Bekijk volle/desktop versie : wat als je je ex niet kunt loslaten ....en verloofd bent met een ander ?!?!



Pagina's : [1] 2

22-03-2012, 14:25
[zou je de verloving ..bevriezen ......en effe terug naar ex om het uit te praten om erachter te komen wat je precies wilt , of ga je gewoon door met je huidige verloving ongeacht de gevoelens die je nog hebt voor die ander ...]




!?!

22-03-2012, 14:26


je gaat toch niet verloven wanneer je nog gevoelens voor een ander hebt.

22-03-2012, 14:27
uhm daar moet eerst over na gedacht te hebben voor je met een ander verloofd, vind je niet. dan ben je wel erg harteloos.

je bent wel dom man. ik bedoel duh natuurlijk ga je vooooor je gaat verloven praten met je ex dan kijke of je gaat verloven. jullie mannen hebben ech geen hart.

22-03-2012, 14:28
Dan heb je een probleem.

22-03-2012, 14:29



Citaat door verhaalmaakster:
je gaat toch niet verloven wanneer je nog gevoelens voor een ander hebt.
spijt komt achteraf .....

stel je ziet m op straat lopen ...en je eierstokken beginnen weer raar te doen ....je hart begint weer te bonken ....flitsende beelden van alle romantische gelegenheden die jullie meemaakte .....je komt erdan achter ....dat hij wat heeft wat je huidige verloofde niet heeft ....

22-03-2012, 14:31

Citaat door Casa_Maghrabia:
uhm daar moet eerst over na gedacht te hebben voor je met een ander verloofd, vind je niet. dan ben je wel erg harteloos.

je bent wel dom man. ik bedoel duh natuurlijk ga je vooooor je gaat verloven praten met je ex dan kijke of je gaat verloven. jullie mannen hebben ech geen hart.
sommige dweilen ......gaan gelijk verder ...zonder enige vorm van afsluiting ....in de hoop dat de nieuwe vlam .....die pijn en leegte ...kan verwijderen/verminderen .....door middel van liefde die hij geeft .....

22-03-2012, 14:31

Citaat door no-name:
spijt komt achteraf .....

stel je ziet m op straat lopen ...en je eierstokken beginnen weer raar te doen ....je hart begint weer te bonken ....flitsende beelden van alle romantische gelegenheden die jullie meemaakte .....je komt erdan achter ....dat hij wat heeft wat je huidige verloofde niet heeft ....
Ik zou dan zeggen: Ga lekker dooood van binnen je bent nu te laaaaaaaaaaaaaaaaaat
Menna eierstokken beginnen raar te doen.

22-03-2012, 14:31

Citaat door superwomen:
Dan heb je een probleem.
groot of klein .....

22-03-2012, 14:32

Citaat door verhaalmaakster:
Ik zou dan zeggen: Ga lekker dooood van binnen je bent nu te laaaaaaaaaaaaaaaaaat
Menna eierstokken beginnen raar te doen.
waarom is het te laat ......ze zijn verloofd .....niet getrouwd .... ?!?

22-03-2012, 14:33
Ik ga zeker niet verloven met iemand als ik nog aan mijn ex denk. Dan hou ik moet genoeg van hem en ben ik mijn ex nog steeds niet vergeten. Ik verloof pas als ik gek ben op iemand en niet eens aan mijn ex denk anders doe ik het niet.

22-03-2012, 14:35

Citaat door no-name:
waarom is het te laat ......ze zijn verloofd .....niet getrouwd .... ?!?
Dan laat ik me zoiezo niet verloven.
Ik dacht verloofd ''al huwelijksakte ondertekend'. = Weet ik veel

22-03-2012, 14:36

Citaat door no-name:
sommige dweilen ......gaan gelijk verder ...zonder enige vorm van afsluiting ....in de hoop dat de nieuwe vlam .....die pijn en leegte ...kan verwijderen/verminderen .....door middel van liefde die hij geeft .....
haha jij laat me altijd lachen op de manier waarop je reacties plaats. altijd punten na een vervolg van een zin, gewoonte ofzo?

nee maar effe on-topic. uhm als je verstandig bent en niet zo dom alles positief achter wegen laat verbaasd het mij dat je dan weer terug wil bij haar. ik bedoel kon je niet eerder nadenken wat je gaat doen, praten eventueel ofzo voordat je een andere situatie op het spel zet. wel dom eigenlijk.

22-03-2012, 15:11



Citaat door verhaalmaakster:
Dan laat ik me zoiezo niet verloven.
Ik dacht verloofd ''al huwelijksakte ondertekend'. = Weet ik veel
tegenwoordig ...bestaat iets als een "verlovingsperiode"....wil niet zegge het volgens de regels is ...

22-03-2012, 15:13

Citaat door Casa_Maghrabia:
haha jij laat me altijd lachen op de manier waarop je reacties plaats. altijd punten na een vervolg van een zin, gewoonte ofzo?

nee maar effe on-topic. uhm als je verstandig bent en niet zo dom alles positief achter wegen laat verbaasd het mij dat je dan weer terug wil bij haar. ik bedoel kon je niet eerder nadenken wat je gaat doen, praten eventueel ofzo voordat je een andere situatie op het spel zet. wel dom eigenlijk.
dat noem je style ..


haat & verdriet .......brengt men vaak op de verkeerde been .... en al helemaal als vrouw zijnde ....emotional roller coaster ...

22-03-2012, 15:23
Als je het als vrouw zover kan laten komen, mag ik toch hopen dat je het tenminste eerlijk aan je verloofde opbiecht zodat hij weet dat je hem niet waard bent.

Pagina's : [1] 2