Bekijk volle/desktop versie : Drama, ik weet gewoon niet wat ik moet doen



Pagina's : [1] 2

23-03-2012, 08:51
[Ik ben vrij vandaag. Nou ja, had eigenlijk school. Maar heb geen model kunnen regelen, dus dan ga je gewoon niet naar school. Ik heb het huis al op de vroege morgen aangepakt, omdat ik het gewend ben om 5 uur op te staan. Maar, nu komt het. Ik verveel me dus nu al, en de dag is net begonnen. Wat moet ik doen?? ]

23-03-2012, 08:58


Ik moet vandaag naar school ! Vijf uur klaar, daarna mijn moeder helpen. Vandaag komen imaams van de plaatselijke moskee, doen we wel vaker. Maar ik heb vandaag nergens zin in, wil wil onder mijn dekens kruipen. Ruilen?

23-03-2012, 09:01

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik moet vandaag naar school ! Vijf uur klaar, daarna mijn moeder helpen. Vandaag komen imaams van de plaatselijke moskee, doen we wel vaker. Maar ik heb vandaag nergens zin in, wil wil onder mijn dekens kruipen. Ruilen?
Ik heb soms ook dagen dat ik onder de dekens wil kruipen. Maar niet altijd. Zoals vandaag, heb ik dat totaaaaaaaal niet. Kijk hoe lekker weer het is man, dan ga je toch niet in bed liggen. Maar ik heb ook geen zin om jouw moeder te helpen.

Ik was wel al om half 7 de deur uit, taxichauffeur spelen.

23-03-2012, 09:05

Citaat door Teglelet:
Ik heb soms ook dagen dat ik onder de dekens wil kruipen. Maar niet altijd. Zoals vandaag, heb ik dat totaaaaaaaal niet. Kijk hoe lekker weer het is man, dan ga je toch niet in bed liggen. Maar ik heb ook geen zin om jouw moeder te helpen.

Ik was wel al om half 7 de deur uit, taxichauffeur spelen.
Lol. Ga dan een terrasje pakken met je vriendinnen ofzeu? Mijn moeder heeft even niet in de gaten dat ze met mij in de keuken meer werk krijgt.

HAHAHAHA waarom? Heb je mensen gebracht..

23-03-2012, 09:10


Ga lekker haram-daten, altijd wel leuk dat


23-03-2012, 09:12
Hoe was Thailand alu? Wat heb je allemaal gedaan? als ik mag vragen.

23-03-2012, 09:12
Kom hier mijn werk overnemen dan ga ik je huis nog ene keer schoonmaken maar dan wel van top tot teen en iedere hoek included en met Javiel!!!


Onbereikbaar...kifash imams bij jullie thuis ...ga je trouwen wella

23-03-2012, 09:14

Citaat door Djennah2011:
Onbereikbaar...kifash imams bij jullie thuis ...ga je trouwen wella
Nee, gekkie. Me pa nodigt ze soms uit thuis, dan lezen ze vaak de koraan e.d.

23-03-2012, 09:16

Citaat door prototype01:
Hoe was Thailand alu? Wat heb je allemaal gedaan? als ik mag vragen.
Wollahila was te geweldig, zo paradijselijk, het is gewoon vals dat er zulke plekken bestaan..!!

Heb heel veel gegeten, in die 2 weekjes heb ik denk ik een kleine 30 kilo gamba's gegeten, veel rondgereden (scooter huur je voor 5euro per dag, dingen rijden makkelijk 100, geen helm )

Weinig naar 't strand geweest omdat je wanneer je daar bent gewoon te gierig bent om alles te zien, strand kan dan wel wachten.

Excursie geweest, gedoken en heel wat massages gehad..


23-03-2012, 09:22

Citaat door Onbereikbaar__:
Nee, gekkie. Me pa nodigt ze soms uit thuis, dan lezen ze vaak de koraan e.d.
ah zo ...ok,

ja je weet nooit he

23-03-2012, 09:24

Citaat door Djennah2011:
ah zo ...ok,

ja je weet nooit he
Ik blijf voorlopig nog wel thuis.

23-03-2012, 09:29

Citaat door alucard:
Wollahila was te geweldig, zo paradijselijk, het is gewoon vals dat er zulke plekken bestaan..!!

Heb heel veel gegeten, in die 2 weekjes heb ik denk ik een kleine 30 kilo gamba's gegeten, veel rondgereden (scooter huur je voor 5euro per dag, dingen rijden makkelijk 100, geen helm )

Weinig naar 't strand geweest omdat je wanneer je daar bent gewoon te gierig bent om alles te zien, strand kan dan wel wachten.

Excursie geweest, gedoken en heel wat massages gehad..

Relaxt dus daar. Duiken lijkt me wel vet, zo tussen die vissen en dolfijnen. Welkom terug in kikkerland

23-03-2012, 09:30



Citaat door Onbereikbaar__:
Ik blijf voorlopig nog wel thuis.
vooral doen! hahahaha.....man is alleen maar hoofdpijn!

23-03-2012, 09:32

Citaat door prototype01:
Relaxt dus daar. Duiken lijkt me wel vet, zo tussen die vissen en dolfijnen. Welkom terug in kikkerland
Dat water daar is gewoon helderrrrrrr, alleen jammer genoeg geen haaien gezien, was best druk op de plek waar we gingen duiken

Mocht je eraan gedacht hebben die kant op te gaan, geloof me, je zal er echt geen spijt van krijgen

23-03-2012, 09:39

Citaat door Onbereikbaar__:
Nee, gekkie. Me pa nodigt ze soms uit thuis, dan lezen ze vaak de koraan e.d.
Ja, doet m'n paps ook soms.

Pagina's : [1] 2