Bekijk volle/desktop versie : Denise Mulder wereldkampioene strippen



Pagina's : [1] 2

26-11-2004, 10:04
Bron: NU.nl
Gepubliceerd: donderdag 25 november 2004 @ 20:50
Dymphy had ons via de nieuws-submit te melden:

Denise Mulder heeft tijdens de Miss Nude World verkiezing in het Amerikaanse DeSoto de hoogste titel in het paaldansen en striptease behaald. De verkiezingen worden ook wel de 'Superbowl of Stripping' genoemd. Om 2 uur 's nachts werd de Nederlandse officieel Miss Nude World 2005.

De verwachte winnares van de kampioenschappen, Savanna Starr, kwam met een truck vol met special effects, een aantal roadies en een managementteam aanzetten. Denise Mulder zelf stapte tien uur van tevoren met twee koffers uit het vliegtuig, maar wist toch een betere indruk achter te laten.

Denise Mulder werd in 2003 al wereldkampioene paaldansen in het Amerikaanse Des Moines. In 2002 mocht ze zich ook al Miss Striptease Nederland noemen.


26-11-2004, 10:05


wow...

Wereldkampioene "geen zelfrespect".

26-11-2004, 10:06
En dit kan weer wel in NederlandMaar als een vrouw zich bedekt dan is dat een probleem. Echt sommige mensen zou ik nooit begrijpen...

26-11-2004, 10:07
Hier moeten we juist allemaal als Nederlanders trots op zijn, hebben we tenminste nog ergens de Amerikanen in verslagen!

26-11-2004, 10:08



Citaat door Wael_progressiv:
Hier moeten we juist allemaal als Nederlanders trots op zijn, hebben we tenminste nog ergens de Amerikanen in verslagen!
Wees er maar trots op inderdaad, je moet toch ergens trots op kunnen zijn he....

26-11-2004, 10:11

Citaat door Rapunzel:
En dus mag jij er met je vieze poten aanzitten?
zelf·res·pect (het ~)
1 achting, eerbied voor zichzelf

Dit heeft de dame in kwestie dus niet...



p.s gelieve een cursus "begrijpend lezen" te bestellen bij de Teleac voor je de volgende keer weer iets post..

26-11-2004, 10:11

Citaat door Barcelona:
Zo te zien behoor je nogal lenig te zijn...En als je weet dat Nederlanders in het algemeen zo lenig zijn als een ijzeren plaat dan verbaast het mij eerder
barca
Misschien is ze wel half Chinese!

26-11-2004, 10:14

Citaat door Barcelona:
Ik heb ooit een reportage over haar gezien...het is een, zoals appie666 dat altijd netjes verwoord, echte kaaskop!
Barca
En..heb je de reportage afgekeken of heb je gelijk doorgezapt naar de EO?

26-11-2004, 10:16

Citaat door Barcelona:
Ik heb ooit een reportage over haar gezien...het is een, zoals appie666 dat altijd netjes verwoord, echte kaaskop!
Barca
Moderator ?

26-11-2004, 10:19

Citaat door Fong_Hueng:
zelf·res·pect (het ~)
1 achting, eerbied voor zichzelf

Dit heeft de dame in kwestie dus niet...



p.s gelieve een cursus "begrijpend lezen" te bestellen bij de Teleac voor je de volgende keer weer iets post..
Ach zoals Jezus ooit adviseerde: "gebruik je talenten ten volle", en dat bijbelse advies heeft Mw. Mulder duidelijk niet in de wild geslagen!

26-11-2004, 10:19

Citaat door Rapunzel:
Ik begrijp jou met je gelul over respect. Jij moet netjes van haar en andere vrouwen afblijven, hoeveel jeuk je ook hebt.
Ik zal even neerdalen naar jou niveau...


26-11-2004, 10:20

Citaat door Elberfeld:
Ach zoals Jezus ooit adviseerde: "gebruik je talenten ten volle", en dat bijbelse advies heeft Mw. Mulder duiselijk niet in de wild geslagen!
Zou je blij zijn als bijvoorbeeld je moeder of dochter besloot om te gaan strippen ?

26-11-2004, 10:22



Citaat door Barcelona:
was maar een grapje
Barca
Hehe , duidelijk . mag ik ook 1 keer per maand een beetje stangen ?

26-11-2004, 10:28

Citaat door Barcelona:
stangen?? .confused: je bedoelt palen nou vooruit!
Barca
Palen??? Gatverdamme zeg!

26-11-2004, 10:32

Citaat door Fong_Hueng:
Zou je blij zijn als bijvoorbeeld je moeder of dochter besloot om te gaan strippen ?
Nee. Mijn moeder heeft er geen talent voor, en als mijn dochter later net zo hoekig beweegt als ik en mijn vriendin samen, zou ik het haar ten stelligste afraden.

Zoals ik al zei: je moet de talenten die je hebt gebruiken, en als mijn dochter zo mooi zou kunnen kronkelen, dan moeten ze in het ziekenhuis de verkeerde baby aan ons hebben meegegeven.

(Barça heeft wel een beetje gelijk wat betreft die ijzeren plaat)

Pagina's : [1] 2