Bekijk volle/desktop versie : Dr. Ozzzzz.



Pagina's : [1] 2 3

29-03-2012, 00:27
[Wie kijkt er ook naar zijn programma?]



29-03-2012, 00:43


Hij is een turk

29-03-2012, 00:47

Citaat door Soumia_105:
Hij is een turk
Klopt. Mehmet Oz.

Best knap, voor een turk

29-03-2012, 00:49

Citaat door Dounia_A:
Klopt. Mehmet Oz.

Best knap, voor een turk
Hahaha nou heb wel mooiere turken gezien , alleen is hij getrouwd met een latina ipv met een turk

29-03-2012, 00:50


Geen volbloed Turk

Ik kijk het dagelijks, heel veel handige tips. En moet altijd lachen als hij weer mee doet met een dans/sport

29-03-2012, 00:55

Citaat door Cantara.:
Geen volbloed Turk

Ik kijk het dagelijks, heel veel handige tips. En moet altijd lachen als hij weer mee doet met een dans/sport
Ooh echt, wat dan?!

Mijn moeder denkt half amerikaans half turks

29-03-2012, 01:07

Citaat door Soumia_105:
Ooh echt, wat dan?!

Mijn moeder denkt half amerikaans half turks
Oh ik dacht ook half half, maar lees net zijn biografie. En ze zijn vanuit Turkije geëmigreerd naar Amerika. En hij is in Amerika geboren, maar wel Turks. Denk ik.

29-03-2012, 01:12
Ik moet altijd zo lachen om die vrouwen die gekozen worden om te assisteren. Helemaal happy

29-03-2012, 01:13

Citaat door Cantara.:
Oh ik dacht ook half half, maar lees net zijn biografie. En ze zijn vanuit Turkije geëmigreerd naar Amerika. En hij is in Amerika geboren, maar wel Turks. Denk ik.
hahaha een heel onderzoek

Trouwens de oprichter van Atlanta Records was ook een turk heel raar, vooral omdt dat echt zo'n swagplatenmaatschappij is

29-03-2012, 01:14
Ozz is mn mattie

29-03-2012, 01:18

Citaat door Noir_:
Ik moet altijd zo lachen om die vrouwen die gekozen worden om te assisteren. Helemaal happy
Ja leuk is dat he! Laatst een klein meisje. Cute


Citaat door Soumia_105:
hahaha een heel onderzoek

Trouwens de oprichter van Atlanta Records was ook een turk heel raar, vooral omdt dat echt zo'n swagplatenmaatschappij is
Ja was wel even benieuwd.


Citaat:
Mehmet Oz was born in Cleveland, Ohio, to Suna and Mustafa Öz of Muslim faith who had emigrated from Konya Province, Turkey.[2][3] Mustafa Öz was born in Bozkır, a small town in central Turkey. Mustafa Öz earned scholarships that allowed him to emigrate to the United States as a medical resident in 1955. Suna Öz (née Atabay) who comes from a wealthy İstanbul family is the daughter of a pharmacist with Shapsug descent on her mother's side.[3][4]
Oz was educated at Tower Hill School in Wilmington, Delaware. In 1982 he received his undergraduate degree from Harvard University.[5] In 1986 he obtained a joint MD and MBA degree from the University of Pennsylvania School of Medicine and The Wharton School.[6] He was awarded the Captain’s Athletic Award for leadership in college[7] and was Class President followed by President of the Student Body during medical school.[8]
Ja grappig is dat he!

Lovely pumps op je plaatje!

29-03-2012, 01:21

Citaat door Cantara.:
Ja leuk is dat he! Laatst een klein meisje. Cute



Ja was wel even benieuwd.



Ja grappig is dat he!

Lovely pumps op je plaatje!
Dankjewel, heb er lang naar moeten zoeken

29-03-2012, 01:22



Citaat door Soumia_105:
Dankjewel, heb er lang naar moeten zoeken
Zijn het echte Louboutins!

Prachtig meer kan ik niet zeggen.

29-03-2012, 01:24

Citaat door Cantara.:
Zijn het echte Louboutins!

Prachtig meer kan ik niet zeggen.
Ja , zo duur waren ze niet he, ik had ze namelijk vanuit Amerika besteld via school dan kom je veel goedkoper uit als in NL

Indd dat zijn ze

29-03-2012, 01:26

Citaat door Soumia_105:
Ja , zo duur waren ze niet he, ik had ze namelijk vanuit Amerika besteld via school dan kom je veel goedkoper uit als in NL

Indd dat zijn ze
Ja in Amerika is alles veel goedkoper, helaas kom je vaak ook duur uit vanwege verzendkosten! Maar bsaha!

Pagina's : [1] 2 3