Bekijk volle/desktop versie : Het is gewoon weer koud!!



Pagina's : [1] 2

30-03-2012, 09:13


verwarming moet echt weer aan...

30-03-2012, 09:17


Hier geen verwarming..maar is wel koud(buiten)..

30-03-2012, 09:17
Vorige week vrijdag was echt lekker weer.
Walakien elhamdulileh we moeten niet klagen

30-03-2012, 09:27
Ja, heb het ook weer koud maar we hebben voor Maart toch even een weekje heerlijk weer gehad!

30-03-2012, 09:27


I know we mogen zeker niet klagen, alhamdoelilah!!
maar zo kan je heel snel ziek worden..
vorig week was het bijna 18 graden smiddag's en sochtends was het 0 graden
zo worden de kinderen toch ziek??

30-03-2012, 09:30
Lekker weertje vandaag

30-03-2012, 09:33
ja ik heb mijn kinderen weer hun winterjassen aangedaan en zelf heb ik een dikke huispak aan en de verwarming staat lekker hoog op.

30-03-2012, 09:36
Volgens mij zijn de kinderen dit soort weersomstandigheden wel gewend...dit is NL...koud, warmer, sneeuw, warm, koud

30-03-2012, 09:38

Citaat door NoLoveNoCry:
I know we mogen zeker niet klagen, alhamdoelilah!!
maar zo kan je heel snel ziek worden..
vorig week was het bijna 18 graden smiddag's en sochtends was het 0 graden
zo worden de kinderen toch ziek??



yep! ik ben al sinds gisteren ziek, keelpijn, verkouden, hoofdpijn etc

30-03-2012, 09:40

Citaat door Julia-ailuJ:
Volgens mij zijn de kinderen dit soort weersomstandigheden wel gewend...dit is NL...koud, warmer, sneeuw, warm, koud
haha gisteren bracht ik mijn zoontje naar school , zegt ie opeens, mama is de lente alweer voorbij, ik zeg nee hoor het is nog steeds lente, zegt ie maar het is zo koud weer, ik zeg ja klopt jongen, dit is nederland, het weer is altijd zo , de ene keer warm en voor je t weet zit je weer te bibberen van de kou

30-03-2012, 09:40

Citaat door Julia-ailuJ:
Volgens mij zijn de kinderen dit soort weersomstandigheden wel gewend...dit is NL...koud, warmer, sneeuw, warm, koud
haha gisteren bracht ik mijn zoontje naar school , zegt ie opeens, mama is de lente alweer voorbij, ik zeg nee hoor het is nog steeds lente, zegt ie maar het is zo koud weer, ik zeg ja klopt jongen, dit is nederland, het weer is altijd zo , de ene keer warm en voor je t weet zit je weer te bibberen van de kou

30-03-2012, 09:45

Citaat door Thebutterfly:
ja ik heb mijn kinderen weer hun winterjassen aangedaan en zelf heb ik een dikke huispak aan en de verwarming staat lekker hoog op.
dat bedoel ik...Goedzo..

30-03-2012, 09:46



Citaat door Julia-ailuJ:
Volgens mij zijn de kinderen dit soort weersomstandigheden wel gewend...dit is NL...koud, warmer, sneeuw, warm, koud
kinderen wel..wij niet als ouderen

voel me net een oudje nu..

30-03-2012, 09:47

Citaat door gewoonik82:
haha gisteren bracht ik mijn zoontje naar school , zegt ie opeens, mama is de lente alweer voorbij, ik zeg nee hoor het is nog steeds lente, zegt ie maar het is zo koud weer, ik zeg ja klopt jongen, dit is nederland, het weer is altijd zo , de ene keer warm en voor je t weet zit je weer te bibberen van de kou
ahahahaha meskien, die snapt er ook niks van..

30-03-2012, 09:47

Citaat door gewoonik82:
haha gisteren bracht ik mijn zoontje naar school , zegt ie opeens, mama is de lente alweer voorbij, ik zeg nee hoor het is nog steeds lente, zegt ie maar het is zo koud weer, ik zeg ja klopt jongen, dit is nederland, het weer is altijd zo , de ene keer warm en voor je t weet zit je weer te bibberen van de kou
Hahaha, zo schattig

Pagina's : [1] 2