Bekijk volle/desktop versie : belastingaangifte..



22-03-2012, 23:56
Wie heeft zijn aangifte al gedaan?

doe je dit zelf of geef je dit uit handen..

22-03-2012, 23:58


Ik heb dat briefje niet ontvangen..

23-03-2012, 00:00

Citaat door Imane_Arab:
Ik heb dat briefje niet ontvangen..
wrm niet??

23-03-2012, 00:01

Citaat door Meiskee12:
wrm niet??
Weet ik niet? Zal vast wel op internet ook te downloaden zijn of zo..

Maar eh, voor wanneer moest je zoiets ook alweer inleveren?

23-03-2012, 00:03



Citaat door Imane_Arab:
Weet ik niet? Zal vast wel op internet ook te downloaden zijn of zo..

Maar eh, voor wanneer moest je zoiets ook alweer inleveren?
voor 1 april.. je kan het indd via internet doen, gwn downloaden..begrijp dus dat jij je aangifte zelf doet?

23-03-2012, 00:03
Ergens eind februari is die van ons ingediend (mag ik hopen :hihi
Wij doen het niet zelf en laten het doen. Ik heb geen verstand van die dingen en wil er ook geen verstand van hebben....

23-03-2012, 00:05

Citaat door HighHeelsLady:
Ergens eind februari is die van ons ingediend (mag ik hopen :hihi
Wij doen het niet zelf en laten het doen. Ik heb geen verstand van die dingen en wil er ook geen verstand van hebben....
Het is vrij simpel om het zelf te doen.. alleen zijn er mensen die het voor je kunnen doen, die weten meestal wat voor uitgaven ze moeten invullen enzo.. kans als je het zelf doet je veel dingen weg laat..

23-03-2012, 00:07

Citaat door Meiskee12:
Het is vrij simpel om het zelf te doen.. alleen zijn er mensen die het voor je kunnen doen, die weten meestal wat voor uitgaven ze moeten invullen enzo.. kans als je het zelf doet je veel dingen weg laat..
Nou zo simpel vind ik ze niet. Wij hebben teveel rot dingen die je moet meenemen......
Ik heb heb het ook echt nooit zelf gedaan.....

23-03-2012, 00:15
jah wil ook doen .....maar begrijp er geen bal van ....

23-03-2012, 00:23