http://www.filehippo.com/download_silverlight/

Veel succes.

Groetjes,

22-05-2012, 14:38
Helaas hij blijft het aangeven! Ik geef t op

22-05-2012, 16:53



Optie 1

Sluit je Internet Browser
Verwijder het bestand: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds (Het bestand wordt opnieuw aangemaakt)
Open je Internet Browser en test!


Optie 2

Download firefox en probeer het nog eens



Gr.

Elhabib [/SIZE]

25-05-2012, 20:10
oke waar kan ik die programma vinden dan? En ik weet niet of firefox gaat werken aangezien ik google chrome al gedownload heb en bijna alleen hier mee werk.. Internet explorer gebruik ik niet eens meer

26-05-2012, 11:11

Citaat door Balkon:
oke waar kan ik die programma vinden dan? En ik weet niet of firefox gaat werken aangezien ik google chrome al gedownload heb en bijna alleen hier mee werk.. Internet explorer gebruik ik niet eens meer
Niet op voorhand een mogelijke oplossing afwijzen als je het niet eens probeert. Firefox is hier te downloaden:
http://www.mozilla.org/nl/firefox/fx/

Succes