Bekijk volle/desktop versie : twee marokaanse meisjes SCHANDE



Pagina's : [1] 2

14-01-2003, 16:36
kijk twee marokaanse meisjes gingen in de kerstvakantie elke avond naar zo'n hotel in de plaats waar ze woonden . . daar gingen ze met duizenden jongens naar bed voor geld . . ze hadden afgesproken dat die jongens de hotelkamer zouden betalen maar ze moesten het zelf doen dus gingen ze dansen voor mannen en voor geld naar bed. Om dat allemaal te kunnen betalen. Toen had
iemand opgebeld naar de politie dat minderjarige meisjes dansten voor geld en werden ze opgepakt door politie ze zijn allebei door hun ouders uit huis getrapt en hun broers zijn echt vet boos . . ze zitten nu allebei voor zes maanden in de gevangenis . . eentje in Den Helder en de andere in een andere stad


schandaligggggggggggggg

trouwens dit is echt gebeurd het is in de plaats gebeurd waar ik op school zit . . echt ik geloofde me eigen oren niet.

14-01-2003, 16:39


Hoe kom je aan dit bericht????

http://www.ontrouw.nl??????

14-01-2003, 16:40
minderjarigen kunnen toch niet in de gevangenis zitten ?????

14-01-2003, 16:40
neej ik weet zelf wie het zijn maar ik vind het zo schandalig dat ik het even kwijt moest!!

14-01-2003, 16:42



Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
minderjarigen kunnen toch niet in de gevangenis zitten ?????
jahwel jeugd gevangenis voor speciale tieners en jong volwassenen.

14-01-2003, 16:43
kijk die twee meisjes gingen altijd mensen voor gek zetten en iedereen pesten . . en ze worden dus vanzelf gestraft . .

14-01-2003, 16:44
neej tuurlijk niet duizenden .. het waren er geloof ik 10 . . en het is echt wel waar want die andere marokaanse meisjes worden nu heel erg uitgelachen door de jongens en zeggen ze tfoe weer zo één

14-01-2003, 16:47
en dat andere meisje zit zeker in de gevangenis in Maastricht of nie??

14-01-2003, 16:48
ik weet niet

14-01-2003, 16:50
verzonnen

14-01-2003, 16:51
nouw nee . . wollah het is echt zo . . ik een van die broers ook . . en hij schaamt zich dood hij heeft het zelf ook aan me verteld . . maarja als jullie het denken . . ik weet wat wel of niet waar is . . geeft verder niet

14-01-2003, 16:52
moehim we zullen gewoon een lesje leren hé..dat is het belangrijkste

14-01-2003, 16:54



Citaat:
Origineel gepost door FuNkyNeZsZ
nouw nee . . wollah het is echt zo . . ik een van die broers ook . . en hij schaamt zich dood hij heeft het zelf ook aan me verteld . . maarja als jullie het denken . . ik weet wat wel of niet waar is . . geeft verder niet
mag ik ff vragen waar je woont

14-01-2003, 16:56
Het kan heel goed waar zijn. Ik kijk hier niet meer van op. Vroeger wel. Nu weet ik wat de normen en waarden zijn van sommige Marokkaanse meiden. Ik vrees dat het alleen maar erger zal worden

14-01-2003, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Het kan heel goed waar zijn. Ik kijk hier niet meer van op. Vroeger wel. Nu weet ik wat de normen en waarden zijn van sommige Marokkaanse meiden. Ik vrees dat het alleen maar erger zal worden
jij hebt gelijk......bij mij in de wijk zwermt het van de meisjes die opzoek zijn naar jongens....het is niet normaal...dragen haast geen kleren.....en de plamuur verf wordt met de dag erger....kwalg van sommige

Pagina's : [1] 2