Bekijk volle/desktop versie : Huizen worden gesloopt.



31-03-2012, 11:36
Wij hebben vd week een brief ontvangen dat -nze huizen binnen zes tot acht jaar zullen worden gesloopt.

Indien we tot de laatste dag blijven krijgen we een vergoeding en urgentie. Alleen zit ik met het volgende: op dit moment zijn we tweeverdieners en komen we boven de sociale huurgrens uit.

Krijgen we dan nog wel urgentie over zes jaar als onze situatie onveranders blijft? Of zijn we dan genoodzaakt te kopen/ part te huren?

Sent from my PC677 using Tapatalk

31-03-2012, 11:39


nee, voor jou telt de inkomensgrens dan niet voor de sociale huur omdat je gedwongen moet verhuizen, was bij mijn zusje ook zo 2 maanden geleden.

31-03-2012, 11:50

Citaat door lifeshort:
nee, voor jou telt de inkomensgrens dan niet voor de sociale huur omdat je gedwongen moet verhuizen, was bij mijn zusje ook zo 2 maanden geleden.



Ohh echt? Want ik dacht straks ben ik busteddd haha.



Sent from my PC677 using Tapatalk

31-03-2012, 11:51

Citaat door lifeshort:
nee, voor jou telt de inkomensgrens dan niet voor de sociale huur omdat je gedwongen moet verhuizen, was bij mijn zusje ook zo 2 maanden geleden.
Klopt!

31-03-2012, 12:05



Citaat door Madame_Louisa:
Ohh echt? Want ik dacht straks ben ik busteddd haha.



Sent from my PC677 using Tapatalk
Er was laatst in het nieuws dat de woningbouwvereneging de inkomsten van bewoners mag opvragen bij de belastingdienst. Verdienen ze te veel voor een sociale huurwoning dan krijgen ze 5% extra huursverhoging per jaar. Maar of dat over 6 jaar ook zo is of dat er dan al weer nieuwe wetten zijn weet ik niet,

31-03-2012, 12:17
oh als dat zo is blijf ik hier ook, die van ons binnen geloof ik 3 jaar ofzo

31-03-2012, 18:07

Citaat door Umm-Uthmaan:
oh als dat zo is blijf ik hier ook, die van ons binnen geloof ik 3 jaar ofzo



He jij zit ook in s dam toch? Had bij die brief een foldwr gekregen dat er idd wijken waren die binnen vier jaar ofzo plat gaan.

En reden van dit alles; ze willen mensen met hogere inkomens hiernaartoe trekken. Het gaat echt een barendrecht worden. Vind t op zich wel jammer want k zit op een perfect locatie. Tram creche basisschool supermarkt ziekenhuis alles binnen een straal van drie minuten lopen. Dat ga ik nergens meer vinden denk ik

Sent from my PC677 using Tapatalk

31-03-2012, 18:08

Citaat door xXxwolkjexXx:
Er was laatst in het nieuws dat de woningbouwvereneging de inkomsten van bewoners mag opvragen bij de belastingdienst. Verdienen ze te veel voor een sociale huurwoning dan krijgen ze 5% extra huursverhoging per jaar. Maar of dat over 6 jaar ook zo is of dat er dan al weer nieuwe wetten zijn weet ik niet,



Dat snap ik wel het is geen drastische maatregel denk ik. Had t erger gvonden als ik part.moest huren of kopen. Dat zou me de das omdoeN.

Sent from my PC677 using Tapatalk

31-03-2012, 18:37
nee ik kom uit vlaardingen, maar ben dagelijks in schiedam en wil verhuizen naar schiedam
punt is wel, weinig woningen waar je op kunt reageren, eigenlijk hou je alleen flats over die niet te bewonen zijn, en dit allemaal sinds januari!!!!
verschrikkelijk gewoon.
daarom wil ik best wel wachten op een urgentie

31-03-2012, 20:22

Citaat door Umm-Uthmaan:
nee ik kom uit vlaardingen, maar ben dagelijks in schiedam en wil verhuizen naar schiedam
punt is wel, weinig woningen waar je op kunt reageren, eigenlijk hou je alleen flats over die niet te bewonen zijn, en dit allemaal sinds januari!!!!
verschrikkelijk gewoon.
daarom wil ik best wel wachten op een urgentie



Ah oke. Ja het aanbod is ver beneden maat geworden. Dat heb ik ook echt gemerkt. Het is echt heel erg.

Sent from my PC677 using Tapatalk