Bekijk volle/desktop versie : Het is lekker weer en de mooie autos komen naar buiten?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-03-2012, 09:31
willen alle mensen met hun "zomerauto"

mij hun theorie uitleggen... zowel jongens als meisjes...

ik werk en studeer mezelf het hele jaar de pleuris en ben zo blij met mijn nieuwe fiets, dan hoef ik niet dat hele eind onder een of andere zwetende oksel van een of andere hard werkende hollander...


maar ik was dus laatst buiten (wederom weer op mijn fiets) en ik zie allemaal dikke wagens??? ik wil echt jullie theorie weten... want ik denk dat ik iets niet goed doe?

en ik vraag me ook wat af... kijk in de winter zie je mij nooit fietsen gewoon omdat ik het dan te koud heb... ja dan jat ik nog wel eens een auto van een familielid of iets.... maar, hoe zit dat met autos? waarom zie je in de winter alleen maar autos van het jaar 2000 of eerder... zelfs bij wegmisbruikers valt het me op! is het mooi weer? zie je mooie autos is het vies weer? zie je van die rare bakken...



EXPLAIN TO THE ZEMMITA!

26-03-2012, 09:35


Gaat puur om de aandacht denk ik. Als het warm is word men wat losser denk ik en gaat sneller aandacht zoeken van het andere geslacht. En ja je hebt van die hopeloze gevallen die gevoelig zijn voor een mooie auto die 9 vd 10 keer niet eens van de bestuurder zelf is.
In de winter zit iedereen binnen dus dan kunnen ze aan niemand die gehuurde auto showen denk ik. Gaat gewoon om opvallen, hopeloos aandacht zoeken en kutjes scoren.

26-03-2012, 09:40
Gehuurd? Van werk? Drugsdealers. Enkele die er echt voor werken..
Ik ben al blij als er een plekje voor mij is in de trein of tram.

26-03-2012, 09:45
Puur om the showen, ze kicken op die aandacht van de mensen die kijken.

26-03-2012, 09:46



Citaat door Jibrael:
Puur om the showen, ze kicken op die aandacht van de mensen die kijken.
Dat is haar vraag niet. Haar vraag is; hoe komen ze aan die auto's? En waarom halen ze deze tevoorschijn in de zomer?

26-03-2012, 09:50
Hele jaar in de garage, dan hoeven ze de auto ook niet te onderhouden. 2 maanden van de zomer komt die uit de garage. Een dure auto kopen is niet moeilijk. Je bent pas een grote jongen als je het hele jaar een mooie wagen hebt waar je eerlijk voor hebt gewerkt.

26-03-2012, 09:53

Citaat door Teglelet:
Dat is haar vraag niet. Haar vraag is; hoe komen ze aan die auto's? En waarom halen ze deze tevoorschijn in de zomer?
Hard werken voor je centen of illegale praktijken wie weet.

26-03-2012, 10:04
in de zomer haal ik ook pas mijn mooie dure fiets uit de garage.
in de winter fiets ik op ene oude roestfiets...in de zomer show ik emt mijn stoere Koga Miyata!

26-03-2012, 10:05

Citaat door Effe_serieus:
in de zomer haal ik ook pas mijn mooie dure fiets uit de garage.
in de winter fiets ik op ene oude roestfiets...in de zomer show ik emt mijn stoere Koga Miyata!
Als jij in de zomer jouw Koga Miyata tevoorschijn haalt, vraag ik me af hoe lelijk jou winter fiets dan is.

26-03-2012, 10:05

Citaat door Effe_serieus:
in de zomer haal ik ook pas mijn mooie dure fiets uit de garage.
in de winter fiets ik op ene oude roestfiets...in de zomer show ik emt mijn stoere Koga Miyata!
zeg erbij hoeveel versnellingen die heeft, dan is het nog stoerder En zeg wel dat je een bagagedrager hebt

26-03-2012, 10:09

Citaat door Teglelet:
Als jij in de zomer jouw Koga Miyata tevoorschijn haalt, vraag ik me af hoe lelijk jou winter fiets dan is.


maqar wat ik niet snap..waarom zou je dat je zelf afvragen dan?

maar als antwoord op je vraag: hij is even lelijk als jij!


(heeel mooi dus)



Citaat door ra_bo:
zeg erbij hoeveel versnellingen die heeft, dan is het nog stoerder En zeg wel dat je een bagagedrager hebt
hij heeft 8 versnellingen empowered By Nexus, een superlicht bagagedrager, geintegreerde naafdynamo, geintegreerde verlichting in de spatborden, gesloten kettingkast, boord coiomputer, etc etc

26-03-2012, 10:10

Citaat door Effe_serieus:
maqar wat ik niet snap..waarom zou je dat je zelf afvragen dan?

maar als antwoord op je vraag: hij is even lelijk als jij!


(heeel mooi dus)




hij heeft 8 versnellingen empowered By Nexus, een superlicht bagagedrager, geintegreerde naafdynamo, geintegreerde verlichting in de spatborden, gesloten kettingkast, boord coiomputer, etc etc
vergeet niet te vermelden dat hij is ingevoerd

26-03-2012, 10:13



Citaat door Effe_serieus:
maqar wat ik niet snap..waarom zou je dat je zelf afvragen dan?

maar als antwoord op je vraag: hij is even lelijk als jij!


(heeel mooi dus)




hij heeft 8 versnellingen empowered By Nexus, een superlicht bagagedrager, geintegreerde naafdynamo, geintegreerde verlichting in de spatborden, gesloten kettingkast, boord coiomputer, etc etc
Waarom ik me dat afvraag? Ik wist niet wat een Koga Miyata was, dus ik heb maar ff zitten googlen. En god wat zijn die dingen lelijk. Ik loop nog liever 30 km in de sneeuw ( en ik haat sneeuw, ken je nagaan) dan dat ik op zo een ding moet gaan zitten.

Jij weet niet hoe mooi of lelijk ik ben.

26-03-2012, 10:14

Citaat door ra_bo:
vergeet niet te vermelden dat hij is ingevoerd
nee niets ingevoerd! direct bij de officiele dealer

betaald met 3 verlofdagen en 450 euro uit eigen zak omdat maximaal 739 euro uit fietsplan van de werkgever mag komen

26-03-2012, 10:14

Citaat door Teglelet:
Waarom ik me dat afvraag? Ik wist niet wat een Koga Miyata was, dus ik heb maar ff zitten googlen. En god wat zijn die dingen lelijk. Ik loop nog liever 30 km in de sneeuw ( en ik haat sneeuw, ken je nagaan) dan dat ik op zo een ding moet gaan zitten.

Jij weet niet hoe mooi of lelijk ik ben.
Pak gewoon je pa's gazelle en je komt overal.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6