Bekijk volle/desktop versie : Informatie vervoer van/naar Marokko



27-03-2012, 22:18
Beste lezers,

Gisteren heb ik een bericht geplaatst over Transport Saada. Via pm kreeg ik een aantal terechte vragen.
Met dit bericht wil ik jullie graag voorzien van wat algemene informatie.

Transport Saada is in samenwerking met Supermarkt Saada te Den Haag tot stand gekomen. Dit betekent dat wij niet alleen winkelend publiek een plezier willen doen, maar ook betrouwbaar en betaalbaar goederentransport van en naar Marokko aanbieden. Het feit dat wij een supermarkt hebben zal een geruststelling zijn voor degene die nare herinneringen hebben met mensen die hun afspraken niet nakomen, we zijn namelijk altijd bereikbaar.

Wij rekenen 2 euro per te vervoeren kilogram in tassen of dozen. We hebben ook ervaring met het transporteren van bijvoorbeeld vaatwassers, koelkasten, ovens en slaapkamers. Wij laden de goederen op een professionele wijze in. Zo beschermen wij de goederen met rubberen strips en met spanningsbanden houden wij de goederen bij elkaar.

Wij rijden door heel Nederland om uw goederen op te halen. Tevens rijden wij door heel Marokko om uw goederen af te leveren. En andersom natuurlijk. Ons eerstvolgende vertrek naar Marokko staat gepland op 8 april a.s. U kunt erop rekenen dat wij om de twee weken reizen.

U kunt ons uw contactgegevens mailen als u nog vragen heeft, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,

Transport Saada

28-03-2012, 10:12


wat zijn de kosten voor een brommer naar OZZ