Bekijk volle/desktop versie : Vervelen jullie je nie met alleen berichten over Real en Barcelona nepssuporters??



23-03-2012, 15:47
Veel voetballiefhebbers kijken uit naar de ontknoping van de titelrace in Spanje, maar niet iedereen. Manuel Ortiz, ook wel Lolo genoemd, wil bijvoorbeeld helemaal niets van de nummers een en twee van de Primera División weten. De verdediger van Osasuna heeft zijn buik vol van de aandacht van de media voor de grootmachten. "Onze wedstrijd tegen Real Madrid is pas over ruim een week."

"Jullie zijn er om over Real Madrid en Barcelona te praten", repliceerde Lolo op een vraag over het thuisduel met Real op 1 april. "Vervelen jullie je niet met alleen maar berichten over Real en Barcelona? Wij kijken alleen naar onszelf: we willen niet degraderen. Wij klagen nergens over, over niemand. Ik kijk de laatste weken niet eens meer naar wedstrijden van Barcelona en Real."
"Het is werkelijk vermoeiend dat om elke dag Real en Barcelona overal te zien. Die twee clubs vervelen mij, ik denk alleen maar aan Osasuna. Waar ik ook kijk: internet, radio, televisie... Overal Real en Barcelona. Dat is jullie probleem. Het maakt mij echt helemaal niets uit wie de landstitel pakt."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161767