Bekijk volle/desktop versie : privezwembad Bellavita



25-03-2012, 13:08
Salam alikom,

Ik vroeg me het volgende af:
Ik hoorde laatst dat sommige prive zwembaden stiekem onzichtbare camera's plaatsen (voor veiligheid zogenaamd).
Nu vroeg ik me af of dat klopt, en of iemand toevallig weet hoe het wat dat betreft zit met Sauna Bellavita te Zoetermeer?

Zo iets zou ik verschrikkelijk vinden.

SHokraan

25-03-2012, 16:49


Dat lijkt me stug.. Zij zijn verplicht dit aan de klanten te melden.

06-04-2012, 22:15
Wettelijk mag dat niet, enkel aan de inkom mogen ze dat doen.

07-04-2012, 12:56
Okay; Dus juridisch gezien lopenze zware risico, mochten ze dat doen en gepakt worden.

07-04-2012, 19:46


Dat water is sowieso vies. Je weet niet wat daar allemaal in drijft van mensen die daar weet ik veel wat hebben lopen doen.

En vanuit juridisch oogpunt moet je ook maar kijken of het islamitisch aanvaardbaar is om in het water van de ongelovigen te zwemmen, dat twijfelachtig is op het gebied van reinheid.

08-04-2012, 22:58

Citaat door RaiseUp:
Dat water is sowieso vies. Je weet niet wat daar allemaal in drijft van mensen die daar weet ik veel wat hebben lopen doen.

En vanuit juridisch oogpunt moet je ook maar kijken of het islamitisch aanvaardbaar is om in het water van de ongelovigen te zwemmen, dat twijfelachtig is op het gebied van reinheid.
Vanuit juridisch oogpunt is het toch ook wel erg interessant te bekijken of het aanvaardbaar is om in een privézwembad exclusief voor gelovigen te zwemmen, die zwemmen vast alleen maar nadat ze ghusl hebben gedaan en laten het water vast nog reiner achter dan ze het aantroffen.