Bekijk volle/desktop versie : Goran Persson laat zich negatief uit over Nederland



Pagina's : [1] 2

26-11-2004, 00:34
Recent onderzoek heeft uitgewezen dat de Scandinavische landen van mening zijn dat de Nederlanders massaal hun woede af reageren op de hele moslimgemeenschap.
Met name Goran Persson, de premier van Zweden vindt dat Nederland hier zelf verantwoordelijk voor is en vindt dit een uiterst kwalijke zaak. Persson vindt dat de allochtonen, die zich in Nederland bevinden, allen in een hoek worden gedreven.

Met de allochtone bevolking die zich in de Scandinavische landen bevinden kent Persson nauwelijks tot geen problemen. Hij geeft hier een simpele reden voor: "Wij laten deze mensen voelen dat ze niet meer en niet minder waard zijn dan de autochtone Scandinaviër en zitten ze niet steeds op de nek"

Sinds de Theo van Gogh – gebeurtenis, maakt Person zich ernstige zorgen over de hetze die is ontstaan rondom Moslims. Premier Person heeft Premier Balkenende uitgenodigd voor een werkbezoek om zo zijn visie over dit geheel bespreken.



et ligger nära hjärtat

Bron: Norrländska Socialdemokraten

vertaald door:Björn Klose




Kijk deze man die weet van hoe of wat petje af voor Goran Persson :hoedaf:

26-11-2004, 00:35


Wat betekent:

et ligger nära hjärtat

26-11-2004, 00:38
De Denen zijn enthousiast. En de Belgen en Duitsers volgen weer op een afstandje.

26-11-2004, 00:38
Tja, het skandinavisch beleid ten opzichte van allochtonen is ook een verschil van dag en nacht! Al jaren!

asielzoekers in de criminaliteit; meteen uit de asielprocedure en het land uit!

pas nieuw; taal leren!
pas nieuw'; geen uitkering, maar werken!
pas nieuw ; alleen na 5 jaar werken recht op 100% ziektewetuitkering!

AL JAAAAAAAREN!

schrijf dat er effe bij!

niks geen aaiebollen zielig; gewoon rekenen op iemands volwassen gedrag, en gelijkwaardigheid!

26-11-2004, 00:39


Zweden zat ook erg fout in de tweede wereldoorlog.

26-11-2004, 00:41

Citaat door sneakynawal:
Wat betekent:

et ligger nära hjärtat
geen idee

26-11-2004, 00:43

Citaat door Tim76:
Zweden zat ook erg fout in de tweede wereldoorlog.
Blijf even bij het onderwerp!


Sorry ik moet streng zijn

26-11-2004, 00:44
ZUllen we ook even kijken waarom men in Zweden geen last heeft van moslims ? Lees http://www.emz-berlin.de/projekte/pdf/Muslims_in_Schweden.pdf (als je durft natuurlijk). Hint: er staat o.m. in dat van de 4% die de moslims in zweden uitmaakt maar ongeveer de helft actief gelooft, men heeft het oover zo'n 150.000. Enwellicht nog tekenender: in Zwden wonen minder dan 10.000 marokkanen. Ik laat de conclusie aan jullie maar herhaal nog eens dat we hier geen islamieten-probleem hebben maar een marokkanen-probleem...

26-11-2004, 00:45

Citaat door ElAlamein:
Tja, het skandinavisch beleid ten opzichte van allochtonen is ook een verschil van dag en nacht! Al jaren!

asielzoekers in de criminaliteit; meteen uit de asielprocedure en het land uit!

pas nieuw; taal leren!
pas nieuw'; geen uitkering, maar werken!
pas nieuw ; alleen na 5 jaar werken recht op 100% ziektewetuitkering!

AL JAAAAAAAREN!

schrijf dat er effe bij!

niks geen aaiebollen zielig; gewoon rekenen op iemands volwassen gedrag, en gelijkwaardigheid!
Je verdraait de feiten mijn oom heeft daar gewoond een half jaar lang. Dit is nou typisch weer alles klakkeloos overnemen van de media. Kijk als je niet kunt praten ga dan naar http://www.kleurplaten.nl ofzo.

26-11-2004, 00:48
ik heb het toch gezegd jullie hollanders deugen niet jullie zijn zo hypocriet en laf

26-11-2004, 00:48

Citaat door SingleCoil:
ZUllen we ook even kijken waarom men in Zweden geen last heeft van moslims ? Lees http://www.emz-berlin.de/projekte/pdf/Muslims_in_Schweden.pdf (als je durft natuurlijk). Hint: er staat o.m. in dat van de 4% die de moslims in zweden uitmaakt maar ongeveer de helft actief gelooft, men heeft het oover zo'n 150.000. Enwellicht nog tekenender: in Zwden wonen minder dan 10.000 marokkanen. Ik laat de conclusie aan jullie maar herhaal nog eens dat we hier geen islamieten-probleem hebben maar een marokkanen-probleem...

Precies. Ik ben in Zweden geweest, in Stockholm ook, en je zag daar echt, maar dan ook echt, weinig kleurlingen, mensen met een wat donkere tint. Ik had nooit een onveiligheidsgevoel, wat je echt wel kan hebben als je 's nachts alleen door Den Haag loopt. Geen hangjongeren, geen vuil, alles schoon, enz.

Daarnaast kennen Scandinavische landen al ruime tijd zeer strenge eisen tov immigratie, vooral de Denen. Het Deense asielbeleid werd hier in NL voor de tijd van Pim Fortuyn als asociaal bestempeld.

Dit is echt appels met peren vergelijken. Die lui in het noorden hebben makkelijk praten.

26-11-2004, 00:48

Citaat door SingleCoil:
ZUllen we ook even kijken waarom men in Zweden geen last heeft van moslims ? Lees http://www.emz-berlin.de/projekte/pdf/Muslims_in_Schweden.pdf (als je durft natuurlijk). Hint: er staat o.m. in dat van de 4% die de moslims in zweden uitmaakt maar ongeveer de helft actief gelooft, men heeft het oover zo'n 150.000. Enwellicht nog tekenender: in Zwden wonen minder dan 10.000 marokkanen. Ik laat de conclusie aan jullie maar herhaal nog eens dat we hier geen islamieten-probleem hebben maar een marokkanen-probleem...
Dus je noemt het zo? Een Marokkanen-probleem

26-11-2004, 00:49



Citaat door Tim76:
Zweden zat ook erg fout in de tweede wereldoorlog.
Nederland is ook fout geweest tijdens de 2e wereldoorlog!

26-11-2004, 00:51

Citaat door DaNGeRouZLy:
Je verdraait de feiten mijn oom heeft daar gewoond een half jaar lang. Dit is nou typisch weer alles klakkeloos overnemen van de media. Kijk als je niet kunt praten ga dan naar http://www.kleurplaten.nl ofzo.
Hallo DaNGeRouZLy,

Ik wil zondermeer aannemen dat hier de feiten verdraaid zijn. Maar wil je dan nog wel even aantoonen welke feiten op welke wijze zijn verdraaid?

26-11-2004, 00:52

Citaat door sneakynawal:
Dus je noemt het zo? Een Marokkanen-probleem
Inderdaad...heb ik het mis ? Ik spreek geen waardeoordeel uit en leg geen schuld ergens neer maar probeer wel de zaak te pinpointen...en tegelijkertijd geen onnodige uitlatingen over het islamitisch geloof te doen, dat ik respecteer als ieder ander...

Pagina's : [1] 2