Bekijk volle/desktop versie : Identiteit, wat is dat eigenlijk?

26-03-2012, 10:15
Beste mensen, Ik heb een vraag/verzoek. Voor mijn studie Multiculturalisme aan de Universiteit Utrecht doe ik onderzoek naar de identiteitsbeleving van Marokkaanse-Nederlanders/ Marokkanen in Nederland/ Nederlanders met Marokkaanse roots (afhankelijk van hoe men dit zelf ziet ). Ik zou hierbij jullie hulp goed kunnen gebruiken, en zou graag willen weten hoe jullie je identiteit zelf zien. Wie ben je, waar zie je jouw toekomst, welke rol spelen Marokko, Nederland, media, religie, vrienden, werk en taal voor jou? Of zijn er juist weer hele andere dingen die jouw identiteit bepalen? Waar voel je je echt thuis, en waar kom je liever niet? En waarom zie je dit zo?

Discussie mag!

Ik hoop dat er mensen zijn die hier iets over kwijt willen!
Alvast bedankt!

02-04-2012, 18:49

67 keer bekeken, maar geen reacties Jammer!! Onderzoeksmoe, gewoon geen zin om te reageren of gewoon geen mening hierover?

02-04-2012, 18:53
De mensen die hier komen in dit hoekje komen om te grappen en grollen, je zit dus verkeerd

02-04-2012, 18:57
Ah! is dat het, dan zit ik inderdaad verkeerd is best een serieuze zaak dit namelijk. ;D
Tips waar ik dan mijn topic zou kunnen plaatsen? Ben hier namelijk nog niet zo lang lid...

02-04-2012, 19:01

Mijn advies zou zijn, log uit en doe alsof je dit forum nooit hebt gezien

Als je het toch een keer wil proberen is TheeLounge wel een optie maar daar is het heel rustig dus je moet je topic blijven uppen

02-04-2012, 19:08
hahaha, nou ik geef niet zo snel op dus uit loggen, nahhh. maar thanks voor de tips...

04-04-2012, 19:45
idd onderzoeksmoe.
heb meegedaan met zo een onderzoek, nooit wat van gehoord terwijl dat wel is beloofd