Bekijk volle/desktop versie : Meiden....... Vinden jullie ook niet dat jullie te veel vragen van je man???



Pagina's : 1 [2] 3

07-05-2008, 17:10

Citaat door Soufiane_A:
,



ali ilegali in belgie

07-05-2008, 17:15



Citaat door labello:
ali ilegali in belgie



07-05-2008, 17:54
Soufiane heb je nou een topic van 2002 naar boven gehaald?

07-05-2008, 18:13

Citaat door PointOfView:
Soufiane heb je nou een topic van 2002 naar boven gehaald?


Af en toe, doe ik dat. Om eigenlijk de mentaliteit van AMPER vijf of zes jaar geleden te vergelijken met die van vandaag.

Het is telkens als of het 27 jaar geleden is, als je naar het verschil kijkt ...

07-05-2008, 18:18



Citaat door MissLovePeace:
Hey girls jullie verwachten wel erg veel van een man vinden jullie ook niet??

Hij moet werken, huishouden doen, koken, luiers verschonen, op tijd thuis komen enz.

Hij moet je elke week een keer uit vragen en hij mag niet teveel met zijn vrienden zijn.

Hij moet je altijd troosten als je verdrietig bent en hij mag maar 1 uurtje per week voetbal kijken.

Hij mag niet klagen over je als je teveel geld uitgeeft.

Hij moet er altijd knap uitzien en hij mag geen sokken laten slingeren.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

TIP: Verwacht niet teveel, anders ben je hem kwijt en zitten je kinderen straks zonder vader.

De belangrijkste eisen die je WEL moet stellen zijn: hij moet 5 x per dag bidden, hij moet de kost verdienen en hij moet respect voor jou en je familie hebben.
Veel liefs


ik ken vrouwen die doen alles voor hun mannen, toch zijn die mannen deur uit, of ze gaan vreemd ...

daar geef ik je groot lijk ...

07-05-2008, 18:23

Citaat door Soufiane_A:
Af en toe, doe ik dat. Om eigenlijk de mentaliteit van AMPER vijf of zes jaar geleden te vergelijken met die van vandaag.

Het is telkens als of het 27 jaar geleden is, als je naar het verschil kijkt ...


Hierin heb je wel gelijk. het lijk of in 5 jaar een hele generatieverschil zit. Ik merk het heel erg wanneer ik met de wat jongere Marokkanen op het werk omga/ praat. Ik lijkt dan echt een oma in vergelijkking met ze

07-05-2008, 18:30

Citaat door PointOfView:
Hierin heb je wel gelijk. het lijk of in 5 jaar een hele generatieverschil zit. Ik merk het heel erg wanneer ik met de wat jongere Marokkanen op het werk omga/ praat. Ik lijkt dan echt een oma in vergelijkking met ze


Liever een Jieda dan ....

07-05-2008, 22:02

Citaat door MissLovePeace:
Hey girls jullie verwachten wel erg veel van een man vinden jullie ook niet??

Hij moet werken, huishouden doen, koken, luiers verschonen, op tijd thuis komen enz.

Hij moet je elke week een keer uit vragen en hij mag niet teveel met zijn vrienden zijn.

Hij moet je altijd troosten als je verdrietig bent en hij mag maar 1 uurtje per week voetbal kijken.

Hij mag niet klagen over je als je teveel geld uitgeeft.

Hij moet er altijd knap uitzien en hij mag geen sokken laten slingeren.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

TIP: Verwacht niet teveel, anders ben je hem kwijt en zitten je kinderen straks zonder vader.

De belangrijkste eisen die je WEL moet stellen zijn: hij moet 5 x per dag bidden, hij moet de kost verdienen en hij moet respect voor jou en je familie hebben.

Veel liefs

sorry wat dacht je van anders om meid echt je kraait onzin uit en wedden dat jij nog niet getrouwd bent.

08-05-2008, 09:32

Citaat door Soufiane_A:
Ok.




heey maar wat doe jij daar ... wonen werken of wat, en volgens mijn info spreken ze daar alleenmaar frans of ni

08-05-2008, 09:57

Citaat door MissLovePeace:
Hey girls jullie verwachten wel erg veel van een man vinden jullie ook niet??

Hij moet werken, huishouden doen, koken, luiers verschonen, op tijd thuis komen enz.

Hij moet je elke week een keer uit vragen en hij mag niet teveel met zijn vrienden zijn.

Hij moet je altijd troosten als je verdrietig bent en hij mag maar 1 uurtje per week voetbal kijken.

Hij mag niet klagen over je als je teveel geld uitgeeft.

Hij moet er altijd knap uitzien en hij mag geen sokken laten slingeren.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

TIP: Verwacht niet teveel, anders ben je hem kwijt en zitten je kinderen straks zonder vader.

De belangrijkste eisen die je WEL moet stellen zijn: hij moet 5 x per dag bidden, hij moet de kost verdienen en hij moet respect voor jou en je familie hebben.

Veel liefs




Hele normale eisen toch

08-05-2008, 10:05
De laatste merk ik dat vele vrouwen inderdaad van alles van hun man verwachten. Vroeger was het gewoon manlief werkt en komt thuis en zijn vrouwtje heeft alles in huis klaar (schoongemaakt, mooi gekleed, eten klaar). Maar nu is het omgekeerd. Vrouw is weg hele dag, huis is niet schoon en manlief moet zijn eigen eten nog maken.

Vele vrouwen schenden het eer van de man. Ze nemen hun waarde niet serieus. Laat een man zien dat hij een man is, ga niet met hem in discussie en maak geen ruzie om niks. Probeer hem lief te hebben in voor en tegenspoed. En uiteraard vrouwen hebben ook hun eer en waarde, maar ga jezelf niet hoger dan je man werpen want daar kunnen lange ruzies van ontstaan!

08-05-2008, 11:47

Citaat door labello:
heey maar wat doe jij daar ... wonen werken of wat, en volgens mijn info spreken ze daar alleenmaar frans of ni


Frans en Berbers ...

Wat ik hier doe ? Ik leer hen Nederlands ...

08-05-2008, 11:48



Citaat door Nowa:
De laatste merk ik dat vele vrouwen inderdaad van alles van hun man verwachten. Vroeger was het gewoon manlief werkt en komt thuis en zijn vrouwtje heeft alles in huis klaar (schoongemaakt, mooi gekleed, eten klaar). Maar nu is het omgekeerd. Vrouw is weg hele dag, huis is niet schoon en manlief moet zijn eigen eten nog maken.

Vele vrouwen schenden het eer van de man. Ze nemen hun waarde niet serieus. Laat een man zien dat hij een man is, ga niet met hem in discussie en maak geen ruzie om niks. Probeer hem lief te hebben in voor en tegenspoed. En uiteraard vrouwen hebben ook hun eer en waarde, maar ga jezelf niet hoger dan je man werpen want daar kunnen lange ruzies van ontstaan!



08-05-2008, 13:56

Citaat door iman26:
Hele normale eisen toch


Hoe gaat het met je huwelijk, Iman?

08-05-2008, 14:02
ik heb helemaal geen moeilijke eisen, wel dat hij af en toe moet oppassen op de kinderen als het niet anders kan en dat mijn dochter naar buiten brengt om te fietsen of zo.

want dit doe ik voor hem.

ik kook zijn eten, was zijn kleren , doe de booschappen, zorg voor de kinderen, , shop bijna nooit, zeur bijna nooit, en geef hem aandacht als ik niet te moe ben :-)), want ja ik werk namelijk 3 dagen.

mijn mannetje is dik tevreden hoor

Pagina's : 1 [2] 3