Bekijk volle/desktop versie : Ik wil een LEBSA/TAKSHITA huren omgeving ROOSENDAAL/BREDA/BERGEN OP ZOOM of AMSTERDAM



26-03-2012, 11:39
titel is duidelijk. voor een bruiloft wil ik een praaaachtige lebsa huren, het liefst omgeving roosendaal, breda of bergen op zoom. maar ook in amsterdam ben ik heeel soms te vinden.
gelieve je informatie te pmen of hier te plaatsen of foto's van je jurken en prijzen

26-03-2012, 11:59


el jawhara heeft helemooie jurken en is omgeving breda neem anders een kijkje op d`r facebook iets met El Jawhara

26-03-2012, 17:58
ok thanks!

als iemand nog lbasie heeft met sari stof of wat er op lijkt dan hoor ik het graag

26-03-2012, 18:03
Ik kom wel uit utrecht


26-03-2012, 18:16


ik zie geen foto's op je site, alleen 1 witte. zou je het naar me toe kunnen pmen ?

26-03-2012, 19:06
Verhuur van echte HAUTE COUTURE MAROCAINE jurken! (dus hoogwaardige kwaliteit in stof en ambacht, zoals sfifa sqalli lhor, 3aqaads (bij andere 'zaakjes'zie je dat zelden), zwaq m3allem, steentjes/parels,....... Alles is handgemaakt en handbewerkt.

Wie van elegantie, chique, klasse, modern en daarnaast ook van kwaliteit en hoogwaardige marokkaanse AMBACHT houdt?....

Check voor n impressie mijnalbum.nl typ MAJESTIC CAFTAN in. Zit ook op FACEBOOK!
http://www.mijnalbum.nl/Album-ISV7VZP7-Foto's-van-Feesten-Bruiloft.html
Je zult in een van de jurken van MAJESTIC CAFTAN er verbluffend uitzien op n feest!

GEGARANDEERD dat je de show steelt met deze jurken en gegarandeerd dat je veeeeel complimentjes zult krijgen.

En voor deze hoogwaardige kwaliteit in stof, ambacht en stijl is de verhuurprijs zeer aantrekkelijk!

26-03-2012, 19:10
Bergen op zoom is n mogelijkheid, maar dan dienen we t ruim vantevoren te weten!