Bekijk volle/desktop versie : Alle leden hier die kritiek leveren op het beheer.

Pagina's : [1] 2 3 4

24-03-2012, 00:11
[Even serieus he.. Wat denken jullie eigenlijk?
Dat die jongens en meisjes geen leven hebben en 24 uur per dag online zijn om reacties te verwijderen en leden te bannen. Kunnen jullie niet naar jezelf kijken ipv constant met het vingertje wijzen?
Jullie maken er zelf een teringbende van en dan zeuren dat het beheer niet goed omgaat met de klachten. Marokko.nl forums is één van de drukst bezochte site's in Nederland. Breng een beetje begrip op en accepteer dat deze moderators en admin's ook een leven hebben naast dit.

Ik word ziek van dat gezeur dat ik de hele tijd lees. Terwijl ik niet eens een lid ben die hier vaak reageert op MJA.]

24-03-2012, 00:28

Inderdaad, lezen maar niet reageren

24-03-2012, 00:55
: Wanbeleid is iets anders dan wat jij nu stelt slijmbal wil je modeartor worden lees die zero tolerance toppic beheer geeft toe dat het beheer het werk niet naar behoren heeft gedaan dus jij opzouten met je slijmtopic

verders alles goed

24-03-2012, 12:11
Ergens vind ik dat TS gelijk heeft, maar dan zonder al dat gescheld.

25-03-2012, 01:56

As je klachten heb over de gedragingen/opmerkingen van sommige leden, meld het via de meldknopje, of pm een mod van desbetreffende hoekje. Ãf pm AR.

Gr

Mourri

25-03-2012, 07:21

Citaat door Bobador:
[Even serieus he.. Wat denken jullie eigenlijk?
Dat die jongens en meisjes geen leven hebben en 24 uur per dag online zijn om reacties te verwijderen en leden te bannen. Kunnen jullie niet naar jezelf kijken ipv constant met het vingertje wijzen?
Jullie maken er zelf een teringbende van en dan zeuren dat het beheer niet goed omgaat met de klachten. Marokko.nl forums is één van de drukst bezochte site's in Nederland. Breng een beetje begrip op en accepteer dat deze moderators en admin's ook een leven hebben naast dit.

Ik word ziek van dat gezeur dat ik de hele tijd lees. Terwijl ik niet eens een lid ben die hier vaak reageert op MJA.]
Hoop niet dat je het sarcastisch bedoelt

25-03-2012, 10:53
Om hoeveel prikkers gaat het eigenlijk die hier de boel 'verzieken', 10 of twintig of meer?

26-03-2012, 10:34
akkoord

26-03-2012, 10:37
Het is me helaas opgevallen dat beheer met twee maten meet. Natuurlijk zullen er leden tussen zitten die totaal de weg kwijt zijn, maar dat neemt niet weg dat er heus wel moderators zijn die het neit zo nauw nemen met de regels en plichten enseu.

26-03-2012, 11:05

Citaat door YaSmIn_082:
Het is me helaas opgevallen dat beheer met twee maten meet. Natuurlijk zullen er leden tussen zitten die totaal de weg kwijt zijn, maar dat neemt niet weg dat er heus wel moderators zijn die het neit zo nauw nemen met de regels en plichten enseu.
Eigenlijk zouden de "gebruikersvoorwaarden" die we allen hebben goedgekeurd door het vakje aan te vinken, streng toegepast moeten worden.

26-03-2012, 11:16

Citaat door AirbusA380:
Eigenlijk zouden de "gebruikersvoorwaarden" die we allen hebben goedgekeurd door het vakje aan te vinken, streng toegepast moeten worden.
Ik neem aan dat er voor de moderators ook een soort van 'gebruikersvoorwaarden' zijn

26-03-2012, 11:21

Citaat door YaSmIn_082:
Ik neem aan dat er voor de moderators ook een soort van 'gebruikersvoorwaarden' zijn
Een soort van code of richtlijn is er zoizo andere fora gebruiken ook hun eigen richtlijnen voor hun mods.

05-04-2012, 19:58

Citaat door Nojws:
: Wanbeleid is iets anders dan wat jij nu stelt slijmbal wil je modeartor worden lees die zero tolerance toppic beheer geeft toe dat het beheer het werk niet naar behoren heeft gedaan dus jij opzouten met je slijmtopic

verders alles goed
vriendje
ik ben altijd bij beheer

05-04-2012, 19:59

Citaat door ElToroz:
vriendje
ik ben altijd bij beheer

05-04-2012, 20:01

Citaat door Berberparelltje:
ja jezus
je zet een site op en je ben beheerder
Die gasten zijn geen Goden