Bekijk volle/desktop versie : PSV talent Mohammed Rayhi .



Pagina's : [1] 2 3

29-03-2012, 16:05
weer een Marokkaans talentje die insallah samen met Bakkali zal doorbreken.
Hij krijgt een contract na dit seizoen .

Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Marokkaans
Woonplaats: Eindhoven
Geboortedatum: 01-07-1994
Leeftijd: 17 jaar





[video=youtube;EpS3ICU7LXI]http://www.youtube.com/watch?v=EpS3ICU7LXI[/video]

check die hoofdoekjes in et begin
[video=youtube;yfXx1q74AKA]http://www.youtube.com/watch?v=yfXx1q74AKA[/video]

[video=youtube;DjgEj8vTKp4]http://www.youtube.com/watch?v=DjgEj8vTKp4[/video]

29-03-2012, 16:10


hij heeft een beetje zo'n fresh outta rkempoe hoofd...

maar echt vet hoeveel mocro's er bij de beloftes van psv zitten

29-03-2012, 16:16


ja toch, van de f jes tot de a van PSV genoeg Marokkaanse talentjes aanwezig .

zal er wel een paar plaatsten.

29-03-2012, 16:20
Broertje van Labyad
[/IMG]
Favoriete Voetballer : Zakaria Labyad

Hij is mijn grote voorbeeld, ik wil zijn opvolger zijn

Favoriete Voetballer : Robin van Persie

Complete aanvaller

Favoriete Club : FC Barcelona

Mooiste moment bij PSV: Dat we op mijn verjaardag eerste zijn geworden op een toernooi. Seizoen 2011-2012: Moet nog komen!

29-03-2012, 16:22


Ayoub, Amrani en Kali slopen die hele Eindhovense homo marokkanen klik met ze 3en

29-03-2012, 16:24

Citaat door PSVamzy.:
Broertje van Labyad
[/IMG]
Favoriete Voetballer : Zakaria Labyad

Hij is mijn grote voorbeeld, ik wil zijn opvolger zijn

Favoriete Voetballer : Robin van Persie

Complete aanvaller

Favoriete Club : FC Barcelona

Mooiste moment bij PSV: Dat we op mijn verjaardag eerste zijn geworden op een toernooi. Seizoen 2011-2012: Moet nog komen!
gaat inshallah een grote worden

29-03-2012, 16:27

Citaat door Skietzo_V5:
Ayoub, Amrani en Kali slopen die hele Eindhovense homo marokkanen klik met ze 3en
Grootste talent van Europa.

Bakkali.wie is kali
[video=youtube;Ie6tplPC_GI]http://www.youtube.com/watch?v=Ie6tplPC_GI&feature=player_embedded[/video]

29-03-2012, 16:31

Citaat door PSVamzy.:
Grootste talent van Europa.

Bakkali.wie is kali
[video=youtube;Ie6tplPC_GI]http://www.youtube.com/watch?v=Ie6tplPC_GI&feature=player_embedded[/video]
Heeft ie je geneukt ofso?
Grootste talent inesh grootste talent van uropa

29-03-2012, 16:31
weer gekaapt uit Utrecht


[/IMG]


Positie: Aanvaller
Nationaliteit: Nederlands
Woonplaats: Utrecht
Geboortedatum: 12-02-2002
Leeftijd: 10 jaar
Vorige club(s): SV Houten

Seizoen: '11-'12 - Meer...
Persoonlijk
Favoriete Voetballer : Dries Mertens

Want hij heeft een hele goede dribbel

Favoriete Voetballer : Lionel Messi

Hij is de beste voetballer ter wereld. En hij heeft een goede dribbel

Favoriete Club : Barcelona

Mooiste moment bij PSV: Mijn eerste goal voor PSV tegen Feyenoord. De wedstrijd tegen Zeeburgia waar ik de winnende doelpunt maakte was ook een mooie moment. Seizoen 2011-2012: Toen ik deze kleren kreeg.

