Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel kilo ben jij aangekomen tijdens je zwangerschap?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-04-2012, 11:03
hallo dames,

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie tijdens zwangerschap zijn aangekomen. Ik ben aan het lijnen. Ik wil als ik klaar ben aan kindjes beginnen inschallah maar ben zo bang dat ik weer op me oude gewicht ga zitten.

02-04-2012, 11:06


Ik was van plan te gaan beginnen lijnen toen ik ondekte dat ik zwanger was. Ik ben nu al afscheid aan het nemen van mijn streefdoel en met mijn nieuwe figuur aan het verzoenen

02-04-2012, 11:06
bij mijn eerste weet ik niet meer maar 2de 25 kg....maar eerlijk ik zag er niet uit!!!

02-04-2012, 11:09

Citaat door Mariah:
Ik was van plan te gaan beginnen lijnen toen ik ondekte dat ik zwanger was. Ik ben nu al afscheid aan het nemen van mijn streefdoel en met mijn nieuwe figuur aan het verzoenen

gefeliciteerd meidddddddd met je zwangerschap, geneit ervan!!!

Citaat door LOULOU22:
bij mijn eerste weet ik niet meer maar 2de 25 kg....maar eerlijk ik zag er niet uit!!!
25 kilo is wel erg veel! At je ook veel? Viel je na de bevalling wel af of niet?

02-04-2012, 11:11


allebei mijn zwangerschappen kwam ik rond de 25 kilo aan, dus beiden 50 kilo

Ik heb het wel afgekregen, met zweet, tranen, pijn en moeite, poehhhh.

02-04-2012, 11:12

Citaat door NoLoveNoCry:
allebei mijn zwangerschappen kwam ik rond de 25 kilo aan, dus beiden 50 kilo

Ik heb het wel afgekregen, met zweet, tranen, pijn en moeite, poehhhh.

wat is dit!!!!! Ben nu ech te twijfelen hoor

02-04-2012, 11:14
ik was een stofzuiger, ik at zelfs in de nacht, had ik altijd een pak koek voor me neus....ik kreeg het er makkelijk van af

02-04-2012, 11:16

Citaat door Lawyer_:

wat is dit!!!!! Ben nu ech te twijfelen hoor
ahahahahahhaha.
Het is toch echt zo, hangt helemaal van je lichaam af, ik had zoveel vocht vastgehouden, leek wel een michellinpoppetje...
na de bevallingen was de helft al weg, en na drie maanden keihard trainen was ik weer terug op me eigen gewicht.

02-04-2012, 11:22
Ik ben juist erg veel afgevallen dan aangekomen tijdens me zwangerschap

02-04-2012, 11:22

Citaat door LOULOU22:
ik was een stofzuiger, ik at zelfs in de nacht, had ik altijd een pak koek voor me neus....ik kreeg het er makkelijk van af

3ajek shem 3awad natuurlijk kom je dan 25 kilo aan
Ik ben wel iemand die echt let op wat ik eet. Vooral omdat ik best depri was geworden omdat ik 20 kilo ws aangekomen nadat ik getrouwd was. Nu weeg ik weer bijna 75 als voorheen wil echt nooit meer een dikkertje zijn


Citaat door NoLoveNoCry:
ahahahahahhaha.
Het is toch echt zo, hangt helemaal van je lichaam af, ik had zoveel vocht vastgehouden, leek wel een michellinpoppetje...
na de bevallingen was de helft al weg, en na drie maanden keihard trainen was ik weer terug op me eigen gewicht.
Hahhahaha heb er echt een traum aan overgehouden dat dik zijn. Echt never nooit meer!! Als ik door vocht aankom tijdens zwangerschap vind ik het niet erg, daar kan je niks aan doen. Maar als je de hele dag door alleen loopt te eten dan krijg je dat er niet zo snel vanaf hoor

02-04-2012, 11:23

Citaat door Bent_Mohammed:
Ik ben juist erg veel afgevallen dan aangekomen tijdens me zwangerschap
Echt!!! Hoe dan?
vertel me je geheim

02-04-2012, 11:33
ik 35 kilo

had overal snoep en chocola liggen, onder me kussen in ladenkasten, weet nog dat ik in mijn laatste maanden kilo's baklava naar binnen werkte...

02-04-2012, 11:37


tbarkellah 25 kilo ik ben bijna niet aangekomen tuurlijk lijk je dikker door de dikke toeter maar ik was bijna niet aangekomen. Ik begon aan te komen na de bevalling

02-04-2012, 11:38

Citaat door Lawyer_:
hallo dames,

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie tijdens zwangerschap zijn aangekomen. Ik ben aan het lijnen. Ik wil als ik klaar ben aan kindjes beginnen inschallah maar ben zo bang dat ik weer op me oude gewicht ga zitten.
Ik was ongeveer 11 kilo aangekomen.. Maar een hoop daarvan verlies je bij het geven van bv en zodra je weer in je oude ritme zit, verlies je ook gemakkelijk een paar kilo's.. De laatste loodjes zijn zwaar, maar da's gewoon een kwestie van bewegen. Ben bijna een jaar geleden bevallen en zit weer op m'n oude gewicht.

Maar niet iedereen komt zo veel aan tijdens een zwangerschap hoor.. Je moet gewoon letten op je eetpatroon en niet eten voor twee, blijven bewegen, enz.

02-04-2012, 11:40
50 kilo aangekomen .. en tanxxxsss god weloe striemen op mn buik ik sta er nog steeds versteld van .. kan gewoon een bikini aan ..

ben totzover 40 kilo kwijt .. wil weer gaan sporten .. om de laatste 10 eraf te trainen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7