Bekijk volle/desktop versie : wanneer beginnen aan een tweede kindje?



26-03-2012, 13:09
We willen graag een tweede kindje,

we hebben nu al een hele leuk zoon elhamdoulillah (1.5 jaar)

en er kruipt alweer zo een gevoel van een tweede kindje

maar ook een gevoel dat we nog even moeten wachten

hoe denken jullie erover?

26-03-2012, 13:38


Tussen mijn dochter en zoontje zit 2,5 jaar precies.. Voor ons was dat echt ideaal. Ik zat niet met een tweeling buggy en mijn dochter was al zindelijk enz. Heb het totaal niet als zwaar ervaren. Nu ben ik zwanger van de derde en zijn ze 6 en 4 elhamdoelilah

26-03-2012, 14:31
tussen mijn dochtertjes zit er 3,5 half jaar tussen en bezig voor de derde die van zijn nu 9 en 6

26-03-2012, 14:41

Citaat door ProudMommy:
Tussen mijn dochter en zoontje zit 2,5 jaar precies.. Voor ons was dat echt ideaal. Ik zat niet met een tweeling buggy en mijn dochter was al zindelijk enz. Heb het totaal niet als zwaar ervaren. Nu ben ik zwanger van de derde en zijn ze 6 en 4 elhamdoelilah
ja, ik denk dat ik ook zou moeten wachten tot de eerste zindelijk is, en iets meer zelfstandiger dan nu.

moeilijk hoor zo een beslissing

maar zo een kleintje erbij nu, dan zouden ze weer met elkaar kunnen spelen als soortige leeftijdsgenoten

26-03-2012, 17:17


Mijn kindjes schelen 2 jaar en heb het ook niet als zwaar ervaren.. mijn kids zijn elkaars beste maatjes terwijl ik eerst wel heel bang was dat ik een jaloers dochtertje zou hebben maar ze is zo lief en beschermend voor haar broertje..

En wanneer je er 2 achter elkaar hebt, kun je lekker een paar jaar een pauze inlassen..