29-03-2012, 16:33

Citaat door Skietzo_V5:
Heeft ie je geneukt ofso?
Grootste talent inesh grootste talent van uropa
Ik bedoelde ter wereld

PSV gaat uit van langer verblijf ‘beste jeugdspeler ter wereld’[/B

[B]Bakkali werd in een eerder stadium door Britse tabloids omschreven als beste jeugdspeler ter wereld en dat is PSV en Manchester City niet ontgaan. De Eindhovenaren hopen het pas vijftienjarige talent de komende jaren te behouden, maar de kapitaalkrachtige topclub uit Engeland wil daar graag een stokje voor steken. Marcel Brands is in ieder geval nergens bang voor.

“Wij onderhouden een uitstekend en regelmatig contact met de familie Bakkali. Wij kunnen gezien de leeftijd van Zakaria niets meer doen dan met zijn familie in gesprek blijven. Daar hebben we een speciaal contactpersoon voor aangesteld”, zo zegt de technisch directeur van PSV vol vertrouwen in het weekblad Voetbal International.

Bakkali werd recentelijk op de Nike Manchester Premier Cup 2011 uitgeroepen tot Speler van het Toernooi. De fans van PSV hoeven volgens Brands in ieder geval niet te vrezen voor een voortijdig vertrek, aangezien hij alles in het werk zal stellen om het talent langer in het shirt van PSV te houden. “Als Bakkali straks zestien is, zullen we hem een contract aanbieden”, zo vervolgt de sportbestuurder. “We gaan ervan uit dat hij bij ons blijft, die signalen hebben we in ieder geval opgevangen.” Bakkali speelt nu in de B1 van PSV.



29-03-2012, 16:33

Citaat door UrSuperior:
gaat inshallah een grote worden
!


Echt zo typerend.

29-03-2012, 16:35

Citaat door PSVamzy.:
Ik bedoelde ter wereld

PSV gaat uit van langer verblijf ‘beste jeugdspeler ter wereld’[/B

[B]Bakkali werd in een eerder stadium door Britse tabloids omschreven als beste jeugdspeler ter wereld en dat is PSV en Manchester City niet ontgaan. De Eindhovenaren hopen het pas vijftienjarige talent de komende jaren te behouden, maar de kapitaalkrachtige topclub uit Engeland wil daar graag een stokje voor steken. Marcel Brands is in ieder geval nergens bang voor.

“Wij onderhouden een uitstekend en regelmatig contact met de familie Bakkali. Wij kunnen gezien de leeftijd van Zakaria niets meer doen dan met zijn familie in gesprek blijven. Daar hebben we een speciaal contactpersoon voor aangesteld”, zo zegt de technisch directeur van PSV vol vertrouwen in het weekblad Voetbal International.

Bakkali werd recentelijk op de Nike Manchester Premier Cup 2011 uitgeroepen tot Speler van het Toernooi. De fans van PSV hoeven volgens Brands in ieder geval niet te vrezen voor een voortijdig vertrek, aangezien hij alles in het werk zal stellen om het talent langer in het shirt van PSV te houden. “Als Bakkali straks zestien is, zullen we hem een contract aanbieden”, zo vervolgt de sportbestuurder. “We gaan ervan uit dat hij bij ons blijft, die signalen hebben we in ieder geval opgevangen.” Bakkali speelt nu in de B1 van PSV.


Door een een krant wauw
Omschreven als beste jeugdspeler ter wereld weh weh

29-03-2012, 16:36



Citaat door Skietzo_V5:
Door een een krant wauw
Omschreven als beste jeugdspeler ter wereld weh weh
wacht maar eh skietzo , over paar jaar zie et zelf insallah

29-03-2012, 18:12

Citaat door Panerai:
Bakkali schijnt een nog grotere talent te zijn...
Nsha'Allah breken ze beide door.

1 van de grootste talenten ter wereld

29-03-2012, 18:15
Als ze maar een fractie hebben van de kwaliteiten van Manolev en Derijcke dan komt het helemaal goed!!

Pagina's : [1] 2 3