Bekijk volle/desktop versie : Opmaken? Of gewoon naturel?



Pagina's : [1] 2 3

14-01-2003, 15:58
Waarom zijn de meisjes van tegenwoordig zoveel bezig met hun uiterlijk?????

IK bedoel als je wakker word dan ga je zoals gewoonlijk douchen, tandepoetsen, haren kammen.
Maar tegenwoordig zie je meiden die op en top zijn opgemaakt.
Waar halen zij toch die tijd vandaan.... weetje wel niet hoe lang dat duurt, al dat opmaak.
Voor wat? Voor wie?

Naturel is toch veel mooier......... ?!


14-01-2003, 16:00



Citaat:
Origineel gepost door marocmeisje
Waarom zijn de meisjes van tegenwoordig zoveel bezig met hun uiterlijk?????

IK bedoel als je wakker word dan ga je zoals gewoonlijk douchen, tandepoetsen, haren kammen.
Maar tegenwoordig zie je meiden die op en top zijn opgemaakt.
Waar halen zij toch die tijd vandaan.... weetje wel niet hoe lang dat duurt, al dat opmaak.
Voor wat? Voor wie?

Naturel is toch veel mooier......... ?!

Ieder zijn eigen wil en weg

14-01-2003, 16:01
ben ik helemaal mee eens....maar weet je wat ik gewoon niet begrijp....waar ze de tijd vandaan halen...wajamaa net een barbiepop naar school!! DOE FF NORMAAL!!!!! JE GAAT NAAR SCHOOL!!! en plus de jongens die ik ken vinden een meisje zonder make-up veel mooier....soooo

bubai
peace

14-01-2003, 16:02
ik maak me niet op als ik s' ochtend de deur uit ga, maar ik maak me juist op als ik thuis kom (alleen mijn ogen met Khol) voor mijn man en kleed ik me me leuk aan, ik vind dat verder niemand te genieten heeft van mijn uiterlijk

Liefs safia

14-01-2003, 16:05


Ja dat klopt xxxxxxxxx.....
Ieder zijn eigen wil en weg.....

14-01-2003, 16:05
ik doe weinig tot niets....mascara & lipgloss.....thats all...

14-01-2003, 16:06
Dit soort problemen hebben wij mannen niet. Moet je nagaan dat wij eigenlijk mooi van ons zelf zijn zonder dat we verf of plamuur hoeven te gebruiken. Dit geldt natuurlijk voor veel andere meiden ook (slijm slijm)

14-01-2003, 16:11
Ik zeg eerlijk.... als ik wakker word dan spring ik meteen onder de douche.... poets mijn tanden..... kam mijn haren..... mijn kleren, hoofddoek en vericht mijn gebed, dan pas ga ik naar beneden.... voor dat ik weg ga, sta ik nog even voor de spiegel doe mijn labbelo op.... kijk of alles goed zit en weg ben ik.
Ik heb absoluut geen tijd voor andere dingen, behalve mijn spullen nog bijelkaar zoeken en nog een broodje binnenwerken.


14-01-2003, 16:14

Citaat:
Origineel gepost door helleau
nee hoor jongens sjien er ook brak uit zonder iets in hun haar en als hun kapsels niet zitten zien ze er gelijk niet goed uit
je bent lief als je boos kijkt

14-01-2003, 16:20

Citaat:
Origineel gepost door helleau
ik ben sowieso lief, en wie sjegt dat ik boos kijk
Dat rode koppie zegt genoeg lijkt mij

14-01-2003, 16:21
en nu ??? wat wil je hiermee bereiken ???

14-01-2003, 16:22

Citaat:
Origineel gepost door marocmeisje
Waarom zijn de meisjes van tegenwoordig zoveel bezig met hun uiterlijk?????

IK bedoel als je wakker word dan ga je zoals gewoonlijk douchen, tandepoetsen, haren kammen.
Maar tegenwoordig zie je meiden die op en top zijn opgemaakt.
Waar halen zij toch die tijd vandaan.... weetje wel niet hoe lang dat duurt, al dat opmaak.
Voor wat? Voor wie?

Naturel is toch veel mooier......... ?!

Naturel is inderdaad veeeeeeeeeeeeel mooier

14-01-2003, 16:23



Citaat:
Origineel gepost door Safia21
ik maak me niet op als ik s' ochtend de deur uit ga, maar ik maak me juist op als ik thuis kom (alleen mijn ogen met Khol) voor mijn man en kleed ik me me leuk aan, ik vind dat verder niemand te genieten heeft van mijn uiterlijk

Liefs safia
Aaaaaah dat is lief van jou. Jouw man mag zich gelukkig prijzen :verliefd:

14-01-2003, 16:25
khol doe ik op, meer niet

14-01-2003, 16:27

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Aaaaaah dat is lief van jou. Jouw man mag zich gelukkig prijzen :verliefd:
Dat is niet alleen maar lief Najib, maar dat is hoe het hoort! en ja mijn man is heel gelukkig met mij

Pagina's : [1] 2 3