Bekijk volle/desktop versie : Verzorgster opgepakt voor bestelen bejaarden



Pagina's : [1] 2

29-03-2012, 14:53
De politie heeft maandag in Amsterdam een 37-jarige verzorgster opgepakt voor het bestelen van een hoogbejaarde bewoner van een verzorgingshuis.

Mogelijk heeft de vrouw meer ouderen bestolen. Dat laat de politie donderdag weten. De verzorgster werd opgepakt met geld van de 95-jarige vrouw op zak. De dochter van de bewoonster viel het op dat haar moeder, die zegt drie keer bestolen te zijn, telkens geld kwijtraakte nadat de verdachte langs was geweest. De locatiemanager van het verzorgingshuis in Zuidoost lichtte de politie in over de diefstallen. De politie doet nog onderzoek naar hoe de verzorgster in het bezit is gekomen van gouden sieraden die ze bij De Stadsbank van Lening te leen had gegeven. De vrouw zit vast.

(Novum)

29-03-2012, 14:57


Dat doe je toch niet?

Ze krijgt toch al betaald voor de job, waarom dan nog stelen

29-03-2012, 15:07

Citaat door Kendie:
Dat doe je toch niet?

Ze krijgt toch al betaald voor de job, waarom dan nog stelen
A) omdat extra gratis geld altijd welkom is
B) omdat het zo makkelijk was voor haar

29-03-2012, 15:16

Citaat door Disputatio:
A) omdat extra gratis geld altijd welkom is
B) omdat het zo makkelijk was voor haar
A) dan had zij moeten weten dat het op een gegeven moment op zou vallen, want een bejaarden tehuis is net als heel klein dorpje
B) Makkelijk, maar nu wel werkeloos en met een strafblad!


Ik heb als bijbaantje als oproepkracht gewerkt in een verzorginshuis. Ik durfde daar niet eens een koekje of chocolaatje van de mensjes aan te nemen. Soms wilde ze ook geld geven, maar daar moesten ze al helemaal niet mee aankomen. Stel je voor dat die opa of oma vergeten was dat hij/zij geld aan me heeft gegeven en denkt dat het gestolen is..... plus je krijgt er voor betaald en zij wonen daar, waarom zou je geld aan moeten nemen

29-03-2012, 15:19


wat moet je als 95 jarige nu met geld op zak, zo vraag je erom..
uitzetten wegens uitlokking

29-03-2012, 15:22

Citaat door Tunes27:
wat moet je als 95 jarige nu met geld op zak, zo vraag je erom..
uitzetten wegens uitlokking
Lok oma?!

29-03-2012, 15:27

Citaat door Redactie:
De politie heeft maandag in Amsterdam een 37-jarige verzorgster opgepakt voor het bestelen van een hoogbejaarde bewoner van een verzorgingshuis.

Mogelijk heeft de vrouw meer ouderen bestolen. Dat laat de politie donderdag weten. De verzorgster werd opgepakt met geld van de 95-jarige vrouw op zak. De dochter van de bewoonster viel het op dat haar moeder, die zegt drie keer bestolen te zijn, telkens geld kwijtraakte nadat de verdachte langs was geweest. De locatiemanager van het verzorgingshuis in Zuidoost lichtte de politie in over de diefstallen. De politie doet nog onderzoek naar hoe de verzorgster in het bezit is gekomen van gouden sieraden die ze bij De Stadsbank van Lening te leen had gegeven. De vrouw zit vast.

(Novum)
Vreemd, dat U alleen artikelen plaatst die naar Uw zinnen zijn.....................foei toch!!!!!!!!!!!

29-03-2012, 15:27

Citaat door adje:
Vreemd, dat U alleen artikelen plaatst die naar Uw zinnen zijn.....................foei toch!!!!!!!!!!!
wat babbel je tokkie?

29-03-2012, 15:28

Citaat door Kendie:
Lok oma?!
oma's stinkuh en adje t meest ...

29-03-2012, 15:33

Citaat door adje:
Vreemd, dat U alleen artikelen plaatst die naar Uw zinnen zijn.....................foei toch!!!!!!!!!!!
Nou jah, ik kan me herhinneren dat er een ooit een topper was met de mededeling dat er vanaf toen nieuwsartikelen werden geplaatst onder de naam ''redactie'''en dat zij geen bron hoeven te vermelden! Had het eerder gemeld ipv nu lopen zeiken!


Damn wat een goed geheugen heb ik toch! Ik verbaas mezelf er telkens mee

29-03-2012, 15:33

Citaat door Tunes27:
oma's stinkuh en adje t meest ...
Oma's en opa's zijn leuk.

Jammer dat ik ze niet meer heb

29-03-2012, 16:47
lok oma? hahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahaha

29-03-2012, 18:17



Citaat door Da3wahLilah:
lok oma? hahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahaha
Waar heb jij het nou weer over?

29-03-2012, 21:17
allahi koef elhawen

29-03-2012, 21:46
Gebeurd zoveel, is niet bij te houden hoe vaak.
Helaas


Pagina's : [1] 2