Bekijk volle/desktop versie : tandarts...



02-04-2012, 08:59
ben ik weer

vandaag wordt er een tand uitgetrokken en krijg ik 2 vullingen erbij..
en over twee weken krijg ik slotjes, beugel. Nu heb ik begrepen dat dat heeeel erg pijn doet

is dit zo?? wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben zo bang voor die prik die straks gaat komen, ewaaaa stel me gerust.

02-04-2012, 09:02



Citaat door NoLoveNoCry:
ben ik weer

vandaag wordt er een tand uitgetrokken en krijg ik 2 vullingen erbij..
en over twee weken krijg ik slotjes, beugel. Nu heb ik begrepen dat dat heeeel erg pijn doet

is dit zo?? wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben zo bang voor die prik die straks gaat komen, ewaaaa stel me gerust.
wat fijn dat je er nog bent (goedemorgen by the way)

geen ervaring gelukkig met beugel wel met het uittrekken van een verstandkies en dat was echt pijnlijk

die prik deed niet eens pijn je moet gewoo ontspannen zitten en dan krijg je het prikje toegediend binnen een mum van tijd voel je een dikke wang meer niet

02-04-2012, 09:06
Je moet maar zo denken: zelfs kleine kinderen zie ik vrolijk rondlopen met een beugel (soms zelfs met een heel hekwerk van buiten ook nog). Als een kind het aan kan, dan kan ik het ook!

Zelf geen beugel gehad. Mijn broer draagt nu wel sinds een jaar een beugel. In het begin is het even lastig, gewoon geen pretje, maar het went.

Komt helemaal in orde!

02-04-2012, 09:10
thnxx chickies....

maar ik krijg het echt spaansbenauwd als ik eraan denk, terwijl ik al 4 verstandkiezen al eruit heb laten trekken, en dat was een HEL...en nu jank ik al bij het minst geringste
ik zie idd echt veel kinderen met een buitenbeugel, idd als zij het kunnen kan ik het ook

02-04-2012, 09:11



Citaat door gewoonhappy:
wat fijn dat je er nog bent (goedemorgen by the way)

geen ervaring gelukkig met beugel wel met het uittrekken van een verstandkies en dat was echt pijnlijk

die prik deed niet eens pijn je moet gewoo ontspannen zitten en dan krijg je het prikje toegediend binnen een mum van tijd voel je een dikke wang meer niet
GoodMorning Babe...

Ik moet zo weg, wish me goodluck..

02-04-2012, 09:29
succes, moge Allah je bijstaan ught

02-04-2012, 09:31
[QUOTE=Alhamdoulilah-;105550185] succes, moge Allah je bijstaan ught[

sokran hbiba....

02-04-2012, 09:32

Citaat door NoLoveNoCry:
GoodMorning Babe...

Ik moet zo weg, wish me goodluck..
veel succes schattekes, en blijf relax op die stoel zitten
anders denk aan gewoonhappy en alles komt goed