Bekijk volle/desktop versie : Ik hou van naakt zijn (ben ik gek?)



Pagina's : [1] 2

01-04-2012, 03:11

Citaat door khawla:
Ongeveer twee weken terug heb ik 300 euro van mijn man gestolen. Dit heb ik vaker gedaan en toen merkte hij er niets van. Twee weken terug echter wel. Meestal schreeuwt hij wat en geeft me een paar klappen op mijn billen en negeert hij me gewoon een paar dagen als hij boos is. Aangezien ik hem moest bekennen dat ik die 300 euro voor een prachtige marc jacobs jurk nodig had besloot hij iets nieuws: Geen kleren meer voor mij . Heb me voor k zijn gezicht helemaal uit moeten kleden en mocht de rest van de dag niets meer aantrekken. Enigzins vernederend, maar verder met de verwarming aan hij is immers vergeten te zeggen dat mijn jurk terug moet en nu is die te laat. Hoe dan ook toen we naar bed gingen reikte ik naar mijn slaapjurk die werd echter uit mijn handen getrokken: Slaap jij vannacht maar zonder iets GATVER was mijn eerste reactie. Het hele idee van zonder kleren slapen is gewoon bleh. Zelfs mijn man heeft altijd een boxer en shirt aan. En bij ons dames komt er toch afscheiding en al...goor dus! Nou ja dacht ik laat ik maar luisteren en morgen gewoon gelijk het bed verschonen.

Ik dus rillend onder het dekbed, maar ben geloof ik wel redelijk snel in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was ik wel helemaal warm . En plotseling voelde ik me best goed...je voelt je vrij. Mijn man was al weg naar zijn werk dus mijn geen kleren straf was voorbij. Die avond echter wou ik weer zonder kleren slapen desondanks dat ik het beddengoed had verschoond. Mijn man me helemaal verbaasd aankijken: Wat doe je nou? Zo kom je er niet in....tja DUS WEL, het moest gisteren toch ook! Wonder boven wonder besloot hij niets te zeggen en ben ik dus gewoon naakt naast hem gaan liggen. HET IS GEWELDIG!

1. Je voelt je vrij
2. Mijn man friemelt voortdurend aan mijn borsten en tussen mijn benen en zuigt aan mijn tepels
3. Zo rond 3/4 uur s'nachts wordt ik sindsdien elke keer wakker doordat hij bovenop me is gekomen en 'in me zit'
4. S'ochtends wordt ik helemaal warm wakker.
5. Mijn man knuffelt me elke nacht voor we in slaap vallen helemaal warm en s'ochtends geeft hij me overal kusjes zodat ik helemaal vrolijk wakker ben.

Conclusie: Ik hou van naakt slapen! Wat betreft afscheiding daar merk ik niets van het zal er vast wel zijn...maar het is toch van mezelf? Kan niet geloven dat ik het plotseling niet meer goor vindt BEN IK RAAR?

Het grotere probleem dan dat ik waarschijnlijk zwaar gestoord ben is dat ik nu ook in het weekend wanneer ik niet hoef te werken zoals vorige week zaterdag en zondag en gisteren geen zin meer heb om me aan te kleden. Vorige weekend waren we twee dagen thuis...heb die twee dagen van vrijdagavond tot maandagochtend zonder kleding doorgebracht. Zelfs gewoon naakt gekookt en al ...mijn man vindt het vanzelfsprekend geweldig....die gluurt vol blijdschap naar me en zit de hele dag net als s'nachts in bed aan me borsten en met zijn handen tussen mijn benen en wanneer die boos wordt geeft hij me nu gelijk klappen op mijn billen. Ik vind dit helaas allemaal niet erg, want ik voel me nu gewoon goed zonder kleren

IK WIL DIT HELEMAAL NIET WILLEN... ik wil gewoon weer normaal zijn....WAT MOET IK DOEN?
.

01-04-2012, 03:18


sick people.

01-04-2012, 04:04
Een man die niets te doen heeft

01-04-2012, 06:33
Bah houd je slaapkamergeheimen voor je.

01-04-2012, 09:35


Meid wat jij aantrekt in je bed dat moet je geheel zelf weten. Maar dat continu rond naakt lopen dat moet je niet doen. Je maakt jezelf gevoelig voor de meest engste dingen die met jouw het huis delen. Maar het allerbelangrijkste: STA7YA MINA ALLAH AZAWADJAAL.

01-04-2012, 09:38
ziek in je hoofd

01-04-2012, 09:39

Citaat door boekje:
1 april
O als ze daaraan mee doet dan is ze echt koekoek.

01-04-2012, 09:48
Ya fantasie hhhhh droom maar lekker

01-04-2012, 09:55
hahahahahahaha gatverdamme

01-04-2012, 10:32
BE-LACHE-LIJK

Doe wat je niet laten kan in je "eigen huis".
Waarom zou het een probleem moeten zijn? Als jij én je man het aangenaam vinden dat je er naakt bijloopt thuis, dan is dat toch geen probleem?
Volgens mij wilde je dat gewoon even meedelen. Wel, dank u voor de mededeling. We zullen er lering uittrekken.

Even over die afscheiding waar jij het over had. Voor zo ver ik weet heeft een vrouw altijd afscheiding, anders droogt de vagina uit. Maar komt er bij jou -van zelf- nu zo veel uitscheiding uit dat je 'smorgens de lakens moet verschonen? Of is dat de sperma van je man dat 'r ligt?
Ik ben niet getrouwd, dus ik weet niet hoe dat in z'n werking gaat. Maar komt er echt zoveel vrij als je gewoon slaapt? Of is dat omdat je naast een man ligt, of zo zit het eingelijk..

01-04-2012, 10:33
Het valt éééééécht niet op dat jij een man bent met een vrouwelijk account

01-04-2012, 10:41
Even los van het fanta-gehalte van dit verhaal. Men doet gewoon wat ie niet laten kan in het eigen huis. Niets mis mee.

Maar dat iemand met zijn slapende vrouw vrijt is een beetje ziek.

01-04-2012, 10:49



Citaat door Hakima__:
Ieder zijn of haar fetisch
Seks hebben met je slapende partner bedoel je? Of het naakt lopen?

01-04-2012, 10:52

Citaat door Yasmina_b:
Het valt éééééécht niet op dat jij een man bent met een vrouwelijk account

eche he..echt zo een wanhopig typetje

01-04-2012, 10:52
is dit 1 april grap?

Pagina's : [1] 2