Bekijk volle/desktop versie : Ongelukkig



14-01-2003, 15:16
Hallo Allemaal


Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen toch voel ik me soms heel ongelukkig,,
Ik heb onwijs lieve gezonde ouders, broers en zus, ik heb elhamdoeliallah bijna alles wat mijn hartje begeerd ik ben gezond, heb een top baantje, heb een mooie auto maar toch voel ik me soms heel ongelukkig...

Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie voelen jullie je soms ongelukkig??

IK lees graag jullie reacties..

Groetjes San

14-01-2003, 15:19


tja.....in het leven heb je ups en downs......ik heb er ook soms last van

14-01-2003, 15:20

14-01-2003, 15:21
Dat zijn nou eenmaal menselijke trekjes denk ik.... heeft iedereen wel eens.... gewoon ff easy doen... en dan gaat t vanzelf over!

14-01-2003, 15:54


Het ligt denk ik ook aan de tijd van het jaar. In de zomer ben je ook veel vrolijker. Gewoon je rust pakken en relaxen dan komt het wel goed. Thallay

14-01-2003, 16:02
Hallo Allemaal

Bedankt allemaal voor jullie reacties..


Groetjes San

14-01-2003, 16:04
hahahahah hotsand

Mischien mis ik een man,,,, hahahahaha
en zal een man mij gelukkig kunnen maken?

Groetjes San

14-01-2003, 16:14

Citaat:
Origineel gepost door Sanae@23
hahahahah hotsand

Mischien mis ik een man,,,, hahahahaha
en zal een man mij gelukkig kunnen maken?

Groetjes San
Lieverd,

Een man kan een bepaalde betekenis in je leven hebben en bijdragen aan je gelukkigheid. Echter zul je altijd primair naar innerlijk geluk moeten streven alvorens je je tentakels in de mannewereld legt. Zelfverzekerdheid, zelfvertrouwen, vasdtberadenheid en doorzettinsvermogen zullen je leven verijken, een man is er om al deze dingen mee te delen.

Maar als je er een zoekt. Ik sta altijd open voor avances!!

14-01-2003, 16:26
Ga maar trouwen
Geen relatie he

15-01-2003, 09:18
Hallo Allemaal

Dank jullie wel voor jullie reacties..

Hotsand & Najib:
Ik wil zeker geen relatie,, maar het gevaar van deze tijd is dat je het nooit weet met de jongens van tegenwoordig.. en het idee dat ik moet gaan trouwen maakt me juist bang,,, dat ik alleen maar ongelukkig zou worden,,, ik wil ook een lief iemand die me begrijpt de vraag is alleen waar vind je die en bestaan die wel???


Nogmaals bedankt voor jullie reacties

Groetjes San

15-01-2003, 09:29
dat is normaal denk ik. want ik heb het ook altijd. jij bent niet de enige meid.

15-01-2003, 10:54
salaam allemaal,

sanae ik had een vraagje......

bid je wel sanae????? doe je wel iets voor je geloof????


ik vraag dit, omdat ik zelf ervaren heb waar je nu meezit.....ik heb met mijn moeder erover gepraat en weet je wat ze zei?????

nou ze zei:"dat is alleen omdat je niet bid....als je niet bid dan mis je iets, iets in jou hart, het voelt als een leegte dat niet opgevuld kan worden, alleen als je begint te bidden en je gaat meer over geloof lezen vragen of wat dan ook verandert die ongelukkigheid naar geluk en je zult dan altijd vrolijk zijn....en je zult dan ook alles krijgen wat je wilt...."
dit is wat ze zei kort samengevat...

en weet je ze had helemaal gelijk....ik begon te bidden ik heb me meer in mijn geloof verdiept en nu voel ik helemaal happy........

tenminste dit was mijn ervaring......

trouwens je hoeft niet ongelukkig te zijn als je geen man hebt.....tenzij je zo'n meisje bent dat eigenlijk wel een man wilt.......er zijn mannen die hartstikke lief en aardig zijn...alleen moet je goed zoeken....dus ik hoop voor je dat je de man van je leven vindt.....

nou genoeg gepraat....en succes.....

beslama

15-01-2003, 11:44



15-01-2003, 12:16
Hai fatoucha_k

Dank je wel voor je reactie,
En Nu antwoord op je vraag of ik bid: Ja ik bid wel al sinds mijn 12de elhamdoelillah dus dat niet z'n probleem,, ik begrijp je ook heel goed wat je bedoeld, dat heb ik ook als ik bid dan voel ik me gelijk een stuk beter,,
Ik ben zeker geen meisje die denk van ik moet nu trouwen en een vent in mijn leven hebben,, Ik denk niet dat ik dat een man mij gelukkig zou maken ik bedoel ik wil eerst zelf gelukkig zijn voordat ik aan man begin,, ik moet me zelf niet voor de gek houden en weg lopen van mijn gedachten en mijn gevoel ,, Snapie,

Groetjes San

15-01-2003, 12:22
Salaam Sanae,

Ik kan je momenteel maar 1 ding aanraden: Verdiep je in je geloof. Ik neem aan dat je moslima bent. Het is echt heerlijk om elke dag de kans te krijgen om je dank te betuigen aan Allah soubhana wata3ala.

Geniet van al het moois om je heen
Doe doe3aat en gebruik het bidden als spreekbuis tot allah swt
wees elke dag dankbaar voor wat je hebt en zeg soubhannallah
geniet van de warmte en liefde die je ontvangt van dierbaren
ga niet denken aan wat je niet hebt of wat je moet hebben
weet dat er 1 iemand is, allah swt die altijd bij ons is als we Hem nodig hebben
neem het leven dag voor dag, en denk niet na over later