Bekijk volle/desktop versie : Dus dat.



Pagina's : [1] 2

29-03-2012, 23:30
Ik kwam net van 't joggen en een vrouw vroeg mij naar een straatnaam, ik heb er wel van gehoord, maar kon niet precies opkomen waar 't precies lag. Na lang denken heb ik zomaar wat gezegd en haar de verkeerde kant opgestuurd omdat ik niet wilde afgaan op dat moment. Moest ze mij maar niet vragen, ik bedoel er zijn genoeg mensen die ze kon vragen, waarom komt ze naar mij toe.

29-03-2012, 23:55


ik heb je gemist

30-03-2012, 00:02

Citaat door basilicum:
ik heb je gemist
Ik jou niet.










































Want ik heb altijd op je topics gereageerd, maar met een andere nickname. Ik was gebanned namelijk.

30-03-2012, 00:05

Citaat door antigay:
Ik kwam net van 't joggen en een vrouw vroeg mij naar een straatnaam, ik heb er wel van gehoord, maar kon niet precies opkomen waar 't precies lag. Na lang denken heb ik zomaar wat gezegd en haar de verkeerde kant opgestuurd omdat ik niet wilde afgaan op dat moment. Moest ze mij maar niet vragen, ik bedoel er zijn genoeg mensen die ze kon vragen, waarom komt ze naar mij toe.
Dom van die vrouw, een marokkaanse man kan je beter niet vragen!!

30-03-2012, 00:10



Citaat door antigay:
Ik jou niet.










































Want ik heb altijd op je topics gereageerd, maar met een andere nickname. Ik was gebanned namelijk.
welke nick nu weer

30-03-2012, 00:24
Jou type haat ik! Waarom moeten marokkanen zelfs over zoiets stupids liegen? ala sel3a. Zeg dan gewoon ik weet het niet!

30-03-2012, 00:40

Citaat door Labibah:
Jou type haat ik! Waarom moeten marokkanen zelfs over zoiets stupids liegen? ala sel3a. Zeg dan gewoon ik weet het niet!
Ja, waarom moeten Marokkaanse meiden als jij zich als sletjes gedragen? 't zit gewoon ons in de genen denk ik.

30-03-2012, 00:41

Citaat door athsaynoee:
Gwn zeggen dat je het niet weet.
Is echt klote als je de verkeerde richting wordt opgestuurd :S
Weet je, een boeten krijgen is ook niet leuk en als we ze een keer terug kunnen pakken dan laten we die kans ons niet ontglippen.

30-03-2012, 00:45

Citaat door athsaynoee:
Een boete krygen zonder geldige reden ja.
Maar zy heeft jou niks gedaan toch.. stel je voor dat jy de weg moest vragen en je werd de verkeerde kant opgestuurd? That would suck.
Stupid me.

Hoe kan ik 't goed maken dan, ik bedoel 't is te laat nu.

30-03-2012, 00:46

Citaat door antigay:
Ja, waarom moeten Marokkaanse meiden als jij zich als sletjes gedragen? 't zit gewoon ons in de genen denk ik.
Waren er maar meer meiden als mij, you dont know what your talking about. Ik ben een keer door zo een trut de verkeerde weg op gewezen.Ze keek al onzeker als de hel, maar ik vertrouwde er toch op en zo ging ik helemaal de stad uit en kon niet meer terug.

30-03-2012, 00:47
Ik vraag never nooit meer een marokkaan de weg! was 2de keer trouwens en alleen een ezel stoot zich voor de 3de keer aan....

30-03-2012, 00:57

Citaat door Labibah:
Ik vraag never nooit meer een marokkaan de weg! was 2de keer trouwens en alleen een ezel stoot zich voor de 3de keer aan....
Nee hoor, een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen.

30-03-2012, 01:05


Soms doe ik het eerlijk gezegd ook wel eens ik stuur iemand de verkeerde kant op zodat ik snel van ze af ben maar het is uiteraard niet netjes maar zelf is het mij ook heel erg vaak overkomen en dat vond ik niet zo prettig.
dus ja voortaan moeten we gewoon zegge dat ze het beter aan iemand anders kunnen vragen

Pagina's : [1] 2